når ble mobbing kult?

At dette er lagt ut på artige.no sjokkerer meg virkelig. Og så har 13 tusen likt det.. Eier dere ikke medmenneskelighet? Er det ikke utrolig slitsomt å bruke så mye energi på å være negativ? Om dere ikke liker sangen Friday, så er det utrolig synd. Da er det så enkelt som å la være å høre på den, og la være å se på musikkvideoen. Selv synes jeg Rebecca er en utrolig søt jente, tenk det folkens, hun ble nettop 14 år gammel! Dødspen, jo! Og hun har oppnådd så utrolig mye mer enn 99,99% av alle de som har likt det bildet på artige noensinne kommer til å gjøre

.

Jeg ønsker i alle fall Rebecca lykke til videre, den nye sangen hennes ( My moment) er kjempesøt! Og dette er faktisk MOBBING, for hver en jævel som har likt det bildet der mobber faktisk. Glad jeg ikke er så missfornøyd med mitt eget liv at jeg må ta det ut på andre! 

Den nye sangen hennes, jeg eeeeelsker teksten! 

157 kommentarer
    1. Helt enig med deg. Jeg skjønner ikke at noen kan være så frekke. En venn av meg på facebook likte det bilde og det ble en stor diskusjon. Mange mente det var frekt og mange mente at det var Rebecca sin egen feil.

    2. Helt enig i det der! Jeg liker ikke sangen Friday, men bare pga en sang trenger man ikke hate alle andre sanger fordi friday var dårlig! Så er enig med deg Sophie.

    3. Hun er super søt! Men jeg liker ikke sangene hennes, men selv om jeg ikke liker de så gidder jeg ikke å gjøre så stort ut at det. Så jeg gidder ikke å bruke energi på å si masse usaklige ting om sangene hennes. 🙂

    4. så enig ! liker ikke så godt sangen Friday , men er jo ikke sånn at jeg hater henne 😮 ingen fortjener å bli mobbet ! :s hun er en super søt jente med et sangtalent , elsker den nye sangen hennes <3
      btw: digger bloggen ! <3

    5. Uff, fikk kjempe dårlig samvitighet … Jeg hadde likt dette … Men har fjernet og trykkt liker ikke, tenkte det ikke over som mobbing … Men takk for at du sa ifra at det var digital mobbing … c:

    6. Herregud, er sykt synd på henne! Hun gjør jo bare noe av det hun liker best, også skal folk drive å mobbe henne for det.. altfor drøyt! Har egentlig ikke hørt noe særlig på videoene hennes, hørte på den videoen du la ut nå, istad, og ingenting galt med stemmen hennes! 🙂

    7. Enig med deg, hun er kjempesøt og har en nydelig stemme itilleg til denne fine sangen 🙂 har alltid likt hun <3 er ikke så fan av friday men denne sangen er syykt fin da!

    8. Jeg er ikke noe fan av henne, og sangen Friday synes jeg er helt …latterlig? 😛 Men ja, det er så enkelt som at jeg har latt være og høre på sangen, og ikke brydd meg mer om den saken. Skjønner ikke hvorfor så mange andre bruker så utrolig mye energi på og være negativ og ta det utover noen de ikke kjenner engang.

    9. Jeg har vært litt sånn….. “huff, rebekka” men altså. Det å like sånn er jo hensynsløst… Ville aldri slengt dritt eller noe.. Den nye sangen er søt, den andre var bare veldig….. ga ingen mening da 🙂 Litt dumt med autotone da… :-/

    10. og når ble det kult å kjøpe barbiedop og legge det ut på bloggen så alle yngre lesere som du vet selv at du har vet om det? :)du leker så syykt “smart” og skal få alle til å se opp til deg, men se hvor dum du egentlig er.. sprøyter kroppen for å bli brun og tynn, for en verden vi lever i. håper nesten at du får knallblå lepper og kroppen full av pigmentflekker 🙂

    11. ”ka hu har oppnådd” ?
      ka veit du egentlig om hu da?
      mora betalt for å få hu kjent, det hu har oppnådd e å bli mobba 🙂
      å det e VÅRRES MENING at vi ikke like hu, du har ikke nå rett te å bli sur på oss å men at vi ikke ikke kjem te å bli nå ‘større’ enn hu. haha!

