glamorøs

Var som kjent på kino tidligere idag, så filmen” rise of the planet of the apes”! Mye bedre enn jeg hadde trodd, og jeg er ekstremt kritisk til filmer. Litt merkelig slutt, så satser på en oppfølger – uansett verdt å se, spennende og trist! 

Har vært plassert i rundt om en time og sett på frustrerte fruer – dere kan også se det gratis her!  Har begynt på sesong en igjen, og synes nesten det er like spennende selv om jeg har sett hver episode minst fem ganger, verdens beste tvserie

Haha, det er virkelig noe med bloggere og mat, alt skal fotograferes å legges ut på bloggen! Jaja, kan jo ikke være noe dårligere enn alle andre, så…her er min glamorøse kveldsmat, spist rett ut fra esken:

glamorøst outfit:

glamorøs 60tommer:

så tok jeg av meg mitt glamorøse outfit for å slenge på meg litt lite klær å ta bilde til dere, bare fordi dere blir så sykt glad i meg da. Jeg er bare såååå latterlig da liksom, herregud jesus jeg må få meg et liv liksom.. Et glamorøst liv. Neida kledde egentlig av meg for at kjæresten min kommer nå, da må man jo være litt sexehhh. Herregud, tror jeg slutter å skrive nå, er feberen som snakker I promise.

Var foresten nettop ute og sprang etter chihuahuaen min, kunne dødd av skam akkurat nå! Ropte og skrek “RIGMOR DIN STYGGE ROTTEUNGE, KOM HIIT!!!” (ja hunden min heter Rigmor), det høres jo ut som om jeg roper på en person haha.. Men jeg blir bare ekstremt redd når den lille tullingen absolutt springe på veien!


92 kommentarer
    1. Du som trener mye magee, har du prøvd sånn rockering med vekter ? Det er kjempeeffektivt, og du kan gjøre det mens du står i stua og ser på tv, kjempelett :- )

    2. Haha, lo godt da jeg så det du hadde skrevet om at hunden din hadde stukket av :’D Rigmor – kult hundenavn ! Ellers ønsker jeg deg god bedring, og en fortsatt fin helg 🙂

    3. Sophie! wassup? I love u sooooo mucch <3<3<3<3 har følgt bloggen for alltid liksom, love fra emilie håensen

    4. Heei 🙂 Digga dæ!
      Lurte på om du har nån tips mot flyskrekk ? På torsdag skal æ på klassetur t polen, åsså skal vi ta fly fra Evenes å t Gardermoen (tar vel litt over en time), åsså grua æ mæ fette mykje ! 😮 Såå, har du nån brae tips elns .. ? ^^

    5. ahahahahha Rigmor, genialt! hahaah sitter å ler når du skrev at du skreik til en person, hahahah, ser det for meg! du er herlig haha <3:)

    6. Å serr ! Du har den beste bloggen ever! Jeg vil mye heller ha deg på 1. plass. Jeg liker bloggen til therese også, men din blogg er den eneste jeg leser ALL teksten på. Ingen andre, og du er så deg selv : ) Håper du aaaldri slutter å blogge, og at bloggingen holder seg slik den gjør nå. Du oppdaterer så sykt ofte også, mye bedre enn noen andre. Du er skikkelig pen og jeg ville gitt utrolig mye for DITT utseende, så aldri ta imot dritten, seelv om det ikke er lett … Go you ! Elsker typen deg <3<3 litt klisje, men måtte bare få det ut : pp

    7. Fine du ! Trenger ikke dekke til munnen din selv om du tydeligvis har komplekser, jeg misunner deg. Det vil du skjønne om du ser meg -.-
      God bedring btw :))

    8. skjønner ikke at folk skal drive å skrive dritt om deg pga. du tar bilder som du gjør.. gud.. hate people, men liker bloggen din c:

    9. hahhah jeg ELSKEEEEEER bloggen din! har fått et såå bra inntrykk av deg 😀 du er best :D:D

    10. Tcmn er jævlig wannabe deg, håper virkelig du tar over som nr 1! Hadde vært fint å ha en på første plass som tørr å være seg selv og ha sine egne meninger!

    11. Du er min favorittblogger, og jeg elsker hvordan du står får dine egene meninger, og er deg selv 🙂 Du oppdaterer ofte som også er kjempebra. Jeg synes det er bra du tok fram det med rebeccka black! Du er virkelig ei herlig jente. Lykke til vidre 🙂

    12. du er en bra blogger, men et spørsmål har jeg til deg: hvorfor blåser du / redigerer du puppene dins så jævelige mye større enn det dem er. dem blir jo større for vær dag!

