innlegg om tatoveringen!

Hei verdens fineste blogglesere! Ser dere har en del spørsmål angående tatoveringen, så skal prøve å svare som best jeg kan!

Hvor mye betalte du? 900 kroner, som er minstepris der jeg tok. Hvor lang tid tok det? Mye kortere enn jeg hadde trodd. Den er jo ganske liten, men tror det tok 15 minutter. Hvordan fikk du lovt? Må man ikke være 18 år? Jo, på de aller fleste steder må man være over 18 år. Men jeg vet ikke om han trodde jeg var over 18 eller hva det var, men jeg ble ikke spurt om legitimasjon, han spurte meg aldri hvor gammel jeg er. Og jeg tok på et seriøst sted.. Hvordan fikk du lovt hos foreldrene dine? Vi har snakket om dette flere ganger, og noen ganger har det vært okei for dem, andre ganger ikke. Men jeg booket tatoveringstime ganske på impuls, så gikk jeg hjem å fortalte at ” i morgen klokken 21:00 tar jeg tatovering!”. Og da var det liksom greit. Er du ikke redd du kommer til å angre? Nei, ikke egentlig. Og jeg hadde i alle fall angret om jeg ikke hadde tatt den! Hvordan kjentes det ut? Det var ikke akkurat vondt, heller ubehagelig. Jeg rykket til noen ganger og skvatt ofte, var ikke superlett å ligge stille! Men jeg kan prøve å beskrive smertern som å nappe brynene, kanskje? Det kilte/stakk samtidig, og ble ganske varmt akkurat i området rundt. I dag svir det om jeg kommer borti, og det er vondt å ta på hvit vaselin (som jeg renser med)

Men ja, nå er dere sikkert lei av å lese om dette, så nok snakk om det på bloggen! Kan heller oppdatere dere på dette om ca en måned for å fortelle dere hvordan den er da, når ruren har gått av! Og nei, den er ikke skjeiv, har noe med måten jeg står på å gjøre tror jeg? Den ser ikke sånn ut når jeg bare slapper av.

89 kommentarer

Siste innlegg