    12. Jeg liker ikke Friday, men har absoulutt ingenting i mot Rebecca Black! Hun virker som ei snill og grei jente! Og ikke minst pen, men det er ikke det som betyr noe da .. Synes synd på henne! Og My Moment var faktisk veldig søt! Bra at du tar det opp Sophie! Og Rebecca har en fantastisk sangstemme og har oppnådd skikkelig mye i en alder av 14!

    13. enig med personen over mæ.
      DU har ingen rett te å hakk ned på folk som ikke lik rebecca black, FOR FAEN 🙂
      tenk før du skriv, plis.

    14. Jeg så nettopp en helg gjeng på facebook som hadde trykt liker, og tenkte; fy faen, er de helt blåst? Det verste er at jeg vet at flere av dem selv har gått gjennom mobbing selv, det har jeg og, eneste forskjellen er vel at jeg ikke gjør det mot andre forde..

    15. Du har helt rett! Jeg elsket faktisk friday, syns den var forferdelig stygg, men så sinnsykt fengende! Denne nye derimot syns jeg faktisk var veldig fin <3

    16. du skrev i et innlegg lengre ned “Vi dro ikke ut og spiste alikevel, bestilte hjem en liten pizza, cheesburger og pommes frites! Så til dere som lurer på hva jeg spiser, kan ikke akkurat si at jeg tenker så mye på det.. Helt enkelt spiser jeg hva jeg vil, når jeg vil. Noen ganger tenker jeg jo på at jeg må passe vekten og kutte ut diverse ting, men det går aldri! Må være utrolig slitsomt å tenke på kosthold hele tiden som en viss annen toppblogger gjør.” er ikke det mobbing? det er frekt ovenfor andre at du viser frem kroppen din HELE tiden, og så sier at du kan spise hva du vil. Mens andre må jobbe hardt får å ha en fin kropp.

    17. Bra skreve 🙂 Æ digga ho Rebecca, ho e pen og har en utruli fin sangstemme 🙂
      Kul blogg btw 🙂

    18. du har et veldig godt poeng..! men jeg klarte ikke la være å like det på artige.no, det var jo genialt.
      Men den nye sangen hennes er ganske bra faktisk, hadde ikke forventet det 😉

    19. innlegge her va feil av dæ å skriv.
      fint at du syns det e dumt at hu har så mang haters, men resten va rett å slett idiotisk av dæ å skriv, glhf. du e ikke nå bedre enn oss andre

    20. Når man lager en utrolig dårlig sang, eller faktisk 2 som suger VELDIG, må man forvente at verden reagerer med å disse henne..Selvfølgelig er jeg imot dette! Men sånn er det dessverre.

    21. Fikk utrolig sjokk selv da jeg leste det på artige.no. Folk er så tror at det er så kult å mobbe, men det er jo ikke det i det hele tatt!! Det er rett og slett patetisk

    22. herreguud, “hun har stygg stemme, hun suger til å synge” tror dere VIRKELIG at hun hadde fått platekontrakt om hun hadde vært så dårlig som dere sier til å synge?

    23. Jeg er såå enig i deg Sophie ! Og jeg er så glad for at du har en blogg der du faktisk tørr å si dine meninger ! 🙂 Blogg skal jo være en dagbok, og der skal man jo ikke skrive hvor perfekt dagen har vært HELE tiden. Det er jo dager man føler seg trist, sint osv. Og jeg er så glad for at du tørr å dele dine meninger med oss, for det er det MANGE på topplisten som ikke gjør! De skriver bare om dagen og hvor bra liv osv de har. Selfølgelig er det jo mange som har det, men de trenger jo fâen meg ikke å skrive det i hvert j*vla innlegg 😉 Så jeg rett og slett DIGGER bloggen din og DEG! <3 Vi som digger deg støtter deg uansett hva ;* Love u <3

    24. Hei Sophie!
      Jeg er ikke en typisk blond jente som deg og jeg vil bare si at jeg alltid har hatet blonde jenter pga åssen de er (nå høres jeg veldig fordomsfull ut), men deg liker jeg! fordi du er ikke blond og dum! jeg har sett på flere av videoene dine og jeg liker utstrålingen og meningene dine. Du virker som en fornuftig jente.
      Jeg selv er en 20år gammel jente som sliter litt med narkotika og jeg lurer på om du kanskje kunne skrive et innlegg eller dine meninger rundt narkotika?