    13. kjenner til den følelsen av å løpe etter hunden sin når den har stukket av, skikkelig frustrerende! du er heller ikke alene om å rope etter hunden, hahaahah! kaller alltid min for ei rotte uansett 🙂

    14. syns du fortjener 1. plass! digger bloggen din, og det virker som at tcmn prøver å være litt deg? ikke vet jeg helt hvorfor, men da du sa det med at du ikke tåler lyden av papir, sa hun det også plutselig i en video, sånne småting..hm. stå på i alle fall! <3

    15. Bare en ting; Når du skriver sånn her: må være slitsomt og tenke på hva man spiser hele tiden, og på kostholdet sitt, sånn som en annen viss blogger på topplisten, hvem blogger er det du mener da ?:-)

    16. Det er ingen på din alder som er født med så store pupper. bruker du veldig mye push up eller har du bare juget om at du ikke har silikon,?. please svar helt ærlig. digger puppa dine,. vurderer å ta silikon.

    17. Herregud, dere som skriver at hun fortjener 1. plassen fremfor tcmn er jo bare latterlige. Therese har jobbet like hardt for å komme på første plass akkurat som dere mener sophie gjør. Og at Therese sier hun har litt angst mot papir og har skiftet designet sitt til rosa betyr ikke at alle vil være som en viss nr. 3 på lista. Eier sophie fargen rosa kanskje? Står det at tcmn er ei lita barbie with a twist (som forresten en latterlig) ? Nei ikke sant, så skjerp dere.

    18. oppfølgeren er “the planet of the apes” 😀 den er allerede på kino! de lagde første filmen etter andre filmen :p noe sånn som med starwars eller noe.. men deer har du i hver fall oppfølgeren 😀

    19. Heii ! digger bloggen din !!
      men jeg hadde blitt såå glad om du kunne legge ut en video om hvordan du sminker hele fjeset ditt !!! HADDE SATT VELDIG STOR PRIS PÅ DET !!! 🙂 trenger sminketips også , håper du lager videoblogg!!! <3

    20. haha, oppfølgeren er jo filmen som heter “planet of the apes” som ble laget for mange år siden:p dette er liksom begynnelsen til den forrige filmen:)

    21. Hvordan får du epesodene til å vises i høy kvalitet? ser jo nesten ikke noe før det er så dårlig kvalitet… that’s sucks

    22. Vakre deg du behøver ikke holde hånda over nesen og munnen din, du er jo nydelig hele deg ta det med ro<3
      Jeg elsker bloggen din, du er en jente som er 100% ærlig, du skriver om ting som mange ville holdt skjult som f.eks om depresjoner og at livet ikke alltid er en dans på roser.. stå på vennen!

    23. Kunne du laget et lite inlegg om hvordan du klarer å være så sterk?? hadde vert kjempe inspirerende å lese!<3<3<3<3<3

    24. koseli 🙂 Du virker som en utroli kosli person 🙂 Du sier meningene dine du tar ikke imot penger for å skrive positive ting om eitt produkt. Du er nok eit forbilde for mange unge jenter!
      Stå på videre 😀

    25. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, Du aner ikke den syke latterkrampen jeg fikk av å lese det der… Herrejesus. HHHAHAHAHAHA

    26. Jeg har noen spørsmål til deg 😀 Og jeg har bltt kjempe glad vis du kan svare på de i video blogg 😀 Eller om du svarer på et innlegg :)))
      1. Kan du ha må gjøre video med en vennine ??
      2. Hva driver du med på i fritiden ??
      3. Leser du mange blogger ??
      4. Hva fikk deg til og begynne og blogge??
      5. Har du noen tips om hvordan man kan trene ??
      jeg vet at du ikke har spørsmålsrunde nå.. Håper du svarer likevel ;))) Elsker bloggen din 😀 Leser hvert innegg flere ganger for jeg kjeder meg 😉 Og du er såååå fin og du tar nydelige bilder av deg ! <3 Elsker bloggen din! <3

    27. Hei Sophie! Elske bloggen din og leser den hveer dag. Det at du kaller hunden din slike stygge ting synes jeg faktisk er litt frekkt, selvom du mener jeg overdriver nå. Har selv en hund,Stratos. Verdens søteste lille hund. Kunne ALDRI i verden kalt han for en stygg liten rotteunge, ikke på kødd engang.

    28. Jeg har vært stamleser av bloggen din ganske lenge. Du er flink til å skrive og oppdaterer bloggen din ofte, (noe som er kjempebra) men i det siste har det blitt veldig mye whining etter min mening… eksempler er: “Haha, det er virkelig noe med bloggere og mat, alt skal fotograferes å legges ut på bloggen! Jaja, kan jo ikke være noe dårligere enn alle andre, så.” og “jeg aldri kommer til å bli en av de der som skryter over hva jeg har kjøpt, hvor mye det koster osv. Jeg tror vi har nok av de på topplisten?” og “Må være utrolig slitsomt å tenke på kosthold hele tiden som en viss annen toppblogger gjør..” og “EDIT; måtte bytte tilbake til gammelt design, var en feil som gjorde at man kom inn på en eller annen drittblogg når man prøvde å kommentere”… Du skjønner kanskje hvor jeg vil hen? Ville bare informere deg om at det blir veldig slitsomt å lese om dette i lengden. Det at du prøver å henge ut andre toppbloggere for å sette deg selv i et bedre lys! (For det er sånn jeg har oppfattet det) Kom igjen Sophie, du er bedre en dette!! Tenkte bare å komme med litt konstruktiv kritikk for din egen del som du burde ta til deg. Bare så det er sagt. Lykke til videre med bloggen din.

