“back on track” med treningen!

Jeg har nok aldri vært så utrolig svett før i hele mitt liv! Jeg og Anne-Sofie kom akkurat hjem fra en kjapp tur på trenigsstudio, og jeg var overhode ikke i form til å starte opp med treningen igjen (har vært syk siden jeg kom hjem fra Oslo). Men føltes uansett godt å få startet igjen, selv om jeg bare klarte 20 minutter på 3D-mølla. Utrolig skuffet over meg selv egentlig, og gleder meg til å starte for fullt opp igjen! 

Nå skal jeg gjøre meg klar til senere i kveld, jeg, Anne-Sofie, lillebroren hennes, lillesøsteren min og A-S sin tante skal på kino! Etter det kommer kjærsten til meg ettersom jeg er alene hjemme, vi skal vel bare sløøve og kose. Hva skal dere finne på da? Regner med mange skal ut siden det er siste helgen før skolestart? 

Sånn ser det ut utenfor treningsstudioet der jeg trener, ganske fancy! Anbefaler alle i Harstad som ikke trener på Nautilus til å bytte over, det er definitivt best og mest seriøst (etter det jeg har erfart..)

31 kommentarer

Siste innlegg