nå, og hver dag framover..

Nå er altså første skoledag overstått, synes det var en fin dag egentlig. Hadde minnesermoni for ofrenne etter 22.Juli noe jeg syntes var godt gjort av skolen – men samtidig så “gleder” jeg meg litt til vi går framover. Jeg føler at vi aldri kommer oss helt over dette når vi hele tiden går tilbake og riper opp i gamle sår, og de som har vært der vil nok mest sansynlig bli behandlet som “alle andre”, og det må være tungt å bli spurt om hvordan det går hele tiden. Er kanskje feil av meg å komme med slike uttalelser, men men.. Offrene er uansett ikke glemt, jeg tenker enda på det hver dag! Var også en tur i byen (skolen ligger nesten i sentrum), kjøpte en topp! Viser dere senere!  

Foresten så skal jeg til legen senere i dag angående en cyste jeg har på eggstokkene som har begynt å gjøre veldig vondt. Som dere vet har jeg hatt UVI lenge, og nå er det snakk om at det har spredt seg videre til nedre del av magen. Jeg håper på det beste, og det er sikkert ingenting – men klart blir jeg litt nervøs! Ønsk meg lykke til senere da, hadde vært kjipt å starte skoleåret sånn.. 

Her er timeplanen min! Mange av dere blir sikkert ikke å skjønne noe av den haha. Er så vidt jeg skjønner..


Permen min, rosa seff! 

Og dere, Anne-Sofie har bursdag idag , hele 17 år gammel! Gratulerer så mye med dagen verdens snilleste og finste bestevenninne! 


Kjøpte denne leppestiften i dag – nr. 19 fra viva la diva, kjøpes på Cubus! Elsker sånne farger på leppene


Fikk masse rabattkuponger på skolen i dag – eller vi fikk 1 fra bikbok hver, men jeg lurte til meg noen ekstra! 

51 kommentarer

Siste innlegg