homecoming!

Jeg klarte, utrolig nok, å få pakket alt sammen ned i kofferten med god hjelp fra min kjære Stine! Har også klart å finne “reiseoutfit”, har hørt at det er sol hjemme i Harstad for en gangs skyld, godt å høre! Veldig mange av dere spør altså hvor genseren jeg har på meg er ifra, den kjøpte jeg på BIKBOK –  den er på salg nå, så løp og kjøp! Tror jeg betalte 49 kroner for den.

Gleder meg til å komme hjem faktisk, har helt full timeplan til uken som kommer, fult av mennesker jeg bryr meg om og er glad i. Blir en fin uke, før “helvette” starter igjen på Mandag. Og til dere som lurer, er selfølgelig ikke på grunn av at facebooken min har blitt hacket at jeg er deprimert? Så svak er jeg ikke, hehe! Men ja, en person kan ha vært igjennom mye mer enn hva som kommer fram på en blogg.. “Be nice to everyone you meet,they are fighting a battle you know nothing about”.

Kjøpte meg også dette smykket igår på BIKBOK, elsker det! Skikkelig girly. Hva synes dere? 




69 kommentarer

Siste innlegg