stay strong.

Vel, ja. Her er jeg. Det går bra! Har akkurat tatt en dusj, og skal nå begynne å pakke tingene mine før avreise hjem til Harstad. Jeg teller helt seriøst dager til jeg kan flytte fra den byen der, og har fått utrolig mye motivasjon nå til å blogge bedre, gjøre det bedre på skolen, trene mer.. Når noen sier jeg ikke kan, og når noen sier jeg kommer til å misslykkes, når noen prøver å dra meg ned – da blir motivasjonen så utrolig mye bedre, lover dere! Så takk gud for haterkomentarene på sist innlegg, uten dere ville jeg aldri blogget nå.

Har foresten kastet alle extensionene mine, og venter på nye som kommer om ca en uke. Så fram til da blir det mange kjedelige hestehale bilder.. Håper det er okei!

Skal bli spennende å få pakket det her.. 

Hehehe, sitter bare på kofferten og slapper av, liksom. Gleder meg til å ta etterveksten!

64 kommentarer

Siste innlegg