Ting jeg elsker/hater.

….anonym drittslenging. Hvem har ikke blitt utsatt for det, liksom? Såklart er ikke alle som kommenterer anonymt slemme, noen komentarer er jo kjempesøte såklart. Men så finnes det de som skriver kun for å trykke ned personer. De fleste er bare så latterlige at jeg begynner å le, men så finnes det noen som virkelig treffer. Håper de som kommenterer stygt føler seg bedre etterpå, for om ikke ser jeg ingen grunn til å gjøre det.

Sånn som denne under her, her lyser det sjalusi. Kan tenke meg at denne personen sitter alene på jenterommet å trykker i seg sin femte stratos. Denne var av den typen jeg ler meg halvt  ihjel av, haha.

… overprovoserende bloggere. I noen blogger så merker man for tydelig at det virkelig gjøres alt for å få folk til å kjenne hat, og for å få folk til å kommentere. Tror vi alle vet hvem jeg snakker om.. 
Hvor gøy er det egentlig å lese en blogg som bare handler om hvor mye man elsker seg selv? Ja, man kan provosere litt, om man vil bli “kjent” for å være hatet.. Men å overdrive så enormt mye som enkelte gjør.. Huff, blir kvalm av å tenke på det.

… “barbie”-hatere. Folk som skal se så utrolig “kjedelig” ut, og som knapt tør å farge håret eller sminke seg mye selv om de kanskje vil, ettersom de er redd for å få stempel på seg som fjortis/barbie. Folk som synes jeg er barbie bare fordi jeg interesserer meg for sminke og liker rosa, folk som roper barbie etter meg i byen.. Ja, dere skjønner hva jeg mener? Om man nå er barbie bare fordi man har blondt hår å bryr seg om utseendet, ja, da elsker jeg å være barbie! 



… oslogutter! åh, det er så mange fine gutter der! Klærne, håret, alt! Ja, man skulle nesten tro at de kommer fra en annen planet enn de “jeg-tror-man-er-homo-om-man-fikser-seg-og-bryr-seg-om-utseendet-så-må-være-cool-og-matcho-og-se-ut-som-en-tulling”-guttene som bor her. Elsker gutter som pynter seg! 



… å bli gjenkjent! jeg synes det er det beste i verden når blogglesere tør å komme fram, bare for å snakke eller for å ta bilde, uansett! Så om dere ser meg er det bare å komme fram! ;)

Her er et bilde jeg fikk tilsendt fra Tusenfryd. Utrolig søt jente! Og 90% av de som kommer bort sier noe om hvor lav jeg er (1.59) og dere, jeg er fult klar over det! Hahha:( 

151 kommentarer
    1. Hvilken blogg er det snakk om?
      Det som provoserer meg er bloggere somåpenbart flasher penger i ansiktet til oss som leser.
      For eksempel, frøken #2 på topplista..
      Noen dager siden kjøpte hun en dyr skinnjakke (et kjent merke), selv om hun en uke tidligere kjøpte en helt lik utseendemessig. Siste innlegg handler om et kamera til 3200 (som hun trenger kun når hun ikke gidder ta med speilreflekskameraet!), en mulberry pung og et helt alminnelig, grått mulberryskjerf til over 4000 kr til sammen.
      Mister helt respekt.

    2. oslo gutter!:)
      jeg hater også stygge kommentarer, jeg fant ut for noen dager siden at noen jeg kjente kommenterte dritt på bloggen min :/ men som blogger må man jo tåle litt, men det går en grense på hvor mye man kan tåle:)

    3. For det første så digge æ bloggen din 🙂 e enig i veldig mye av det du skriv. Koffer skal ikke folk kunne være sæ sjøl å gjøre ka dem vil uten at andre skal blande sæ hele tia? Helt siden en kompis av mæ fra Harstad viste mæ bloggen din så har æ vært helt hekta. Du oppdatere ofte å skriv om forskjellige ting, åsså e du ærlig å bryr dæ ikke om ka andre mene. Det like æ! Stå på Sophie <3

    4. Jeg elsker bloggen din! Du er kjempepen. Hadde jeg møtt deg på gata, ville jeg definitivt stoppet deg for bilde og autograf! Har en del spørsmål, kan du ha en spørsmålsrunde snart ? Jeg har mange spørsmål jeg lurer på 🙂 <3

    5. Sophie, nå føler jeg virkelig for å skrive noe til deg! Jeg vil begynne med å si at det jeg elsker mest med deg er att du er en liten barbie, langt blondt hår, brun og falskvipper, verdens søteste pipestemme du lager også ligger det så utrolig mye bak! For det første er du en utav di sterkeste jeg har sett, du takler dritt hver dag, du takler stygge kommentarer hele tiden, og enda holder du hodet høyt oppe å fortsetter, det er helt utrolig! Du er også intressert i politikk, noe som få er. Du har utrolig omsorg for alt, du gråt for det på utøya, det gjorde faktisk ikke mange som ikke kjente folk som døde eller ikke bodde i oslo eller i det minste sør. Du setter så utrolig stor pris på oss lesere, noe som mange blogger ikke gjør, du deler så mye, bruker så mye tid på oss! Bilder,videoer og masse innlegg per dag, selvom du er optatt.
      NOE AV DET VIKTIGSTE: Du har hjulpet meg, mer enn du kan tenke deg. Du har lært meg att jeg kan være akkurat den jeg vil være å drite i hva andre sier, man kan se ut som man vil,gjøre som man vil! Være fornøyd med deg selv, jeg har slitt utrolig mye, hatt bulemi blandt annet fordi jeg var missfornøyd med kroppen min, selvom du er tynn og fin så har DU lært meg at man skal være fornøyd. DET er jeg nå! Har aldri vært tykk, men har hatt litt feil her og der synes jeg men du hjalp meg. Du ga meg insiparsjon! Jeg har også blitt voldtatt, slitt så utrolig mye med det, men du lærte meg også att man skal gå videre å tenke att det er di som skal lide å det er di som er idioter, ikke jeg. Har også hatt problemer hjemme, men du lærte meg også att man må takle det og holde hodet oppe.
      <3 Vil også si at du er utrolig pen, og det bildet uten sminke er også utrolig nydelig. Du er nydelig både med og uten sminke, hestehale eller løst hår, clips eller ikke clips, sløveklær eller fine klær, du kler virkelig alt og du er nydelig uansett. Perskonligheten din lyser igjennom alt! For min del kunne du hatt grønt hår og vært rød med fregner, og uansett vært nydelig i mine øyne fordi du er vakker i deg selv!
      Du har en kjæreste på 14, bryr du deg om hva andre sier? nei, fordi DU liker han, DU synes det er greit.
      Du har store pupper og blondt år og du får kommentarer, bryr du deg? NEI, fordi det er sånn DU vil være, og fortsett med det! Folk må se at det er deg, og pærsjonligheten tar seg av resten, fordi du er pen.
      Di som kommenterer er jeg sikker på er sjalu på deg, hvem vil ikke være tynn med store pupper og ha fint hår og ett fint ansikt? alle jenter vil, du har det og vær stolt av det!
      Stå på Sophie, jeg ser utrolig mye opp til deg. Jeg skal støtte deg igjennom alt og FUCK THE HATERS!
      <3 LOVEU

    6. Nettopp begynt å lese bloggen din! Gikk innpå når jeg fant den på topplisten å må ærlig innrømme at jeg tenkte ”åh, enda en rosablogger, gud så gøy…” men viste seg når jeg begynte å lese at du har litt inni hodet, du er en smart og veldig søt jente! Stå på med det gode arbeidet! Liker også veldig godt det at du er en av veldig få bloggere som klarer å oppdatere skikkelig og ofte, istedenfor å skrive en gang om dagen ”jeg har ingenting å skrive om, noen tips? bloggen min suger for tiden”
      Du har gjort en fin jobb med bloggen din og du har fått deg en ny fast leser!

    7. Åhh, ja det er utrolig kjekke gutter i Oslo som faktsk tørr å vise det kjekkeste og fineste av utseende og klær. Det var en sykt stygg kommentar for å si det sånn og en dårlig en også.. Haha seriøst at det går ann egentlig, man er som man er og mange er fine forbilder selv om andre tror dem bare bryr seg om seg selv og er ego, det er mange som er veldig ego eller bryr seg veldig om utseende men det er sånn noen er, vis man vil leve sånn så lev livet sånn det er eller sånn du vil siden dette er en tid man kan more seg og være ung!! Kom igjen alle sammen og forresten jeg elsker bloggen din Sophie/Sofie!! :D<3

    8. unødvending den kommentaren ja. enten så legger man igjen en positiv kommentar, eller så kan man bare drite i det synes jeg. Det er jo kjempesøtt å være lav da, jeg er 1 cm lavere enn deg. Jeg hatet det før, men nå elsker jeg det 😀

    9. lars-petter er ikke osloguuutt! han er fra halden 🙂 men enig i mye av det samme, unødvendig med drittslenging.. digger både deg og bloggen din, sophie! ♥

    10. Du Trine som kommenterer litt lenger opp: Hva er problemet ditt? Andrea går ikke inn for å provosere andre. Hun bare rett og slett viser det hun har kjøpt seg. Tror rett og slett at du er sjalu fordi du ikke kan gjøre det samme!!
      Elsker bloggen din Sophie!! Mye her jeg er enig i 🙂

    11. hei:) du jeg bare lurer på en ting om den der strippestanga di jeg:)
      – hvor har du kjøpt den?
      – hvor mye kostet den?
      – er den bra?
      – var det vanskelig å montere den i taket og i gulvet?
      hadde vært fint om å få svar fort ! :- )
      klemzklemz <3

    12. Elsker at du viser ansiktet ditt normalt i både header og profilbilde og ikke holder hånda over ansiktet, det sier en hel del om utviklingen av selvtillitten din. 🙂 Du er virkelig vakker, og du må ikke tro noe annet! Klem

    13. Jeg virkelig ELSKER bloggen din. Jeg og vennina mi snakka om det for noen dager siden og du gir oss utrolig mye mer selvtillit. Bare av å lese bloggen din. Jeg har blitt mye mer trygg på meg selv, jeg har også blitt mobba. Jeg ble mobbet i 3 år.
      Foresten er jeg også 1.59, folk sier hele tiden at jeg er liten! Du er sykt pen btw ♥

    14. Hei! 😀 Jeg synes virkelig at det er DU som fortjener 1.plassen på blogg.no! Du skriver masse gode innlegg hver dag og er kjempekul! Jeg elsker at du tør å være deg selv! Fortsett sånn 🙂 Jeg pleier ikke skrive kommentarer så ofte, men jeg synes du fortjener å høre at du er kjempeflink!

    15. du e bare bæst! greit du utseendemessig e en såkaldt “rosablogger” men du har masse vett i hodet, og mye bra å si som gjør at denne bloggen e totalt værdt å les! digge dæ.
      uansett så e det sånn at de som send anonyme kommentara bare e ute etter å sår mest mulig, og det sir virkelig bare mest om den personen som skriv det. liker ikke drittkommentarer sjøl, men tar ikke til meg det fra anonyme, fordi de tør ikke stå for sin egen meining, og da e de ikke verdt det 😀

    16. Viss jeg ser deg en gang skal jeg komme bort til deg og spørre om å ta bilde. Da kommer du til å føle deg høy, jeg er 153cm, haha 😀

    17. alle har jo sine meninger om alt og alle. er vel egentlig ikke noe å bry seg om, jeg har også mine meninger om det meste, men skriver ikke ting som direkte sårer noen. bare å stå på det sophie, som alle andre må 🙂

    18. Ikke bry deg om sånn dritt folk snakker du.
      Fortsett som du gjør om du føler at du kommer en vei.. noe du gjør som er på topplista..
      <3
      2 barns mooooor - InA

    19. unnskyld meg? e man kjedelig om man ikke e platinablond og overdrevent sminka? det e fleirtalle som syns det fineste e å vær NATURLIG, man kan vær naturlig fin, uten å vær kjedelig. prøv å sjå teng fra ei litt anna sia enn barbie-doll sia.

    20. åhh, sophiee! du er så vanvittig søt og god!♥ du har gitt meg så mye selvtillit og jeg blir glad bare av å lese bloggen din. og jeg må bare si vær så snill, fortsett å vær deg selv! fortsett å vær sånn du er nå. for jeg tror du har hjulpet veldig mange jenter med dårlig selvbilde, uten at du vet det. vil bare at du skal vite det :D♥
      og første gang jeg så deg, var på youtube. kom helt tilfeldig inn på en av youtube filmene dine der du snakker om hvordan du takla deprisjoner etc., og med en gang du åpnet kjeften ble jeg bare sånn.. ja, helt sånn “kom de ordene ut av hennes munn?!”. selvtilliten min har blitt så mye bedre etter at jeg begynte å lese din blogg!! og det er ikke noe jeg bare sier. for jeg mener det faktisk. TUSEENTUSEENTAKK sophie, for at du er den du er ♥ åh, ehehe, kjenner jeg har blitt litt sånn glad i deg på en måte ♥

    21. Sophie, for å være helt ærlig så sitter jeg og ler av de hat kommentarene dine. Det lyser bare ut sjalusi fra pc-skjermen, det er jo bare latterlig. du blogger ikke om bare kroppen, skjønneheten osv. Mange skulle nok ønsket at de var i din kropp eller dine fotspor. selv jeg ønsker det!
      Du er nydelig. jeg kjenner deg knapt, har engang ikke sett deg engang og begynte å lese bloggen din for en uke siden. Du fortjener 1 plassen mer enn noen andre. Du er pen, du lyser opp hverdagen til tenåringer og gir inspirasjoner til jenter på din egen alder. du er virkelig spesiell.
      Jeg digger bloggen din og jeg håper du forsetter med å blogge like bra og like ofte. Skulle nok ønske at jeg kjente en person som deg, men i verden er det bare 1 sophie som er som deg 🙁

    22. nope .. elsker fikse meg selv 🙂 hehe klarer nok ikke komme helt opp på nivået hans da :/ og kler ikke sleik heller.. men jaja jeg prøver jo <3 misunner nesten han litt og alle de som syntes det er gay og stashe seg opp er misunnerlige 🙂 <3 fresh blogg btw ! første gang jeg er innom <3

    23. Ja, velstelte og velkledde gutter er bra. Men Lars Petter?? Er det noe jeg ikke kan fordra så er det gutter med brunkrem og sleik..Det må da finnes en mellomting.

    24. elsker deg!
      Rett og slett ikke noe og bry seg om de jævla kommentarene!De er seriøst bare mesunnlegige og vil prøve og hakke deg ned! Du burde ha 1. plass! En person som blogger mye,godt forbilde,pen,osv.Serøst,du er beste blogger!(helt ærlig syns jeg du er bedre en tcmn.OG DA MENER JEG MYE)
      skjønner det ikke helt,ha er galt med barbie?hun er kjent får og være pen,og når folk kaller deg barbie,kan de heller ikke si “PENA”
      seriøst,seriøst,seriøst…YOU ARE THE BEST BLOGER IN THE WORLD<3

    25. Heey æ ælske bloggen din<3 Æ har langt blont hår dom dæ, men ditt e så fint at det går it an å få det finar. Som du høre eller ser så e æ trønder, men æ håpe at du kjønne ka æ skriv. ÆLSKE DÆ<3
      PS: Du e pen<3

    26. Jeg har fulgt bloggen din lenge, og jeg synes du er en utrolig sterk (!) person. Du takler så mye motgang på en måte få ville klart. Det er beundringsverdig!! Jeg skal innrømme at jeg, de første gangene jeg så deg (er i fra Harstad og har sett deg hundretusen ganger) dømte deg for utseendet. Jeg synes du var smellvakker, men at det var dumt du gjemte deg bak den barbie-fasaden, og tenkte at du garantert var veldig bimbo. Det er lett og gjøre, og kanskje spesielt blondiner med mye sminke – det er bare sånn. Men etter å ha lest bloggen din ser jeg utrolig mye mer bak fasaden. Jeg beundrer deg virkelig – og jeg synes du er en av de nydeligste jentene som finnes. Når man ser litt av personligheten til en person lyser det igjennom utseendet også. Du er virkelig helt gorgeous, du Sophie..

    27. så alle andre enn dæ e liksom feit? ”personen som skrev denne kommentaren sitter sikkert og trykker i seg sin femte stratos” kor usaklig va ikke det? ska du liksom fremså så tynn og fin, tvert imot. Du har ikke forme bortsett fra de 4 bh’an du har pressa på dæ, da dem av og du e formløs.

    28. hei, har lest bloggen din i ca. en uke og elsker den. du er sykt pen, like hva du skriver og har en fin blogg. haters only make u famous<3

    29. du er akkurat san som en blogger skal ver! e litt sanne persona som dej ej lika, som vise kem han faktsik e, forsett å ver slik! <3

    30. Når man har en blogg så må man nesten tåle at noen folk kommer til å digge deg mens andre kommer til å hate deg. Men det er ikke dermed sagt at de er sjalu på deg. Jeg har lest bloggen din en liten stund nå, men jeg syns fortsatt du virker som en “jeg er sykt digg”-person. Og bildene du legger ut av degselv viser ikke akkurat anti-barbie. Men ikke misforstå meg selvom jeg skriver dette. For jeg bruker faktisk en del sminke, har over gjennomsnittlig store pupper i forhold til folk på min alder og jeg hadde langt platinablondt hår før (måtte slutte å bleke det fordi jeg rett og slett mista håret. Håret mitt bare røyk rett av, og jeg hadde aldri farga håret før jeg begynte med bleking.) så jeg er over hodet ikke sjalu på deg selvom jeg ikke liker trynet ditt. Jeg syns egentlig hele blogg.no er et stort fjortiss opplegg. Unge jenter (og gutter) har ikke godt av så mye oppmerksomhet. Det får folk til å tro de er ting de ikke er. Og så en siste ting. Du skriver at du ler av de såkalte “drittkommentarene” og at du ikke bryr deg om hva folk sier. Vel, det første tegnet på at du faktisk bryr deg er når du lager et innlegg på bloggen din om disse kommentarene. Er det ikke bloggen din som betyr så mye for deg? hadde vært rart om du skrev om noe du ikke bryr deg en dritt om på bloggen din som er 50% av din hverdag.

    31. er det ikke litt slemt å skrive at du elsker oslo gutter, når du har type? synes du virker litt slem mot kjæresten din jeg, tror kanskje du burde sjarmere litt mer, fortelle han at han er hele verden og ikke svenske blogg gutter eller oslo gutter! 😉

    32. herregud, drit i alle de over! så lenge de har et bra forhold til hverandre som begge trives i, så er vel resten opp til dem? og vi har uansett ikke noen ting med forholdet dems..
      Utrolig nydelig bilde av deg sammen med en av leserne! 🙂 måå bare si en ting! :p han gutten du har bilde av som skal være ”oslogutt”, han kommer egentlig fra halden! hehe, veldig uinteressant 🙂
      Men stå på, Sofie! 🙂

    33. Åhh, gleden ved å være anonym. (:
      Jeg tåler virkelig ikke trynet på deg. Deg og alle andre bloggere som ligger på topplisten har virkelig ikke noe mer og skrive om enn hvor jævla mange tonn med solpudder og sminke du har kastet i trynet ditt. Platinablondhår og gullerotfarge er virkelig kult.. Og jeg ble rett og slett kvalm nårr jeg leste avisa idag. Du er ikke verde en dritt, og det burde virkelig vært aldersgrense på blogg.no til folk blir mer moden i hodet. Noe du tydeligvis ikke er.
      Oslogutter. Seriøst, du er 16 år og sikler etter gutter som er for feige for og komme ut av skapet. Gutten på bildet er nesten me gullerotfarget enn det du er. Skjer deg og voks opp.
      Tingen med at du redigerer bildene slik at folk ikke ser deler av deg er bare teit. Tåler du ikke den du er, har du ikkenoe å gjøre på nettet. Ivertfall ikke stille opp i avisen og bable om selvtillit.
      Og en ting til jeg ikke liker ved deg må jo være att du hele tiden syter over de stygge kommentarene du får. Ingen bryr seg om hvor mye du syntes det er teit eller ikke, for det er hva som er gleden ved anonymitet over internett. Har du dørst laget deg en jævla blogg, må du faen meg tåle dritt også. Spesielt om du er rosa nokk til og havne på topplisten av norges største fjortiss samfunn, blogg.no. (:

    34. Du er helt vidundelig sjønn Sophie!
      Du er virkelig en jente og se opp til, utseende messig og personlighetsmessig!
      Du viser verden hvordan man tar vare på seg selv og beviser at alle opplever motgang og oppgang i livet!
      Du sier din mening, og kan ikke si annet enn at jeg digger deg fullt ut, å av å til sitter jeg her og ler meg i hjel, for du sier bare meningene dine bare helt utrolig bra!
      Stor klem og 100% ros fra meg <3

    35. ingen som er barbie kun pga at de har blondt hår og bryr seg om utseende. det som gjør de barbie er vel oppførsla dems og de latterlige forbildene..

    36. Oslogutter, HAHAHAHA!!
      Gi meg heller en ordentlig mann!
      En mannemann med skjegg, møkk på henda, en som kan reparere ting og passe på meg om natta, det er en mann det =)
      Hvor store BH’er bruker du?
      Du ser ut til å ha veldig store pupper til å være så liten, tynn og lav…?

    37. Skulle bare si ifra at der du skriver om deg selv på fremsiden av bloggen, heter “sjekke” ikke “skjekke” 😀 Er sånne småting som kan være ganske irriterendes om du legger merke til de, haha! Digger bloggen din, Sophie 🙂

    38. jeg tror ikke jeg har kommentart bloggen din så ofte Sophie, er kanskje litt uten for målgruppe, men jeg elsker bloggen din for det! Jeg digger at du tørr å står for det du mener og at du ikke lar deg knekke av de stygge kommentarene, de er forresten ikke stygge, de er utrolig bra underholdning. Jeg så for meg den jenta sitte i joggedressen sin, feit, med sjokolade rundt munnen og hamret ned på tastaturet det hun følte, hun er bare utrolig sint fordi hun ikke klarer å ta seg sammen å trene og være like flink som deg. Åh, jeg dør, det er så morsomt. Stå på Sophie! Du er best, ingen kan vinne over deg

    39. Bra å ha sine egene meninger, sonn som du! <3
      Jeg liker jo at gutter fikser seg litt men
      hann som det var bilde av, var litt for
      pyntete till å være gutt syntes jeg!
      PS: Jeg digger bloggen din! <3

    40. Enig med det meste ja, men kan se litt for Lars.Tangen ut når gutter kler seg, men helt enig at de burde kle seg bedre enn de fleste joggebuksegutter gjør!!

    41. Hei der 🙂 !
      Jeg kom tilfeldigvis inn på bloggen din fordi jeg trykket på et intervju av deg på Blogit. Først, når jeg kom inn på bloggen din og så “barbie-pose” bilder, blondt hår, brun hud og bleke lepper, tenkte jeg: Åja, enda en rosa barbie-blogger a la Life of Barbie, hvordan i all verden kom hun på 3.plass på blogglisten?
      Men så tenkte jeg at jeg ikke burde skue hunden på hårene, så jeg begynte å lese nedover på bloggen, og ble glad i den med en gang!
      Selv om du kanskje er, som du sier en “barbie” skriver du utrolig bra, innteresant, fornuftig og morsomt :). Du virker som en søt jente, som tørr å være helt seg selv, uten å la det gå ut over andre eller være over provoserende.
      Dessuten har du faktisk interessant tekst som gjør at jeg faktisk leser hele innlegget og ikke bare ser på bildene.
      Keep up with the good work 🙂 !

    42. bare lev livet! drit i all drittsleningen. dere kommer uansett til å forstå etterhvert at dere ikke vil se sånn ut. det er ikke pent en plass, sånn som heidi. men ikke missforstå, du er drit pen!

    43. Hahah, så jævlig flaut med den kommentaren du har print-screen av! Den kommentaren beviser bare at hun selv bruker mye tid på bloggen din, siden hun tydeligvis har “bakgrunn” for å komme med de uttalelsene hun gir. Så hun er ikke stort mye bedre enn alle de andre hun prøver å rakke ned på 🙂 Ett ord; Fail.

    44. Jeg synes du er modig som tørr å si meningene dine!
      Det er helt riktig av deg det du gjør, du er en fantastisk blogger og jente. Hvertfall utifra det jeg har sett og lest.
      Det at du noen ganger viser bilder av deg selv som andre tydeligvis tolker som “lettkledde” beviser bare at du er stolt av kroppen din, du har jobbet for å få det resultatet du vil ha og du er ikke en av dem som sjuler kroppen sin i en hver anledning.
      Jeg synes du er et viktig rollebilde når det kommer til dette med selvbilde. Du viser hvem du er, og viser følelser og meninger. Fantastisk!
      Samtidig som at du virkelig har god grunn til å være fornøyd med ditt eget utseende. Ps. DU HAR FIN NESE OG FIN MUNN SÅ IKKE SJUL DET PÅ BILDER!!<3

    45. kunne ikke vært MER ENIG! og det med oslo guttene.. 110% enig der og. jeg og blir kalt fjortis og sånt veldig ofte, og selv om det er litt irriterendes, så har jeg egentlig bare blitt vandt til å drite i det.

    46. er man kjedelig bare fordi man ikke har farga håret og ikke bruker overdreven sminke? jeg har alri farga håret, men det er fordi jeg er sinnsykt fornøyd med hårfargen min? er jeg da liksom kjedelig?
      Men jeg digger deg, og synes det er unødvendig å skrive så mye dritt til deg. At jenter fornøyd med kroppen sin og seg selv, synes jeg er kjempebra!
      Stå på videre Sophie, dette kan du 🙂

    47. Alle som trur dæm e anonym når dem skriv en kommentar; tru om igjen, visst ho vil finne ut kæm dokker e så gjør ho det lett. IP-adressa dokkers skal visst ikke være så vanskelig å spore opp :)))

    48. jeg bare digger deg! elsker at du ikke er redd for å si hva du mener, eller at du ikke bryr deg om hva folk mener om deg, barbie osv. Alle bloggere burde være slik som deg!Du kommer med mange fornuftige innlegg og bryr deg om alt rundt deg:)stå på!

    49. Hejhej, jättefin blogg du har. Vart har du köpt din svarta jacka med knappar på? Den är riktigt fin. Ha det bäst 🙂

    50. haha, jeg må bare spørre! Har lurt på dette lenge, heter du sofie eller sohpie? liksom, hvordan sier man navet ditt?

    51. Veldig enig i deg med alt, skal jeg si!! Tror jeg snart farger håret blondt, wihiii!
      Jaja, elsker bloggen din! Håper du forsetter, LENGE 😀

    52. Jeg blir seriøst helt lei meg av de anonyme folka som driver å slenger dritt til deg og de som er fan. Jeg er selv 17 år nå og syntes du er en sykt pen jente. Jenter er vel opptatt av sin egen look? Skulle nesten trodd de som sitter å skriver det er stygge jenter som ikke har noe selvtillit og prøver å bygge den opp med det all dritten de skriver, de oppnår ikke noenting! Syntes det er bra du ikke bryr deg om de, you go girl!!:-)

    53. Jeg skjønner ikke “haterne” som blir kvalm av og lese avisen fordi du er i den, også går de inn på bloggen din og slenger mye dritt?
      Du er sterk Sophie, og du fortjente virkelig plassen på topplisten! 😉
      Du er et stort forbilde for meg, du sier dine meninger, og er ikke redd for og være deg selv.
      Stå på Sophie, digger bloggen din! <3

    54. haha, du er så jævlig dum. det er faen meg ikke fordi du bruker mye sminke, har ingenting med det å gjøre.
      men når du sier i en video “bare fordi jeg ser ut som jeg ser ut, så betyr ikke det att jeg syns dere er stygge” haha, jævla egoist. du er faen meg ikke fin, å det passer deg ikke å ha silikon i puppene når du er så liten, di henger jo framforbi deg. hahah, faen meg skjerpe deg jente. hva godt skal det bli av deg? jævla barbie,selvopptatt drittonge er du. skaff deg ett liv;-)

    55. jeg også digger gutter som kler seg bra , men når de bruker sminke og ikke har muskler… Blir det litt for feminint! Btw, digger bloggen din! 🙂

    56. Guttene i Oslo ser jævlig bra ut, ihvertfall enkelte 🙂
      De er også overaskende hyggelige også!
      Oslo-jentene derimot… Fy faen. Og når jeg sier Oslojentene, så… yess….. De bryr seg KUN om penger og status at det er helt utrolig, ihvertfall de værste av dem, og enkelte er helt ekstremt falske og bitchy. De tar utrolig mye plass, og alt handler bare om demdem dem og dem. De er utrolig flinke på å mobbe også, over facebook, og ja, i virkeligheten.

    57. HÆ??? pass munnen din 🙁 jeg håper så jævlig at jeg blir så høy 🙁 jeg er like gammel som deg og er 1.54 og det er flaut… de i klassen min klager sykt på at de er så lave og de er 1.65 og oppover!!!!!:O

    58. Hvorfor er du så opptatt av at folk misliker deg fordi du er en “barbie”?
      vær sterk nok til å DRITE I DET!
      jeg er akurat som deg og folk har sine meninger.. so what??

    59. bra du driter i hva folk synes om deg! er jo bare tragisk at de klager på deg, og fortsetter å lese bloggen din! men må bare legge til at han du la ut bilde av, er fra halden! 🙂

    60. heeereeegud, hør på dere selv da småjenter!!!
      dette er jo helt sinnsykt dumt.
      ta litt imot konstruktiv kritikk sophie, kanskje du kan vokse litt på det.
      for du ser ikke bra ut, da mener jeg ikke at du er stygg i utseende, men du prøver å fremstå som veeldig perfekt,
      kanskje du hjelper små jenter med dårlig selvtillit, bra det,men du er jo helt opphengt i utseende ditt,
      å det er jo faktisk små jenter som ser oppp til deg, til slutt vil jo aaalle ha blondt hår og sminke seg som noen troll.
      dere eier ikke stil.
      å ikke prøv å late som noe annet,folk med litt vett i hue kan se rett gjennom hele bloggen din,
      så mye oppmkerksomhet må være veldig tilfredstillende for selvtillitten din, men herregud, det finnes andre måter å få det på,
      og andre måter å sminke seg på!!
      for jo, dere små barbie bloggere ser små og rare ut, ser ut som dere har tegnet på ett uttseende.
      åja,du må regne med tilbakemeldinger, du kan ikke vente deg at alle skal like deg, du bretter jo hele livet ditt ut på internett, men folk kan være litt mer saklige.
      og som sagt, sier ikke at du er stygg eller angriper ditt utseende under ett tonn med dårlig sminke.
      å en annen ting, ikke bruk de ubruklige kommentarene dine,om at folk er stygge bare fordi de skriver noe du ikke liker, jeg jobber som modell, og er fornøyd med mitt uteseende 😉
      nå er jeg litt eldre enn dere, så må si det er første å siste gang jeg åpner denne bloggen.
      men for all del sophie, lykke til 😉

    61. men du burde ta tilbake at du syns folk som ikke er som deg ser kjedelige ut.. det var ikke særlig hyggelig sagt! sikkert mange som ikke er barbier som liker bloggen din.. så med andre ord ser du ned på mennesker som kan være fan av bloggen din?

    62. ja, jeg er enig, drittkommentarer er patetiske !
      Men det er jo faktisk folk som kommenterer uten stygt uten at de er sjalu. Altså, alle har jo forskjellige meninger om hverandre, og om noen syns noe negativt om andre, betyr det ikke med en gang at h*n er sjalu. Det hender at jeg leser et kjempepatetisk innlegg der jeg har mest lyst til å slenge en drittkommentar, ikke fordi jeg er sjalu, men fordi bloggeren viiirkelig trenger å høre det. men jeg klarer heldigvis å holde fingrene unna tastaturet 😉
      okei, meningen var ihvertfall å si at ikke alle er sjalue om man kommenterer stygt, noen er bare fucka i hodet ogsååå ! 🙂
      Digger deg, stå på ! <3

    63. Jeg digger bloggen din! den er bare så utrolig bra og du er suuper flink til å blogge! kan du plis legge ut en sminke video?:D

    64. Faktisk så er jeg helt enig med deg i alle punktene! 🙂 Du blogger kjempebra, er helt nødvendig å lese bloggen din hver dag nå, heheh 🙂

    65. Hei, leste bloggen din før jeg reiste til utlandet, nå når jeg er hjemme igjen leser jeg side opp og side ned for å ta alt igjen. Men det er noe jeg lurer litt på, hvor ble d av kjæresten??

    66. sophie du er kjempepen og liker håret ditt !:) bra personlighet og !:) akuratt skaffet meg blogg så leser blogger for å få inspirasjon 🙂 besøk gjærne min om du vil ,den er akuratt ny da men 🙂

    67. fysøren så tragisk det er å komme med drittkommentarer ! Bra du driter i hva folk sier og er deg selv !
      sliter litt selv med å ignorere hva folk sier til meg, for over halvparten på skolen har noe imot meg, og vi er over 300 elever… but i dont give a fuck, almost..
      men du er dødspen, elsker bloggen din!

    68. Jeg har ikke noe i mot deg jeg 🙂 synes du er pen jeg og virker veldig greit og snill. Selvom du likner litt på en barbie, så har du jo lov til å være sånn. Btw, han du la ut bilde av er ingen Oslo-gutt han er fra Halden, men anyways… jeg synes “Oslo-gutter” blir litt vell kleint. Smak og behag 🙂

    69. Du er helt syk, Sophie! Ikke bare er du dødssexy, men du har også en personlighet som lyser gjennom deg. Du har noe i hodet, og står får dine meninger, for det er DINE meninger, uansett hva andre sier. Din stil, dine meninger, ditt liv. + du respekterer oss lesere, du oppdaterer selv hvor opptatt du er, fordi du vet at vi bruker tid på dette,+ at du får betalt. Du viser oss også at andre jenter som vi misunner og syntes er utrolig pene, også har problemer ( drittslenging og kanskje mobbing p.g.a sjalusi) Du er en fantastisk person, digger deg, stå på (: Don’t let’em haters bring you down, cause they’re you’re biggest fans!

    70. det virker som at du har en veldig søt personlighet og jeg liker deg, men du klager litt vel mye til å ikke bry deg om hva andre mener.. helt enig i noen tidligere kommentarer, du må tåle litt konstruktiv kritikk!!
      du er sikkert egentlig pen og det er helt greit å pynte seg, bare synd at du tror du ser bra ut for du gjør deg selv forferdelig stygg..

    71. Hva er det som har gjort at du vil være mest mulig lik som barbie egentlig?
      for å få mest mulig drage på gutta?
      bare lurer;)

    72. man må jo tåle litt kritikk da, når man bretter ut livet sitt sånn,
      men det kan jo bli litt mye for en femten år gammel jente å ta inn, man har vel ikke den beste selvtillitten.
      virker som sophie er hengt opp i utseende sitt litt vel mye,men har dårlig selvtillit når det kommer til noe, vi alle har vel det uannset hvordan vi ser ut, til å med jeg har det;)
      men uannset, det er vel kanskje litt vel mange bilder av meg meg meg her inne, uannset hva sophie skal, så tar hun å poser på ett bilde,der hun ser mest mulig søt ut å legger det på bloggen sin.
      men hvem vil vel ikke prøve å se bra ut på ett bilde når man eier en blogg som hundrevis av unger leser hver dag.
      men må jo si at disse jentene på alle de bloggene ligner litt vel på hverandre, de som er yngre hvertfall, er jo litt uinntressant å se så mye bilder av en å samme person hver dag lissom.
      men herregud, det er deres liv, så la de holde på til de våkner opp en dag de ser seg selv i speilet.
      sier ikke at sophe er stygg, hun har ett søtt lite ansikt, men noe spessielt pen er hun faktisk ikke,
      men alle har hver sin smak vel. hu er jo faktisk ikke ferdig utvikla engang.
      men hvis folk er så opphengt i andre så værsågod å forsyn dere en liten bit av henne.
      😉

    73. Drit i den anonyme dritt slenginga 😛 Det er bare retatds som gidder å bruke tid på å skrive stygge ting til deg 🙂 Synes du har en morsom blogg liker å lese den å jeg er en jente på snart 19 år 🙂 så detter er ikke en fjortiss blogg som noen beskriver den som 😛

    74. om du mente tcmn.blogg.no som overprovoserende så ja, jeg er enig!
      skulle ønske du ble nr.1 på blogg.no!

    75. Heihei
      Må si at du imponerer. Du har en moden og voksen blogg. Og jeg syns du viser på en veldig god måte hvordan det er å være ung og populær, både på godt og vondt. Jeg liker bloggen din svært godt og er innom titt og stadig. Stå på videre!
      Hilsen jente 19(!) som har mange andre venner på lik alder som syns denne bloggen er mye mer interessant enn alt annet på blogg.no 🙂

    76. du er utrolig flink blogger, spesielt med å si hva du mener! 😀 det er så bra skrevet om de taperene som sitter hjemme og klager over andre sine feil. som om de noen gang vil komme il å klare å få en blogg som dette. 😛 haha jeg elsker bloggen din! 🙂

    77. Hvorfor skal ikke folk ”hate” deg fordi du er en såkalt barbie, når du sier du hater folk som ser kjedelige ut? Dessuten er du ikke spesielt mye bedre når du sier at du blir av kvalm av folk med tørre hender osv, tror du folk kan for at huden deres er tørr? Nei, det er virkelig en grunn til at folk sier det de sier, kanskje kommer det ikke ut så veldig saklig, men det er en viss sannhet i det.

    78. hei.. så at du ikke likte at folk var anonyme på komentarene sine, så jeg får vel oppgi navnet mitt før jeg klager 😉 jeg syns det ble litt feil av deg å si folk var missunderlige på deg, og at du ikke likte de stygge kommentarene de ga deg. samtidig ser det veldig ut som du ser ned på store jenter med den “stratos-kommentaren”!..
      da er du jo dømmende selv, selv om det ikke går ut til en enkelt person.
      det er bra du står for meningene dine. men tenk litt mer over hva du skriver, og serlig dette med selvtillit, kan tenke meg at det er flere som reagerte, du skal vite at det er ikke så lett å være stor heller, og det gjør det hvertfall ikke noe lettere med den kommentaren.
      Ellers bra innlegg 🙂 stå på

    79. Hvor gammel er du egentlig? Du vet kanskje ikke hvor fjortis du fremstår når du hinter til denne andre bloggeren du missliker? komentarer som “visse andre bloggere” og “dere vet kasnkje hvem jeg snakker om!” Det er greit at du har en feide med noen, men kom igjen. Selv du ser vel hvor barnslig det fremstår?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg