PROVOSEREPROVOSERE

Jeg ligger her med utrolig høy feber og så vondt i halsen at jeg ikke klarer å sove.. Har dere, kjære blogglesere noen filmtips? Jeg liker filmer som er av typen som mean girls, skikkelig jentefilmer! 

Og så har jeg åpnet formspringen min igjen, haha. Vet det er mye fram og tilbake med det. Men der kan dere i alle fall stille meg spørsmål! Tror ejg kommer til å ha den åpen i rundt en time. Dere finner den her! <- 

Meg nå, uten den stygge ADHD hunden.. Sendte den ned for en time siden!
Og nei folkens, jeg kommer ikke til å unnskylde/trekke tilbake at jeg kødder med at hunden min har ADHD, eier dere ikke humor eller selvironi? Jeg har selfølgelig ingenting imot de med ADHD, en av mine nærmeste har det. Så slapp av, og ikke overanalyser alt jeg skriver:-) 


103 kommentarer

Siste innlegg