I must be EMO

Hei! Jeg har vært hos tanten til Anne-Sofie (sammen med Anne-Sofie, naturligvis) siden 14 tiden i formiddag, koselig! Hun har fungert som en tante nr.2 for meg hele livet, ettersom jeg og A-S alltid har vært venner. Mens vi har vært her har vi også sett på tegninger og brev vi har skrevet da vi var yngre, hahah.. Rart å tenke på at det har vært oss en gang! Skal se om jeg klarer å finne fram noen bilder fra emo-perioden min. For ja, jeg har faktisk hatt kullsvart hår, vært likbleik og hatt mye eyeliner en gang i tiden også! 

Vi har stripet håret til Anne-Sofie igjen, ble kjempebra! Selv var hun litt skeptisk, men ikke sant det ble superfint? Hun kler blondt så bra! 

Nå skal vi ut å spise, vi blogges senere! 

Hahaha, et brev jeg har sendt en gang i tiden..”Du jir os mat”, altså du gir oss mat..

Under fargingen.

..Og sliiik ble det! 

55 kommentarer

Siste innlegg