barbienight

Har nettop våknet ordentlig, har vært en helt for jævlig natt! Gud, jeg har hatt så høy feber. Jeg bruker å bli litt dårlig etter jeg har reist, noe som er utrolig kjipt! Men heldigvis er formen bedre nå.
Planen for dagen er å ha noe jeg og Lotte kaller for “barbienight”, hehe. Da gjør vi masse ting for å pleie utseendet! For eksempel, jeg skal ta etterveksten,så skal vi nok ta selvbruning – eller, brun skal vi alle fall bli.. ;)

Mange av dere lurer på om jeg ikke skal til Tyrkia (for det var jo planen.) Men desverre, så blir det ikke slik for meg, av mange grunner. Men dere skjønner kanskje at nå som jeg er ganske “sårbar” er det best å bare være hjemme og slappe av, samle meg litt igjen. Jeg er uansett dødsmissunelig på alle dere som har fått tatt dere en sydentur i år! 

Ja, det der er meg akkurat nå. Trøtt og sløv! Nå blir det frokost/middag, før jeg tar turen til BarbieLotte! 

33 kommentarer

Siste innlegg