Går og legger meg

Oj, det ble plutselig mye senere enn jeg hadde håpet på, prøver nemlig å komme inn i dur før skolen starter igjen! Hadde tenkt å legge meg klokken 9, haha.. Har også ryddet i klesshaugen min, er ferdig med halvparten nå, det er virkelig et HELVETTE å rydde i klær! Er så utrolig lei nå, vil aldri se klær igjen…. Heheheheh.

I morgen kommer det en sak om meg i Harstad Tidene, for dere som ikke kan kjøpe den avisen kan jeg prøve å få lagt opp noen bra bilder av den i morgen. Er spent på å se hvordan den blir! Morgendagen er ganske fullpakket, skal blandt annet trene og muligens møte en venninne som jeg ikke har sett på en stund, og som nå flytter bort. Men jeg skal nok alltids klare…3 oppdateringer? Synes det er så latterlig med blogger som ikke orker/gidder/prioriterer bloggen når man tross alt får betalt for dette, er glad dere setter pris på at jeg oppdaterer så mye som det lar seg gjøre – er jo en måte å vise at jeg setter pris på dere, og!

Godnatt! 

Om noen vil komme hit å motta noen gratis klessplagg/sko/vesker er det bare å stille opp altså.. Kan godt bli kvitt alt dette.



 

140 kommentarer

Siste innlegg