    29. Hei! Jeg er en jente på 17 år. Like gammel som deg! Jeg liker bloggen din veldig godt fordi du skriver på en ordenlig måte. Du skriver om andre ting enn bare om deg selv. Du skriver om de rundt deg, hva som plager deg. Ikke bare om hvordan dagen din har vært. Det er mange ute der som kanskje har samme problemer som deg, men ikke tør å si ifra eller gjøre noe med det. Det er fint at du tar opp slike problemer.
      Jeg må være arlig, jeg likte ikke hvordan du framstilte deg selv på bilder, videoer og innlegg da jeg først begynte å lese, men jeg har tilslutt innsett at du skriver bra! Man må på en måte bli kjent med en person før man dømmer en. Du er et godt eksempel. (selv om jeg ikke kjenner deg)
      Jeg er lei av bloggere som kun blogger sarkastiske innlegg. Skal ikke nevne navn (hehe). Men jeg føler at du aldri blir kjedelig. Jeg er glad for at du ser ut som du gjør fordi det er det bare du som kan gjøre. Du virker som en utrolig smart jente og jeg syntes du er en dyktig blogger. Fortsett videre! 🙂

    30. Du er egentlig ikke så utrolig pen, og det gjør det bare verre å late som om du har store pupper.Haha, det ser bare så lættis ut.Fysøren.

    31. Sap med hånda fremfor munnen hele tida?
      Nb. ikke hatefult spørsmål, bare lurer på hva er greia? 🙂

    32. Sophie! jeg takker deg sååååå masse for at du har en blogg. jeg elsker den utrolig mye, og du inspirerer meg på mange forskjellige måter. Du er bare helt utrolig. Takke være deg så har jeg fått myeeeeeeee bedre selvtilitt! Du har gjort mitt liv bedre. Takk,Takk,Takk!!<3 PS: du er ufattelig nydelig!

    33. “The rise of the planet of the apes” slutter som den gjør, fordi det allerede finnes en film for det som skjedde etter handlingen i denne filmen. To stykker faktisk – “Planets of the apes” fra 1968 og 2001. Den sistnevnte er remaken. anbefales 🙂

    34. Til du som skrev den kommentaren hær..
      “Du er egentlig ikke så utrolig pen, og det gjør det bare verre å late som om du har store pupper.Haha, det ser bare så lættis ut.Fysøren.”
      Herregud, P-A-T-E-T-I-S-K. Hvorfor kan ikke folk bare la vær med sånne kommentarer? Hvis man ikke skal kommentere noe pent, bare rakke ned på folk kan man la vær å kommentere, mener jeg. Sellom jeg ikke aaaner hvem du er, kan vi andre skjønne bare av å lese den kommentaren at du er sjalu på Sophie!
      Sophie er pen, hu er ikke i nærheten av stygg! Og puppene hennes er sån de ble “lagd”, haha, hørest kansje domt ut, men det er fakta.
      Sophie: Jeg elsker bloggen din! Du virker så snill og omtenksom. Du er hæærlig! Stå på, babee <3

    35. SERIØST SOFIE, du er så sinnsykt kul! Haha, digger deeeg! Skrivemåten, personligheten, selvironien, stilen og aaalt. Stå på babe! Fast leser 😉

    36. Må bare si at jeg følger bloggen dn all the time og at den er veldig bra ! <3 og mange fine bilder ! og det med å springe etter hunde din skjønner jeg at ble flaut ! har hund selv og her om dagen stakk han av fra meg og ut i veien og jeg var sikker på at han skulle bli på kjørt og jeg løp etter med hårbørsten i handa og barbeint og ropte og bilen stoppa og de fikk tak i han 😛 sa takk men var ganske flau XD

    37. Du blir redd når hund din spring ut i veien, forståelig. Men det hjelpe aldeles ikke å gaul stygge ting t den. Faen kor fette teit du e. Vet du overhode ingenting om hunda? Kjøpte du å en chi bare før accessories sånn som resten av vår kjære barbie land? :p
      Også har du skrev tidligere at du ikje lika hunde etter din første hund blei påkjørt, også får du dæ en til etterpå? Snakk om å være uansvarlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg