kos + vinner av extensions!

Nå har jeg trukket vinneren av extensionskonkurransen, det ble Tiril Emilie Larsen, gratulerer så mye fine du! Send meg adressen din på mail, så kommer de snart i posten til deg! 

Nå er jeg hos Lotte sammen med Lovise, vi sitter bare og snakker gossip egentlig, spiser pizza og litt sånt. Har ikke skjedd noe som er spessielt å nevne, har vært på apoteket og fikset noen greier, har også vært hos politiet angående “hacker” saken, heldigvis ser det ut til å gå min vei med dette, noe jeg er veldig glad for! Har fått vite litt om hva straffene kan bli (på det mildeste), og jeg personlig krysser fingrene for 75 timers samfunnstjeneste, utført i orange dress midt i sentrum for å plukke søppel! Tar seg garantert veldig godt ut på en CV, hehe.

Anbefaler alle som har blitt “missbrukt” på nett og slå hardt ned på det, omså det er hacking, missbruk av bilder eller mobbing. 




(skal være fire bilder i dette innlegget, kan dere se det? Jeg bruker chrome, og kan ikke se noen) 

154 kommentarer

Siste innlegg