    25. Ja men tenk på sjangsen hun tar fra andre !? aså jeg sier ikke atikke hun fortjener det men tenk på alle di andre millioner av unger som faktis har ein fantaksisk stemme som ikke blir hørt? så poste hun ut ein video på youtube om dagene i veka lisom wtf ? jeg syns ikke hun fortjener pluss forelderne betalte for den videoen uten den hadde hun aldri vore kjent ingen prodosenter hadde lagt merke til hun einaste grunnen til hun er kjent er pga forelderene gadda og brukka penger på sånt drit!

    26. @ anonym person som kommenterte at Sophie skriver om barbiedop: så vidt jeg husker skrev hun et innlegg om at hun brukte det FØR, at hun angret på det (?) og at hun ikke rådet noen andre til å ta det 🙂
      Synes synd på hun der Rebecca, men bryr meg ellers ikke så mye om alt det oppstyret rundt henne :p

    27. Kan du ikke sende mail til de og be de fjerne bildet fordi det ikke finns noe ¨artig¨ i det ? Finner ikke mailadressen dems, ellers skulle jeg gjort det selv .

    28. Jeg må jo si at hun ikke var helt heldig med friday. Første gang jeg hørte den trodde jeg at det var en parodi av en annen sang. Menmen. Hun fortjener ikke å bli mobbet.

    29. helt enig! Det eneste positive som kom ut av det, er jo at alle vet hvem hun er.. Det var jo en del andre som også var med i det hun var med i, men ingen av de navnene er kjent.

    30. Du aner virkelig ikke hvor mye og høyt jeg ser opp til deg og virkelig setter pris på deg. Du er en inspirasjon for alle. Jeg er glad på dine vegne at du er over mobberne. For jeg lurte på hva som fikk DEG til å få selvsikkerhet i deg. Jeg jobber med det hver dag, men får det ikke til.
      Nylig skrev jeg ett innlegg om meg selv, og det om å bli mobbet. For helt siden 2-4 klasse har jeg blitt mobbet, og blir det enda. Både fra blogg, byen, skole, face, msn and so on. Har du noe “tips” om åssen man skal kunne ignorere dette…?

    31. Jeg liker at du skriver om dette, og at du tar opp noe som faktisk er viktig, nemlig mobbing, i motsetning til flere av toppbloggerne. Jeg mener at Friday er en sang uten mening i tillegg til at Rebeccas sangstemme er utrolig dårlig og autotunet. Sangstemmen er jo virkelig ikke god?? Selvom hun er ung, ville jeg heller sett unge mennesker med stort talent få sjansen til å bli like kjent som henne.

    32. Det er jo ikke det at hun ble mobbet som skulle være morsomt da. Såpass skjønner vell du og? :-p Det er jo litt komisk at de spørr henne om hvilken dag det er når sangen hennes heter “Friday”.

    33. Enig med deg der ja! Jenta er kjempepent og dne dagen mobbing blir kult da håper jeg faktisk at jeg er gammel og grå, eller død.. Mobbing er så utrolig stygt, har så mye dritt og si om det. Opplevd det selv, og det er jævlig..

    34. kunne ikke hvert mere enig med deg akkurat nå, å jenta har et utrolig bra utsendet!
      og selv om jeg ikke er spessielt fan av henne og sangen friday så endret jeg meningen min om henne etter sangen ”my moment” – jenta har sangstemme, utsendet og alt!

    35. Og dette innlegget her viser akkurat hvor negativ du er! Tror ikke det er noen andre en deg som har sett negativt på det bildet før du publiserte dette innlegget! :-p

    36. Er sinnsykt enig, jeg så det bilde og tenkte bare fyfaen at det er mulig. For en forferdelig verden vi lever i. Hun er jo dødspen, og jeg er ikke akkurat fan av sangen friday, men den nye sangen moment elns? den er faktisk ikke så aller verst. Jeg får så vondt inni meg når folk mobber andre, har blitt det selv liksom og vet hvor jævlig det er… Hun er 14, og er allerede “mobbet ut av skolen”. Et ord, S Y K T!!! Foresten bloggen din er veldig bra og jeg er stadig innom og leser. Har også fått med meg at folk ikke er så snill med deg fordi du har blondt hår og ser bra ut. Men jeg liker at du er deg selv, ikke la anonyme personer ødelegge for deg. Leste at du var litt lei deg og sånt for en stund siden på bloggen, men du må vite at du er mye bedre enn de som slenger dritt om deg 🙂 ha en god helg foresten, du fortjener det.

    37. Jeg er helt enig med deg, og alle haters her oppe som ikke har bedre å gjøre enn å sitte å rakke ned på andre, skaff dere et liv 🙂 Jenta er som sagt bare 14 år, alt hun vill er å få litt oppmerksomhet, ikke noe galt i det, for det vil de fleste. Likt du ikke sangen hennes, fint for dere, det er fordeom ikke noe vits i å rakke ned på henne sånn som dere gjør, bare la være å høre på den. Synes selv den nye sangen hennes var veldig søt, og hun har forbedret seg ganske mye, synes det er dritbra at du skriver det her Sophie!
      P.S. Digger bloggen din <3

    38. Jeg merker en ting.. så mye dritt du slenger om andre blogger på topplisten osv.. “drittblogg” ..

    39. er så enig med deg ! Er selv ikke noe fan av friday sangen, men har heller ikke skrevet/sagt noe stygt om den. den nye sangen hennes synes jeg er utrolig søt. Og hun har et helt fantastisk utseende, en av de peneste 14 åringene spør du meg ! :)) liker hva du står for, og utrolig bra skrevet. leser bloggen din fast 🙂

    40. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor folk hatet sangen “Friday” når hun ikke er noe bedre enn Justin Bieber og de andre Lady Gaga, Rihanna og sånt? Alle liker jo dem, og Rebecca Black hadde samme konsept i sin sang og video som Lady Gaga og sånt, såå? Skjønner ikke helt jeg? Tror det må være sjalusi, fordi hun er så flink i så ung alder. Men personlig haaater jeg sånne sanger og Justin Bieber og sånt er noe jeg holder meg LANGT UNNA. Men den nye sangen som da la over her av Rebecca Black, var faktisk ganske fin! Hun er jo ganske søt. Men selv har jeg aldri hatt noe imot henne, selvom jeg ikke likte sangen Friday..
      Men jeg kan med hånda på hjertet si at mobbing er det ingen som fortjener. Da mener jeg absolutt ingen, ikke en fiende engang.

    41. Det er vanskeligere å ikke mobbe Rebecca Black for Friday enn det er å å mobbe henne for den, simple as dat. Klart det er artig at hun ikke kan gå på skolen sin fordi hun har spillt inn en sang. haha. har ikke hørt den nye.

    42. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal gå i mot Sophie fordi hun skriver det. Hun sier bare sin mening. Kansje hun får folk til å innse at hun kansje ikke er så gale elns. Alle har vell en drøm, og hvorfor skal man da bli mobbet for drømmen vår ? Jeg er helt enig med Sophie, og jeg syntes det er bra noen flere snart begynte å reagere på hvordan man slenger drit om folk man ikke kjenner 🙂
      Stå på Sophie, jeg elsker bloggen din. En av grunnene er at du er så ærlig, og skriver din mening. Forsett med det !!

    43. endelig noen som har de samme tankene som meg , sånn serriøst! kjempebra att du tar det opp!:) synest også att den nye sangen hennes er fin!♥

    44. ka e det du tror du e? du har ikje oppnådd noe så fantatisk ekstremt altså,frøken, chill :p du ser jo på deg sjøl som deen kjendisen, herregud. Rebecca la glatt opp til det sjøl^^
      eg er ikke en av dei ”jævlene” som likte denne fordi eg skreiv detta. djez, du e ikke bedre en noen aen skjøl om du e lekker og skrive blogg ass, e det eg meine^^
      og eg e heller ikke no feit,anonym tapar som trykke i seg stratos atm,skjøl om eg ikk skrive etternavn kan du skjønne.

    45. skjønner virkelig hva du mener! helt enig 🙂
      men når ble det kult å nevne alt det andre toppbloggere gjør feil i hvert innlegg nesten? heheh

    46. Heit enig, digger hinna nye sang. Har den i hodet. hihi 😀 Synst så synd på ho. Folk har ingen rett til og hate ho. Sikker på at halvparten av haterane har ombestemt seg, og ikkje hater ho lengere. Men trur ikkje dei tør og innrømme det… Sann jeg og var ein hater først, får alle var det jo. Men ettervert synst jeg sangen var ganske fengene og jeg høre på den kjempe ofte. Og når vi hadde ein diskusjon i klassa, sa ein peson natalie ka hadde du gjort om du hadde møtt rebecca black ? Jeg sto heilt stille og tenkte i sikkert 2 min menst alle såg på meg. Og gjett hva jeg sa ” Jeg ville spurt om autograf ”
      Alle såg bare heilt forskrekka for meg da noen andre sa ” det ville nok jeg og ha gjort ho er jo ikkje så ille, ganske kul igrunn ” Og ja.. 😀 Så vist folk slutter om hate ho for F.eks man blir mobba om man liker ho. DRIT i mobbera, Ver deg selv.. For når 1 begynner og stå i mot alle andre, kommer det flere ettervert.. 😀 Digger bloggen din foresten ;D <33

    47. jeg er enig. drittsekker som ikke eier respekt for andre, som prøver å henge med alle de andre fordi de ikke synes hun er flink så da trenger ikke de andre det heller. halvparten av de som ikke liker henne/mobber henne, er jeg sikker på at ikke har turt å si sin egen mening om henne :)! teite idioter som ikke kan respektere seg SELV en gang..

    48. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAH! som om du aldri har slengt dritt om noen 😀 jævla hykler 😀 tror du at alle som liker den på artige.no virkelig hater rebecca Black?:D få deg et liv selv, sier nå jeg 😀 bare så du vet det, så er det humoristisk ment. tror du at de legger det ut hvis det er for å mobbe? LOL på deg, du må jo være skikkelig utblåst for humor. Barbie with a twist… haha, barbiedelen kommer hvertfall frem i intelligensnivået ditt 😉 virkelig, slike “edle og seriøse” innlegg burde du holde deg vekke fra, lille venn:) gå heller å ta noen bilder av ræva di elns og skriv hvor lite du bryr deg om “haters” og at du har lov til å elske kroppen din. og alle de som er enige med deg nedover i kommentarfeltet og skriver at man må ha respekt for andre blablablabla, driver de eller du med det i praksis? nei. så hold kjeft og hold deg til sminkekostene dine. den delen er du god på og det er derfor jeg leser bloggen din, som så mange andre. men gjør deg selv en tjeneste og ikke drit deg ut med sånne innlegg, det setter demper på folks livsglede. takk <3

    49. Jeg likte det bilde, men jeg tenkte overhodet ikke over det som mobbing, eller at det var noe seriøst. jeg trodde rett og slett at bildet var redigert, eller noe sånt. syns det er litt unødvendig og kalle folk for jævler, er sikker på at det er flere av de 13000 som ikke tenke over at det var mobbing.
      jeg er selv 14 år, er fornøyd med livet mitt, hater ikke rebecca, mobber ikke. syns egentlig alt dette ble feil.
      -hilsen en jævel, etter din mening.

    50. jeg elsker bloggen!
      når jeg leste dette innlegget tenkte jeg at du er virkelig et bra forbildet, seriøst sophie jeg ser opp til deg ! du er en fantastisk person, men herlig personlighet ! jeg blir så glad, elsker meningene dine og bloggen din ! lykke til videre, du er en herlig person !!

    51. er så sinnsykt eni med deg! Det er seriøst trist og se på hvor fucked folk kan være. Har skikkeli respekt for henne! Hun er ung og går gjennom mye! Hun er seriøst tøff! Hun er modig som tårer og stå fram for det hun sier . selv om hun ikke er verdens beste.. har ingen sang stemme selv og tviler på at noen av de 13000 som har likt det bilde har noe bedre sang stemme. Digger henne, seriøst.

    52. jeg er så jævla sint på mobbere fyfaen, går det ikke ann å gi bitte litte grann respekt for faen! er så jævla sur for at alle absolutt må prøve å rakke ned på folk de er så sjalue på… og rebecca er en flott og en virkelig fin jente som gjør det hun liker og det bør hun få lov til uten at folk skal faen meg slenge dritt til henne og mobbe henne over et bildet fra artige.no! fyfaen jeg er så dritt lei sånne folk og jeg måtte bare få ut alt fra denne kommentaren men uansett så keep going that good job rebecca you are beautiful and some people dont like you because of that! you are perfect, se på hun a hun kan danse, synge og ser bra ut i tilleg så folkens fuck off!

    53. moren betalte 11 tusen for at hun skulle få kontrakt med ett plateselskap og la hun få gi ut 1 låt. Og 11 nye tusen for å lage 1 musikkvideo! det er sykt.. det er en av grunnene for at hun har fått så mye kritikk. Og sangen gir ikke så mye mening, og JEG syns ikke hun synger så bra 🙂 har ikke noe imot deg, er bare ikke helt enig i meningen din her 🙂

    54. du har et godt poeng, men rebecca er egentlig ikke noe spesiell. alt hun gjorde var å få en dårlig start med sangen friday, også lager en sang som bokstavelig talt er til haterne. jeg liker ikke hva hung gjør med å gå rundt og si at hun er bedre enn alle andre fordi hun vil heve seg over de som ikke liker henne, men hun hun er jo modig, men hun er også bare 14 år! hun brude slutte mens leken er god og gjøre ferdig skolen.

    55. jeg synes Rebecca er søt, HATET friday, hun hørtes ut som en kråke! men denne sangen er jo litt bedre da.
      Men du kan ikke rakke ned på di som ikke liker henne, hallo, det gjør jo deg til mobber?
      å speaking of mobber, du er ikke så mye bedre enn alle andre, du må jo lese inleggene dine før du spørr “når ble mobbing kult?”

    56. Det e jo ikkje mobbing bare fordi man like et bilde. Det e kanskje å plage/erte men det e langt ifra mobbing. Mobbing e når en person/et gjeng plage en anna person over lang tid, men det gjør man jo ikkje bare av å like et bilde :p

    57. Jeg så det bildet for første gang for noen dager siden, og jeg gadd ikke å like det fordi det er utrolig frekt! Utrolig fint at du skriver om det! love yaa!<3

    58. Bra sagt! Jeg har alltid likt Rebecca – syntes hun har en fin stemme! ..og hun virker veldig snill! 🙂

    59. HAHAHAHAH! Så sykt redigert i stemmen!til de som ikke hører det! Sangen er bare så jævelig stygg at man ikke kan noe for å mislike den! Fester seg til hjernen og torturerer deg resten av dagen! Den sangen der var vel ikke no spesielt bedre?

    60. Er helt enig med deg! Herregud, hun ble mobbet på skolen og laget “Friday” for å vise at hun ikke lenger skulle være et mobbeoffer…så blir hun mer mobbet, av folk fra hele jordas befolkning??? Det er sykt..

    61. Helt enig med deg, bra at du tar dette opp 🙂
      Jeg liker ikke sangen Friday, men synes fortsatt at hun er en søt jente, og at hun har oppnådd noe som de aller fleste 14 åringer ikke har! Den nye sangen hennes har jeg faktisk ingenting i mot 🙂

    62. Det er jo ikke det at hun ble mobba som er vittig, det er jo det at hun hele tiden ble spurt hvilken dag det var. Ærlig talt, folk må slutte å være så hårsåre.

    63. jeg reagerte også da jeg så det! helt umenneskelig å le eller “like” at et annet menneske blir mobbet, og delta selv! 🙂 liker deg bedre og bedre av å lese bloggen din faktisk! hadde ingen bra dag i dag, men du reddet den litt 🙂

    64. Jeg reagerte på det helt fra starten av. Syns faktisk “Friday” var litt fengende, og var sint på alle som gikk rundt og snakka dritt om henne. De visste egentlig ingenting, for når jeg fortalte dem at det ikke var hun som hadde skrevet sangen, så trodde de ikke på meg. Personlig tror jeg folk bare trenger noen å hate… -.-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg