the one that survived.

Det føles helt feil å blogge som “normalt” nå, om ting som vesker, shopping og sminke. For de tingene betyr ingenting. Jeg er veldig lei meg for at jeg har “sviktet” dere, jeg var liksom den sterke, den som ble frisk. Men sannheten er, jeg er ikke noe bedre enn noen av dere. Jeg har vært i en nedoverbakke lenge nå, gått i full fort nedover mot det verste av depresjoner igjen. Og nå er jeg her. Helt på bunnen.

Jeg klarer ikke å snakke med noen rundt meg, og har vært som en zombie på innsiden de siste dagene. Jeg har støtet andre bort, når jeg egentlig trenger de mest, for at jeg vil være alene. Jeg har mistet venner og alt, mye med vilje, for jeg orker ikke sympatien lengre. Jeg orker ikke å bli oversett, da er det bedre å bare være litt på utsiden. Men egentlig, så vil jeg ikke det. Jeg håper jeg en dag klarer å skjerpe meg, og når jeg klarer å rydde opp på innsiden min, kanskje jeg klarer alt sammen igjen.

Jeg har så vondt psykisk og fysisk akkurat nå, og ber dere vise forståelse. For nå er jeg helt på bunnen, så dypt nede at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal klare å stå opp i morgen. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å reise meg opp denne gangen.Det var tungt nok i fjor, liksom. 

Jeg kommer tilbake når jeg er klar.



 

255 kommentarer
    1. UTROLIG trist å høre, men føler veldig med deg! håper du kommer snart tilbake og at alt ordner seg for deg!
      jeg vil alltid være en bloggfan! sjekker bloggen hele tiden for nye oppdateringer!

    2. Jeg kjenner meg så sinnsykt godt igjen i det du skriver her, jeg forstår deg så godt. Å ta den tiden du trenger, Sophie. Bygg deg opp igjen, du er sterkere enn du selv tror. Jeg vet det er vannskelig, men prøv å se framover! Veien er kanskje lang, men om du bestemmer deg for å klare dette, så blir det lettere. Stå på! <3

    3. 🙁 skjønner deg godt, har vært der lenge selv. Det er bla. du og det du skriver som har hjulpet meg når jeg har hatt det vondt, så jeg håper du finner noen eller noe som hjelper deg! håper det går bra med deg snart! <3

    4. åå, skulle gjort mye får å få deg fil å føle deg bedere! men kan nok ikke desverre det 🙁 lykke til med tiden som kommer! du klarer det, det vet jeg <3
      kommer til å savne bloggingen din, du er virkelig verdens beste blogger i min verden!! men ta en pause, ta alt helt med ro. så kommer du full oppladet tilbake til oss når du er klar for det! <33

    5. Uff, jeg skjønner problemene og depresjonen din. Jeg selv har vært veldig deprimert og var på samme måten som deg, støtet folk unna meg. Håper den går over snart og du kommer tilbake. Inntil da søta, god bedring! Du fortjener å ha det bra! <3

    6. Uff da. Jeg har hatt det på samme måte. Snakk med noen! Det er det eneste jeg sier. Hvis du vil komme deg på beina igjen, så snakk med en du vet vil høre og forstå deg.
      Håper du får det bedre. Skal tenke mye på deg 🙂

    7. yess!! sophie elise! endelig!! håper aldri du kommer tilbake til bloggen:D vi trenger ikke vite om den dårlige selvtilitten din(med at du ligner på en mus, haha) og at du skjuler deg bak all sminken håret, masse bh’er osv.. 😀 husk, at du har mange flere hatere en du tror 🙂 sorry sophie, du har tapt;* igjenn<3
      ikke frekt ment da<3

    8. everything will be okey in the end, and if its not okey, its not the end!
      <3 stå på, vi tenker på deg

    9. …. :’/ kunne ikke beskrivd det bedre selv, du setter ord på ting jeg selv føler..
      du er bra, sophie, du er perfekt uansett hva, husk det!

    10. Stå på Sophie! Du er sterk<3 Syns så utrolig synd på deg, og føler med<3 Du er favorittbloggeren min og det har du vært lenge. Rett og slett fordi du, er du. Håper ikke at det har skjedd noe mellom deg og Marco, for dere virker ment2be! stå på<3333

    11. Så utrolig trist å høre dette!
      Kommer til å savne bloggingen din, for som jeg sa, du er en fantastisk blogger men du må bare ta den tiden du trenger. Men du må bare vite at vi lesere er her for deg. Men ta en pause, ta alt helt med ro og kom tilbake når du er klar for det.<33

    12. uff… så grusomt å høre.. jeg kjenner meg så godt igjen, jeg kommer til å savne bloggen din, men ta den tiden du trenger, uansett om det er 2 månder eller 2 år, du vil alltid være blogg dronnignen min selvom du ikke blogger. God bedring, men vil bare si at du er steerkere en du tror sophie ! Du er UTROLIG sterk, det ksla du være stolt over ! god bedring verdens beste humørspreder å forbile <3

    13. maiken: jeg synes veldig veldig synd på deg. Du har tydelig hatt en form for omsorgssvikt, og har tydeligvis så dårlig selvtillit nå at du må hakke ned på andre som allerede er på bunnen. Om du bare visste hva du gjorde, hvor mye du ødelegger for Sophie når du skriver den ene kommentaren. For hun sier hun ikke bryr seg om stygge kommentarer, men let’s face it, det plager oss alle til en viss grad. Så bare slutt.
      Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan være så feig, gjemme deg bak et tastatur og skrive det der til en som allerede skriver at hun lider av depresjoner. Sophie er sterk som i det hele tatt klarer å ha bloggen sin (som også ligger på topplista) i denne situasjonen. Jeg er i akkurat samme situasjon selv nå (har altså depresjoner.. sterkere enn noensinne), og klarer såvidt å ha facebooken min i frykt for bare en eneste stygg kommentar som jeg vet kunne vært i stand til å ta livet mitt.
      Håper du vokser opp en dag og forstår at du faktisk ødelegger folks liv. Skjønner at det ikke alltid er så lett å skjønne når du er så ung (tipper du er 13-14- maks 15), men når du blir litt eldre kommer du nok til å angre ser du. Tenk å sitte i trettiåra med barn, mann osv og vite at du faktisk har brutt andre ned så sinnsykt via nettet. DET må være flaut det.
      Ikke frekt ment altså.
      Takk for meg.

    14. hade så lenge da sophie :(( jeg kommer til å savne innleggene dine så utrolig mye! å lese bloggen din er liksom dagens høydepunkt! men du må ta den tiden du trenger! en så vakker jente som deg bør ikke ha det vondt. tusen takk for at du har laget denne bloggen uansett! det er den beste bloggen jeg noengang har lest! jeg er innom bloggen din flere ganger daglig.
      -ta den tiden du trenger på å bli bedre! men vit at jeg skal fremdeles komme en tur innom hver dag for å se om du har blogget igjen. 🙂
      mange hundre klemmer fra meg, ida marie d. 🙂

    15. Kjære kjære Sophie! Dette var utrolig trist å høre. Jeg har vært der selv, og vet akkurat hvordan du har det. Det går ikke an å tvinge frem fremskritt hos en som sliter psykisk, det er noe som må komme helt av seg selv. Og det kan ta tid, lang tid… Dessuten er det vanskelig å finne noen som du føler du kan snakke med. Den psykiske helsen er desverre så tabubelagt. Så – bruk akkurat så lang tid som du trenger, men kom tilbake! Du er en av bloggene jeg leser daglig. Stooor klem fra ei som bryr seg, og føler med deg

    16. Ånei, Sophie 🙁 Håper virkelig at alt ordner seg for deg! Jeg vet ikke om det hjelper for deg, men jeg tenker alltid: Alt ordner seg til slutt på en eller annen måte, og det skjer noe positivt ut av alt vondt. Det som skjedde på utøya og oslo er et eksempel på det. Det var helt forferdelig tragisk, og det skulle aldri ha skjedd. MEN det er noe positivt. Norge har aldri vært sterkere.
      Noen ganger trenger man noen skikkelig fæle perioder for å bli til en bra og sterk person. Dette klarer du! Husk at det er mange lesere som støtter deg, og venner som elsker deg. Og om du sier unnskyld og snakker med vennene du har mistet er jeg sikker på at de tilgir deg. Lykke til! <3

    17. god bedring! ta den tiden du trenger du. Og en ting skal du vite, du er en vakker og sterk jente!
      Maiken; du skal vite at Sophie er 100 ganger bedre enn deg.

    18. utrolig trist å høre sophie! du er flink å skjule det. den skal du ha.
      Skjønner utrolig godt hvordan du har det, jeg skjuler sånt selv, det er ikke gøy å måtte være depresiv hele tiden, bedre å snu den sure munnen om til et smil, det pleier jeg å si til meg selv. Men etter en stund, så går det ikke mer. Det er deilig å ta seg en pause! Stå på Sophie, du kommer deg gjennom det, du har lesere som støtter deg hvertfall. Du har en super blogg og virker som en utrolig fantastisk person.
      Håper du snart kommer tilbake.

    19. bruk den tiden du trenger,sophie! vi er her når du kommer tilbake,og jeg får bare lyst til å gråte i timervis for deg…du fortjener INEGNTING vondt!<3
      Håper av hele mitt hjerte at alt blir bra igjen,og vær så snill å ikke forlat oss HELT..værtfall ikke forlat denne verden du er i nå,sammen med oss!<3

    20. Kjære Sophie, ta all den tiden du trenger på og bli frisk.. Tårene trillet da jeg leste dette, håper du snart kommer tilbake..<3

    21. Ta den tiden du trenger, Sophie! 🙂 Kommer til å vente på at du kommer sterkere tilbake! du har vært min yndlingblogg en stund nå, så gleder meg 🙂 Stå på! så håper jeg det ordner seg 🙂

    22. Åh, huff leit og høre Sophie! <3 Det kommer til å ordne seg til slutt - det vet du!
      Let your heart be broken for the things that breake the heart of God! <3

    23. Kanksje du nå skjønner at det du skreiv om å løpe for livet betydde noe for noen, kanskje du skjønner at selv om du er overfladisk å ikke tenkte på betydningen det ville ha for andre så såret det veldig, selv om du kanskje ikke mente det slik. Og når du i tilegg skal “unnskylde” deg på den mest ironiske å frekke måten jeg har vært med på så skal jeg ærlig inrømme å si at dette hadde du virkelig fortjent. Du var helt utrolig frekk når jeg trengte å vite at omverden ikke har glemt oss, har glemt det forferdelig som skjedde. Når det ser ut som verden bare går vidre uten å bry seg lenger, trengte jeg bare å høre at du kanskje kunne “vise” meg at det var noen som brydde seg. Takk for at du sviktet når en tidliger fast leser var nede. Nå kan du regne med samme støtten fra meg.
      Frekk og ironisk fra nå av 🙂
      Så får du heller kose deg med alle dine lesere som synes du er heeelt fantastisk.. hahaa

    24. uff utrolig trist å høre
      jeg håper virkelig alt ordner seg for deg<3
      du er en sterk person som kommer til å klare deg<3
      digger bloggen din<3
      og uansett hvor lang tid det tar for deg å komme tilbake vil jeg vente
      love you <3

    25. Syntes så utrolig synd på folk som ikke har noe annet å gjøre enn og hakke på andre folk!.. Blir så sykt lei. Skjønner deg utrolig godt sophie, og de som kommer med enda mere frekt i detta innlegget hvafader liksom?? Hold dere til deres egne saker og tenk over hva slags skade dere gjør på personer… REIS Å RYK! Syntes du er en helt fantastisk person sophie, og de som sier det motsatte har bare ikke nok seltillit at de klarer det. DU SKAL VÆRE KJEMPE STOLT AV DEG SELV!!! takk for meg, eline <3

    26. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Sliter selv med depresjoner, angst og selvmordstanker. Jeg vet hvor forferdelig det er å ikke ha det godt inni seg, og ikke være glad i seg selv. Bare glem bloggingen for en stund, og fokuser heller på å bli bedre. Det er mye viktigere! Massemasse lykke til, Sophie.

    27. Jeg syns alle folka som oppfører seg som dritt mot deg, kan fucke seg sjøl. Det er sykt hva folk kan gjøre, når sjalusien presser fram. Eller at man ikke liker personen generelt. Det er greit, alle liker ikke hverandre. Sånn er det bare. Men da trenger man heller ikke trykke seg inn på de folka man ikke liker. Man trenger ikke gjøre ting mot dem for å være slem.
      De som gjør det, er jo tette i hue sjæl. Det er ikke du som er en dårlig person, det er de som VIL at du skal se ut som å være det. De vil ødelegge deg, og det innlegget her viser at de er godt på vei. Jeg forstår at du er lei deg. Jeg har andre problemer som ødelegger meg innvendig. Jeg har det vondt nå, konstant, og det er ingen god følelse. Jeg vill egentlig bare gråte for alltid.
      Jeg vet du har vært sterk og stått imot ”mobberne” eller ja, de som slenger dritt her på bloggen. Du ignorerer det meste har jeg sett, men nå ser jeg at det har blitt for mye for deg. Og jeg forstår deg. Nei, jeg vet ikke AKKURAT ossen du har det, men kan tenke meg det. Men jeg kan ikke tenke meg hvor ille det er.
      Men jeg vet ossen det er å være lei seg og sånn. Jeg er det akkurat nå. Livet kommer ikke på ett gullfat. Og det er så synd så mange mennesker skal ødelegge for deg fordi du har blitt som en ”kjendis”. De vil bare trykke deg ned, og få deg til å ikke like deg selv eller ødelegge deg.
      Du for ta akkurat den tiden du trenger, men jeg vet at du kommer aldri til å la de drittsekkene ødelegge deg! Du er deg. Alle er forskjellige og har forskjelle indenditeter. Og det er ikke morro om du ikke blir akseptert for deg du er. Det er det som skjer med meg nå. Men jeg er meg. Jeg kommer aldri til å forandre meg fordi noen andre vil.
      Du er deg, og takk Gud for at vi alle er forskjellige! Problemet er bare at folk ikke kan skjønne at alle er en annen person, alle er forskjellige. Visse folk kan ikke akseptere det.
      De som slenger dritt, de har ikke ett liv. Jeg vet ikke ossen det er å få masse stygge kommentarer, men må du du er utrolig flink til å takle det! Det her er ikke fordi du er svak, at du trenger tid til å komme tilbake. Det er fordi du har mått vært sterk og stått imot det her så lenge!
      Så jeg håper alt vil ordne seg for deg, og ikke la de dustete folka ødelegge ditt liv. De er ikke verdt det!

    28. skjønner deg så utrulig godt,og jeg håpe virkelig at det ordne seg, at folk faktisk begynne å forstå kor idiotisk det her egentlig e! du e egentlig veldig sterk, og æ veit at du snart kommer til å bruke den viljen din!:)

    29. nå, vet jeg av erfaring at du trenger all den støtte du kan få, jeg håper virkelig du får støtte fra familie og venner!
      det er ikke mye vi bloggfans/lesere kan gjøre, annet enn å skrive noen ord, MEN du skal vite at vi føler meg deg, vil at du skal vinne kampen om å kjempe seg opp fra bunnen igjen. du gjør andre folk, vertfall meg, til bedre mennesker, det kan vertfall være LITT godt å tenke på. håper på det beste!

    30. Eg er ikkje den følsome typen, men det verker i kroppen min når eg veit du har det vondt! Du er nydelig og eg på ein måte stolt av å “kjenne” deg. Måte du åpna deg på og lar oss lese og føle alle tankane og følelsane din..
      Håpa du kommer deg oppigjen, eg har vert langt nede. Kutting, sjølvmordstanka og alt det der. Men viss du trengen noken å snakke med, send meg ein mail!
      Stå på! <3
      [email protected]

    31. en ting til, hva hjelper det en person og få høre andres klager når de selv er på bunnen? skjønner ikke greia her..

    32. Gjør det du må Sophie! Vil tro det kommer til å gjøre godt å ta en pause fra alt, særlig blogging. Du slipper ekle, slemme og irriterende tilbakemeldinger, som kanskje bare gjør ting verre i stunder som dette. Men det er ikke sant det du sier, det at du ikke er bedre av noen av oss. Ut i fra dine egne beskrivelser av deg selv, har du klart vist at du er mye, mye, mye bedre enn visse andre. For selv de beste kan falle tilbake, ned i dypet. Men det er gjerne dem som kommer seg opp igjen, uansett hvor mange ganger de måtte falle. Jeg tror du er en av de beste Sophie! Ta vare på deg selv, du vil bli bra igjen, på alle måter! Jeg kjenner deg ikke, men jeg vet det bare! Klem ♥

    33. Du som starter kommentaren din slik: ”Kanksje du nå skjønner at det du skreiv om å løpe for livet betydde noe for noen,”
      Skjerp deg! Før dette skjedde, bruker folk det utrykket. Hvorfor i faen skal ho skrive sånn for å vise null respekt for de som faktisk løp for livet?
      Hun er ikke en sånn ond person. Det å ”løpet for livet” har på en måte blitt ett utrykk. Hvis man f.eks skal rekke noe. Tror du VIRKELIG at Sophie er så tett og dum, at ho skriver på en blogg som tusenvis av folk leser, noe sånt no for å vise at hun ikke har respekt for de!?
      Det er utrolig dårlig sagt av deg. Ja, hun kunne kanskje valgt noen andre ord pga det som har skjedd, men det er ett uttrykk, før i tiden og nå. Vi kan ikke stoppe med alt vi sier å gjør pga hendelsen. Ja, det er forferdelig. Det er sykt. Og INGEN hadde skrevet noe sånt med vilje på en blogg for å være ond på den måten. Prøv å forstå.
      Vi kan ikke stoppe hele livet opp for det som skjedde. Det må gå videre. Vi vet de bokstavelig talt løp for livet på Utøya. Men det å løpe for livet har blitt ett utrykk. Mange har sagt det, mange sier det. Det er noen som gjør det bokstavelig talt også. Og det er forferdelig.
      Så hvis du mener sånn, skal vi slutte å si f.eks ”du kunne like godt stukket en kniv i hjertet mitt, det hadde gjort mindre vondt.” Det er noe MANGE sier. Det er ett utrykk. Men det er faktisk folk som blir stukket med kniv i hjertet! Hun mener ikke vondt med orda hun bruker. Det er uttrykk. Sophie er ikke sånn. Og det er teit av dere å dømme henne fordi hun skriver ett utrykk.

    34. føler at jeg kjenner meg utrolig igjen i det, var en periode hvor alt var svart. jeg orker ikke tenke på det uten å bryte sammen. men alt blir bedre, bare ta den tiden du trenger. vær sterk! det vet jeg du kan klare ! bruk dine egne metoder, bruk din tid. la deg ikke knekkes av noe.
      du har alle dine venner, familie og lesere sin støtte. vær utrolig glad for at du har noen der, du er sterk, stå på!

    35. da den tiden du trenger, jeg og alle bloggleserene dine venter! du er sterk sophie, det har du vist mange ganger før. håper alt ordner seg for deg snart – det fortjener du virkelig! nydelige deg <3

    36. Jeg lover deg, jeg vet hvordan du har det. Jeg har vært der før, og går sakte men sikkert oppover. Jeg kjenner deg ikke, men føler at jeg skjønner deg for det. Regner med at du har utrolig dårlig ssamvittighet ovenfor kjæresten din. Det hadde/har jeg også. Jeg vet at dette er umulig å tenkte, men det blir faktisk bedre. Jeg trodde det aldri skulle bli bedre, men med den rette hjelpen og medikamenter, så blir det faktisk bedre. Hvis du vil snakke med noen, så kontakt meg gjerne på mail. [email protected]. Husk at det ikke er en skam og få hjelp.

    37. Jeg føler med deg! Jeg også i noen tunge perioder har slitt med alt fra selvtillit til venner og familie, det er mange tunge perioder i livet der jeg ikke greier å se meg selv i speilet stå opp om morgenen men jeg får liksom ikke gjort noe med det, prøver så godt jeg kan med å fortsette å blogge er ikke alltid det går men til en trøst for deg føler jeg med deg, det kan hende vi har det samme problemet eller det helt motsatte. Sofie, du skal vite en ting og det er at du kan si hva du vil til meg også kan vi prate ut om du føler for det :-). Jeg skal gi deg min høyre hånd så godt jeg kan så det er bare å sende en mail eller noe om du vil snakke ut med noen, er alltid åpen for å snakke med deg! 🙂

    38. Utrolig ekkelt med hackere, og å føle du ikke har kontroll. Ta en pause Sofie, og prøv å ta en hel dag fri fra internett. Slapp av jente, bli bedre snart! xx

    39. stå på sophie! prøv å ikke støte bortt de som er rundt deg, jeg hvet det er vanskelig, men de vil bare hjelpe deg!
      håper du kommer deg gjennom dette, og får all den støtten du trenger og fortjener, du er en sterk jente..
      Jeg støtter deg 🙂

    40. Har hatt det sånn selv. Det er ikke noe annet å gjøre enn å være litt for seg selv for så og sakte og sikkert begynne å sosialisere seg litt igjen og tenke på alt det positive man egentlig har og positive ting som skjer i fremtiden 🙂

    41. rett og slett forferdelig, herlighet! -.-
      men du har vel prøvd å endre passord på facebook? -.^ du kan vel og kanskje vurdere å lage ny facebook, og slette den du har.. og deretter legge til folka dine igjen? 🙂
      håpa det ordna seg, kjem til å savne blogginga di menst du er vekke! eg digga deg 😀

    42. Skjønner deg godt, men håper du kommer tilbake så fort som mulig. Elsker bloggen din og er en stor fan. Kjempe dumt alt som har skjedd med dette takler du og det vet sikkert alle andre her også. God luck sophieelise<3

    43. synes så utrolig synd på deg, sophie. har ikke lest bloggen din lenge, men lenge nok til å få med meg at du er en utrolig sterk jente, som ihvertfall ikke til en viss grad bryr seg om hva andre sier. men jeg skjønner deg så utrolig godt, når du velger å ta en pause. jeg selv hadde aldri tålt en tredel av all dritten du får slengt mot deg hver dag. du er en flott jente, og har masse mennesker rundt deg som bryr seg om deg. ta den tiden du trenger, håper alt ordner seg.

    44. huff, blir trist av å lese at du er så langt nede nå.. Vet ikke helt hva jeg skal si. De sier at det er i motbakker det går oppover, men av og til så er det jævlig tungt å gå opp den jævla bakken.. Men uansett, everything will be okay in the end, if it’s not okay it’s not the end. Husk det!

    45. En ting å huske på er at alle som kan sikkerhetsspørsmålet ditt på facebook kan lett få tilgang på facebooken… Bare ett lite tips…

    46. Vil anbefale deg å lage en ny Facebook-konto. Det der hørtes ikke særlig sikret ut. Vet ikke hvor mye personvernsinnstillinger du har tatt for deg på FB, men kanskje du burde få hjelp til å sikre og stenge profilen din bedre, også for at ingen skal kunne hacke seg inn via noen andre kilder enn bare vanlig passord/brukernavn.

    47. stå på! 🙂 tenkte med en gang på sangen til Demi (Skyscraper), kanskje du finner støtte i den ? <3

    48. håper virkelig det går bra med deg <3 jeg skjønner virkelig hvordan du har det. og jeg føler med deg! stå på, håper du kommer snart tilbake, men ta den tiden du trenger! 🙂

    49. kjære vakre deg, håper alt blir bedre til slutt. Ta den tiden du trenger, ikke forhast deg med å blogge ved det første. Virker som du har andre ting du skal bry deg om akkurat nå!

    50. Utrolig trist å høre Sophie. Jeg har vært mye deprimert selv. Det begynte allerede da jeg var åtte, og det var tunge tider frem til sommeren til niendeklasse. Jeg smilte falske smil, fordi det var lettere enn å fortelle hvordan jeg hadde det. Men innerst inne i meg var det bare helt svart. Jeg hadde ingen venner, jeg snakket aldri med noen. Det var bare meg og mitt. Det er vanskelig å si hva som egentlig var årsaken. Kanskje fordi mamma og pappa skilte seg.. Eller fordi jeg i forbindelse med det måtte flytte fra det livet jeg elsket, og til ett sted jeg hatet. Det var egentlig da jeg trengte støtte, men det fikk jeg ikke alltid. Pappa slet også med deprisjoner på denne tiden. Han mistet jobben, og funket rett og slett ikke. Han ble en helt annen person. Jeg og brødrene mine fortsatte å være der, noe vi aldri skulle gjort. Jeg har vonde minner fra det, noe som enda plager meg.
      Jeg har ikke tenkt å brette ut hele livshistiorien min her nå, men jeg vil si at jeg vet hvordan du har det. Og jeg føler med deg. Jeg har både bedre og dårligere dager, men det hjelper å minne seg selv på å smile hver dag. Så må jeg bare si at jeg støtter deg når det gjelder bloggen. “Barbie with a twist” er den mest geniale beskrivelsen av den. Selv om du ser ut som en stunning barbie, og selv om man skulle tro at alt som kom ut av munnen din bare var overfladisk tull, så er det virkelig ikke det. Du sier så utrolig mye bra, og jeg er så enig i det du sier.
      Dette ble veldig rotete skrevet av meg, jeg skrev bare det jeg hadde på hjertet rett ned. Til sist vil jeg bare si at jeg støtter deg, og jeg håper at du kommer deg gjennom dette så fort som mulig, og at du etter det kan smile igjen.

    51. Ta den tiden du trenger, Sophie! <3 Vi vet du er sterk, du kan klare dette. Vi alle håper på ditt beste, og håper alt går bra med deg. Du er et stort forbilde for mange. 🙂

    52. ta den tia du treng, vil forsatt lese bloggen din vær dag, du er værdens beste blogger, uansett hva! ;*

    53. off , det er så utrolig trist og lese dette ! ta den tiden du trenger får å bli bedre ! du er virkelig en tøff jente , det må jeg si ! jeg kommer alltid til og digge deg uansett hva INGEN er perfekte

    54. hallo , vi må forsatt få si løp for livet? det er noe vi alle har sakt gjennom tidene , kan faen med ikke stå fast på den 22 og ikke komme oss fram over? prøver du og oppfyllet anders sitt ønske , kjære anonym? jeg har sakt kom og skyt meg når jeg var syk på mandag , sa at jeg løp for livet når en veps jaget meg? er det noe feil ved det , nei? vi må gå videre og bare forsette ordspråket våres uten at det må bety noe i hensikt mot det som skjedde? så slutt og vær så jævla skutt i hode og ta deg sammen , og kom deg videre 🙂 og selfølgelig tenker vi på dem døde .. men kan ikke la det påvirke oss

    55. til alle dere som hakker på Sophie:
      Alle gjør feil. Ingen er perfekte. Man skulle tro dere aldri gjorde feil elns. huh… for en innstilling.
      Sophie, du er alltid sterk, du hakke svikta noen, bare drit i’rem som mener noe annet. Du er ett av de mest reale menneskene jeg kjenner til.
      Håper’u får det bedre!
      God Bless

    56. Du lider av depresjoner pga facebook’en din blir hacket? Om så i allefall, så er det latterlig. Hele du er latterlig og jeg gir meg faen i hvilken kommentarer jeg får som respons, men det er min mening. Finnes virkelig mennesker der ute som kjemper for livet sitt, lider av sult, fysisk mishandling av foreldre, mobbere, familie og blir seksuelt misshandlet rundt hele verden, så dine små overfladiske problemer gir så jævla lite til sikkert veldig mange her som ikke tør å innrømme det. Jeg hakker ikke ned på deg fordi jeg har så sykt dårlig selvtilitt eller er så jævla lei mitt eget liv, men fordi jeg vil uttrykke min mening på et så idiotiskt menneske som deg. Hva er det verste som har skjedd deg? Mistet hunden din? Vært trist i perioder? Mistet kjærester og venner? Guess what, lives goes on. Ta deg sammen eller legg ned denne klovnbloggen. Mvh. HATER.

    57. DU VAR FPRBILDET MITT SOPHIE ! 🙁
      MEN TA DEN TIEN DU TRENGER, JEG SKJØNNER GODT HVORDAN DU HAR DET, MEN PRØV Å DRIT I ALT OG GLEM ALT SOM GJØR DEG LEI DEG, JEG VEET DU OXO BARE ER DEPRIMERT UTEN Å HVITE HVORFOR TIL OG MED, MEN ALT SOM SÅRER SOM ER SMÅTT SAMLER SEG OG BLIR NO STORT OG DA FØLER DU DEG DEPRIMERT, OG OKEI, DET BLE HELT FEIL, MEN JEG SKJØNNER HVORDAN DU HAR DET, FORD JEG OXO LIDER AV DEPRISJON, MEN FORELDRENE MINE SKJØNNER SEG IKKE PÅ MEG.

    58. Ta den tiden du trenger. Du mister ikke oss trofaste lesere 🙂
      Vær så snill, ikke bry deg om hatkommentarer fra sjalu folk uten evne til medfølelse.

    59. Det er selvfølgelig trist at du ikke har det bra, kjære, søte, snille Sofie 🙁 Vet det er for mye å be om hva det er du er så lei deg for, men.. Prøv å tenk på at hvis du er helt på bunnen, kan det bare gå oppover! Smil og le, vær med de aller bestevennene dine i flere dager i strekk 🙂 Har hjulpet meg før når jeg har følt meg nede! Gi faen ikke haters eller andre bagateller, det er ikke viktig… du har en fantastisk kjæreste, gode venner, og en familie som alle er glade i deg og støtter deg 🙂 mer kan man ikke kreve 🙂

    60. Stay strong! Du er en utrolig bra jente og veldig smart, du kommer deg gjennom dette. Og for de taperene som “fucker” opp for deg over facebook ogsån er nok bare sjalue.

    61. uffda sophie, håper ting kommer til rette for deg. utrolig skuffende å lese kommentarer hvor personer som mest sannsynlig er jævlig sjalu på deg, klarer å trykke på knapper.
      stå på, ting faller på plass igjen skal du se 🙂

    62. føler virkelig med deg, sophie. ønsker deg alt godt videre og håper at du kommer deg opp fra denne gjørma, for det er et sted ingen fortjener å være.
      jeg tenker på deg, og sender deg gode tanker.

    63. du som skriver ”yess!! sophie elise! endelig!! håper aldri du kommer tilbake til bloggen:D vi trenger ikke vite om den dårlige selvtilitten din(med at du ligner på en mus, haha) og at du skjuler deg bak all sminken håret, masse bh’er osv.. 😀 husk, at du har mange flere hatere en du tror 🙂 sorry sophie, du har tapt;* igjenn<3 ikke frekt ment da<3''
      Hva faen sliter du med? Har du VIRKELIG SÅ RÆVA selvtillit til deg selv at du MÅ hakke ned på andre for at du skal føle deg bedre? Du vet det fins andre metoder. Bruk de. Du er rett og slett jævlig slem og for å ikke snakke om barnslig. Det er sånne som deg som er en hm.. hva var det? Jo, en BITCH! Sånn oppfører man seg rett og slett ikke.
      Du er søren meg bare en liten drittunge som trenger litt hjelp her i verden. Ta deg sammen, lille barn. Måten du skriver den kommentaren på, viser bare hvor barnslig og tett du er. Det er ikke måte på hvor frekk du skulle være!
      Følte du deg kul kanskje? Jeg oppfatter den kommentaren som om du virkelig ikke liker Sophie eller hater ho for den saks skyld! Men HVORFOR I HELVETE gidder du å være innom bloggen hennes? Hvorfor er det så ''yey, håper du ikke kommer tilbake!''. Tingen er at du håper det! Du kan jo like godt DRITE I å lese bloggen hennes. Men du bryr deg nok til å gjøre det! Og du bruker faktisk TIDEN DIN på ho, bare for å slenge dritt. Du er faen meg en dårlig person.
      SKJERP DEG, tviler ikke på om du ikke har venner eller lignende. Men den oppførselen kan du trekke deg selv ned i do. VIRKELIG skjerp deg, lille unge.

    64. stå på, det vil sikkert gå bra til slutt. å få hekka facebooken sin er jo ikke det verste som kunne ha skjedd!
      lettere sagt enn gjort..ehheh

    65. god bedring Sophie! håper det går bra med deg! ta den tiden du trenger, jeg/vi skal være her når du er klar for å blogge igjen, uansett hvor lang tid det tar<3

    66. Jeg må ærlig si at første gangen jeg kom inn på denne blogge og ikke hadde lest ett ord her tenkte jeg ikke mye positivt om bloggen. Det eneste jeg tenkte var “dette er en stor rosablogger”, mest pga det lange fine blonde håret ditt, mye sminke og ja, du er rett og slett dritpen! Men, så begynner jeg å lese bloggen din, og jeg finner ut at du er en superherlig person. Du er virkelig helt utrolig.
      Jeg har vært innom bloggen din hver eneste dag siden den “bloggkrigen” du og Tcmn latet som dere hadde, og har lest absolutt alle innleggene siden da.
      Jeg har lest alle kommentarene i dette innlegget og jeg vil si til dere som bare slenger dritt: Jeg synes synd på dere, virkelig. Det må være helt forferdelig å ha ett så kjedelig liv at dere må sitte bak en dataskjerm og slenge dritt til de som ikke fortjener det i det hele tatt.
      Når jeg leste dette innlegget begynte jeg å gråte. Jeg liker ikke tanken på at du har det vondt, du er en så flott person og du fortjener ikke dette. Du er utrolig sterk som har klart å “gjemme” dette for oss lesere i en så lang stund, det må jeg virkelig si.
      Jeg kommer nok til å savne at du oppdaterer bloggen flere ganger daglig, men jeg vil gi deg den tiden du trenger! Du får masse støtte fra meg og jeg håper virkelig at det blir bedre snart.
      Du er en fantastisk person sophie, ikke glem det!

    67. håper du kommer tilbake snart 🙂 <3 du var min favorittblogger, og selvtillitten min har utrolig nok vokst etter jeg starta å lese. Lykke til videre, håper alt blir bra igjen snart <3

    68. Stå på sophie,du klarer det!husk att det alltid kommer en oppoverbakke etter en nedoverbakke selv om det kan være vanskelig å innse det når du er på vei ned.. <3<3<3

    69. det er viktig at du vet at du ikke er alene, jeg og utrolig mange andre sliter med det samme. Den siste tiden har vært så bra, men igår og idag så knapp jeg sammen igjen, alt var vondt, verden mitt bare kollapset. Jeg vil ikke at ting skal bli som det var før, er så redd for å falle ned i dypet igjen. Men jeg har så gode venner, og akuratt her og nå, så kjenner jeg at det er bedre enn igår, og bedre enn idag tidlig, selv om det kansje bare er litt, så betyr det så mye. Det er alltid lys i enden av tunnelen, det blir bedre igjen, det vet du sikkert selv også. Støtt deg på de som betyr mest, de vil alltid være der for deg.

    70. skjønner deg veldig godt sophie! har hatt det akkurat som deg.
      ta tiden du trenger,og alt til sin tid.<3 husk det!
      Vi leserne dine er her for deg!

    71. Utolig trist å høre, skulle ønske jeg kunne hjelpe deg. men du er ikke alene som sakt! Det ordner seg, bare vent. <3 elkser bloggen din, håper alt kommer på plass snart!

    72. Ønsker deg alt godt, vet hvordan det er! Men det går over igjen, selv om det er smertefullt mens det pågår. Sender deg masse varme og positive tanker og en klem gjennom dataen! :)<3

    73. Uff, håper det ordner seg for deg Sophie! Jeg opplever faktisk akkurat det samme som deg nå. Det er grusomt ..
      Men ta den tiden du trenger, vi lesere er her for deg! Og vi vil være her når du kommer sterkere tilbake! ♥

    74. utrolig synd å høre, Sophie Elise! =(
      men vil dette si at du tar deg fri fra bloggen en stund, til du er blitt sterke igjen?

    75. Maiken, måtte du brenne i helvette. Sophie har ikke tapt, det er det du som har. Virkelig, du burde skamme deg over at du er en så grusom person. Hvis ikke du har haters, så garanterer jeg at alle som leser Sophies blogg er det nå. Blir helt sjokka og flau på dine vegner. Stakkars…
      Stå på Sophie. Du er et fantastisk kvinnemenneske! Aldri la noe dra deg ned på bunnen. Det er ingenting og hente der nede vennen <3 Håper du får det bedre, noe jeg VET du kommer til å få det. Du er sterkere enn du selv tror, og det kommer du til å finne ut ganske snart.
      Varm klem fra fast leser.

    76. Ta den tiden du trenger, Sophie. Når jeg ser/hører at folk har det sånn så har jeg veldig lyst til å bare gi dem en stooor bamseklem og all den støtten de trenger! Når folk har det vondt så føler jeg det som om jeg har noe med det å gjøre. Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg mer en bare denne kommentaren! Kom tilbake sterk og happy, og her har du en klem fra meg (funker ikke gjennom dataen, vent om noen århundrer så går det). 😉 <3

    77. har vært der sjøll, samle krefta å kom tebake når du e klar! du e sterkar enn du sjøll trur 🙂 go bedring sophie!

    78. forstår virkelig ikke folk kan finde på at skrive sådan nogle latterlige kommentar, når du skriver om hvordan du har det! kommer til at savne dine indlæg, og vil helt sikkert læse med når du er tilbage igen. håber du for det bedre snart! 🙂

    79. Ta den tiden du trenger, kjære, søte, snille Sophie! Håper det ordner seg for deg, og at du blir gladere etter tiden som kommer! Du vet, alt ordner seg for snillde piker, hehe:)
      “Life is full of misery, loneliness, and suffering – but it’s going to work out one day, it does.”

    80. Du er sterk, kjære deg.
      Håper du snart føler deg bedre, og kommer deg på beina igjen. Du fortjener det sånn.

    81. Ta deg tiden du trenger, du. Håper du virkelig du snart føler deg bedere. Skjønner at det må være ille når folk gjør så du mister venner osv. Prøv å ikke tenk på de negative kommentarene du får! Det er så mye mer positivt, du har sikkert hørt dette før, men det er sant. De som kommenterer negativt er bare missunelige!!! Håper du snart føler deg bedere, og begynner å blogge igjen 😉 Elsker bloggen din!

    82. Sophie ! tenk på det positive, ta den tiden du trenger. overse stygge kommentarer fra personer som har så ekstremt lite å gjøre ! du er en helt fantastisk person, selvom ikke jeg kjenner deg, så har du og bloggen din hjolpet meg igjennom min depresjonstid. jeg har hatt bare nedturer de to siste årene, men takket være din blogg, har jeg bare hatt positive ting i møte ! du er en utrolig person, du er pen, snill og du bryr deg om andre, tenk att du er deg, og heldig som har marco, du må tenke på de positive tingene i livet ditt, du kommer deg igjennom dette !

    83. Ikke hør på noe av dritten som noen skriver, det kommer bare av sjalusi og det vet vi alle! du er perfekt sånn som du er 🙂 å ikke la noen ta det fra deg! hvet hvordan du har det, og ta den tiden du trenger for det tar tid men du er ikke alene uansett hvor alene du føler deg! du er sterk, jente 🙂 stå på!! u rock!!

    84. Jeg leser bloggen din hvær dag! Onkelen å tanten min bor i harstad foresten 🙂
      Ville bare si; Sophie, du er et stoort forbilde for tusner av jenter! jeg føler meg igjenn i dag. Jeg har også hatt det slik, er så vondt… å da kan de minste tingene snus til de verste! Dette innlegget får meg til å tenke på, hvor likt jeg føler det! Jeg har i begynnelsen av ungdomskolen følt meg litt utelukket. Jeg har hat venner, men bare en ekte. Jeg er veldig optatt av utseenet mitt, å bruker mye sminke, mange hater meg fordet, but heaters u can kill yourself!
      Avslutter med dette:
      Snakker du bak ryggen min, betyr det at jeg er lengre frem enn deg. Kommenterer du mitt liv, betyr det at mitt liv er mere spennende enn ditt. Bruker du tiden på å lete etter mine feil, betyr det at du er sjalu.
      Fortsett med det……………Så lever jeg livet imens 🙂
      Uansett om de kansje ikke handler om haters osv, hjelper disse ordene meg!
      Å husk Sophie! DU ER UNIK! <3

    85. Malin : Heregud, du er patetisk. At du rakker ned på folk som har det vanskelig er tragisk. Fiks heller ditt eget liv før du blander deg inn i andres. Søk opp en psykolog, for det virker som du har veldig mye hat og sinne inni deg som du bør få fikset på.
      Kjære Sophie!
      jeg har hatt et liv fullt av deprisjoner og tårer. Jeg har også hatt tusner av selvmordstanker. Dette er noe jeg har hatt siden 7 års alderen. Jeg har kommet meg videre i livet. Den eneste personen jeg har snakket med var mamma, noe som hjalp utrolig mye selv om det ikke føltes slik da.
      Snakk med en person som du stoler på om hva du tenker og føler. En person som du kan krangle med, utenat det påvirker deres forhold. En person som du er glad i og en person som er glad i deg. Uansett hva som skjer.
      Jeg har lest bloggen din en stund nå og du har blitt et store forbilde utseende messig og personelighets messig for meg.
      Ta den tiden du trenger, jeg kjenner deg ikke men du virker så sterk psykisk at du kan klare dette. Jeg støtter deg og alle blogger-fansen din kommer til å vente til du er klar for bloggen igjen, og til du føler deg fantastisk igjen.
      God bedring og all lykke til deg fremover!
      Aldri glem at du kan klare alt, og når noe virker vanskelig skader det aldri å be om hjelp.

    86. fyfaen, selv om jeg ikke kjenner deg, og aldri har møtt deg, er du den modigste personen jeg vet om, tro det eller ei, du ser deg gjerne som svak på dette tidspunktet, men du har klart å leve med dette så lenge, og har jo hatt sammenbrudd før, men alle får nok en gang, men at du har klart å gå stolt gjennom all dritt, urettferdighet og uenighet, og det er ikke mange som klarer skal jeg si deg, krever psykisk styrke og det har du! jeg forstår at du trenger tid ,det må bare vi lesere respektere, og det gjør jeg, du får min fulle støtte Sophie, jeg kommer alltid til å være en fast leser av deg siden du er så dønn ærlig, sier dine meninger, og viser at ingen er perfekte så noen gang får man nok! og selv om ingen er perfekte, er du i allefall farlig nær må jeg si! du er en inspirasjon for så mange, inkludert meg, jeg vil bare at du skal vite det. ALDRI gi opp Sophie, du klarer dette og du har min, mange andre lesere og enda fleres fulle støtte, vi heier på deg!

    87. Vi støtter deg! Har ikke vært i lignene situasjon, men vet godt hvordan det er å ha depresjon og støte andre vekk. Reis deg og vis at du er bedre enn dette! DU er bedre og kommer alltid til å være bedre enn de taperne der ute. Du er modigere, stoltere, smartere og finere! Tro det. Det ordner seg til slutt.

    88. Håper alt ordner seg! Det å lese bloggen din er liksom dagens høydepunkt <3 kommer til å savne det sykt mye, håper du kommer deg <3 du er sterkere en du tror! (har hatt det slik selv) Jeg kan trygt si at dette er ikke noe kjekt! Men det er bare å prøve å bruke den selvtilliten du har! Du er liksom forbildet til mange, du har enormt med selvtillit, det vet jeg! God bedring, ta den tiden du trenger! håper du får støtte fra de nærmeste vennene dine <3 Kommer til å savne deg og innleggene! Men jeg kommer nok innpå hver dag for å skjekke ja! du er jo en super blogger! og jente selfølgelig! <3 Vi venter alle på deg sophie <3
      - Fast leser som digger deg og bloggen <3

    89. Du er penest!
      Ta den tiden du trenger, så blir det nok bra!
      Kjemp videre, nydelige, søte, vakre, utrolig Sophie!<3
      Masse trøste klemmer fra fast leser!

    90. Hei duu! Jeg har ikke lest bloggen din så lenge, og når jeg klikket meg inn på den for første gang tenkte jeg at det egentlig ikke var noe vits å lese bloggen din, fordi jeg bare trodde du var enda en rosablogger, MEN jeg tok FEIL! Jeg klikket meg stadig inn på bloggen din og jeg fant ut at du virket som ei veldig trivelig og koselig jente. Du har ingen kjedelige innlegg på bloggen din, du skriver om ting som andre også ser seg selv igjen i og andre ting som jeg tror mange folk liker å lese om.
      Det med at det har gått så langt med at folk kommenterer stygge ting på bloggen din, og at du kanskje ikke klarer å innrømme selv at det går inn på deg, synes jeg er trist.. Jeg har ikke hatt noen blogg selv og jeg aner ikke hvordan det er å være på topplista av bloggen, men jeg ser at det er mange som har brutt sammen på grunn av stygge kommentarer og alt det der. JEg skjønner virkelig ikke hvorfor folk kan være så slemme at de fremstår som en ”anonym” og bare slenger dritt til en person, jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør dette mot en person, kanskje de ikke tenker over hvor mye skade de egentlig kan gjøre? Det er ingen unnskyldning for det de gjør, de er rett og slett teite. Kjenner jeg blir irritert, hvis folk har noe stygt å si kan man enten bare slutte å lese bloggen.. Jeg personlig har en blogger på topplista som jeg ikke liker, men det siste jeg ville gjort var å kommentere stygt på bloggen, skjønner bare ikke hva som er vitsen med det, orker ikke å bruke tid på å kommentere stygt, fordi jeg vet at det kan såre en person.
      Jeg håper virkelig at du klarer å komme deg oppover igjen, at du kan starte på blanke ark og komme tilbake til bloggen!
      Jeg har lest igjennom hele dette innlegget her, og jeg ser at det ikke er så mange stygge kommentarer. Det er over 100 mennesker som føler med deg og støtter deg gjennom dette, selv om du kanskje ikke kjenner alle som kommenterer fine ting, så bryr vi oss om deg! Du er en inspirasjon for mange mennesker.
      Selvom det er noen som kommenterer stygt, så ikke tenk på det! Det er helt sikkert vanskelig, men håper du kommer sterkere tilbake!
      Det er mange som ser opp til deg og liker deg for den du er, eller den personen du fremstår på bloggen!
      Keep up the good work! Det kommer til å ordne seg til slutt, og når det gjør det, håper jeg at du bare kan si ”Fuck you guys” Til de som har kommentert dritt til deg, fordi det har kanskje gjort deg til en sterkere person. Og jeg håper virkelig at du kommer tilbake snart, bloggen din er en inspirasjon for meg og sikkert andre! : )
      Bare tenk på hvor mange som støtter deg, og prøv å snakk med noen om det, enten om det er familie, venner, kjæreste eller psykolog. Det hjelper ikke å stenge seg inne og bare gråte og tenke på det vonde, da blir du bare mer deprimert.

    91. Skjønner godt om du ikke tar deg tid til å lese denne komentaren etter alle fine tilbakemeldinger du har fått. Men vær sterk, sophie. Du er en ufattelig god person, og minst like vakker på insiden som på utsiden. Vær sterk og hev deg over det selvom det er vanskelig.

    92. stå på, du klarer deg utrolig fint om du tenker positive tanker! tenk på all den støtten du får gjennom blogg, venner, familie og ikke mint kjæreste! du er ei supersøt jente Sophie!

    93. Husk bare på at når du har d som værts, å e heilt nede, så e d ingen andre veia enn opp! ting vil bare bli bedre. stå på!:)

    94. skjønner ikke at folk kan være så frekke og respektløse at de kommenterer dritt til deg på et sånt innlegg. blir kvalm. de burde virkelig finne andre måter å bygge opp selvtilliten sin på enn å ødelegge andres selvtillit.
      stå på sophie, get better!

    95. Sophie! Det verste av dette er at det er vi som har kommentert som har gjort, ihvertfall bidratt med dette, folk er så sleipe! Jeg klarer ikke vente på deg Sophie, jeg klarer ikke, du har i det siste blitt mitt store forbilde, jeg har lest bloggen din hver dag, og jeg blir sterkere for vær dag. Jeg har langt igjen for å nå toppen, men jeg trenger DEG..

    96. Neei kan du kutte ut ? Det er du som ber oss om å aldri gir opp, så gjør du det nesten selv ? Ikke at jeg bestemmer, du velger jo såklart selv.. men du er den sterkeste jenta jeg vet om.. og jeg vil ikke se deg gi opp !

    97. Hei sophie så trist!
      Men tenk på alle de positive kommentarene, det er myyye flere de få negative.
      Stå på!

    98. Uff, håper det blir bedere veldig snart. Jeg leser bloggen din hver dag, det er en av de første bloggene jeg går inn på. Du har blitt et forbilde for meg. Jeg kjenner jeg blir lei meg når du ikke skal blogge på en stund. De som skriver de negative kommentarene har det ikke bra med seg selv, et normalt menneske vill ikke ande vondt. De er bare missunelig på deg fordi du ligger på topplista.
      Det som er bra med deg er at du er ikke som alle andre på topplisa, de fleste på topplisa er helt like. Men du skiller deg ut, det er det som har gjort at du har kommet så langt som idag 🙂
      Stå på!
      Elsker bloggen din, og jenta bak denne store bloggen! <3

    99. du er yndlingsbloggen min, du blogger så sykt bra! du slår tilbake på de forferdelige følelsesløse menneskene som kommenterer så stygt og frekt uten å ha noen som helst grunn til det, utenom sjalusi. og DET liker jeg 🙂 jeg er innom deg sikkert 5 ganger per dag, og det er ofte du har oppdatert, og DET liker jeg også 😀 og du har en DRIT bra kropp, skjønner ikke det er mulig. du har liksom former på de rette stedene. du er helt vanvittig pen!
      så dette var sykt trist, men stå på og overvinn dette, for det har jeg troen på at du klarer! alle de som hacker, snakker stygt om deg osv, de gjør det BARE AV SJALUSI! de er misunnelig på deg som har oppnådd en slik suksess. du har ikke gjort noe galt, det er DEM som har gjort noe galt. stå på, Sophie! og husk at du er unik 🙂

    100. Uffda.. Ta all den tiden du trenger, og kom sterk tilbake! Helt greit at du tar en pause, når slikt skjer, og drit i de stygge kommentarene, det kan skje oss alle!
      Føler med deg, har en venn som sliter med deprisjon, så vet litt (bare litt) om hvordan det er.. Du er sterk og fantastisk sophie! Hold ut!
      Andre folk her er bare følelsesløse jævelskap som vil ødelegge for andre, så jeg sier bsre til dere: Gi jævla fuckings i da! Jenta er sterk nok til å komme med innrømmelsen om at hun har problemer, dere trenger ikke gjøre det værre! Dere ødelegger livet hennes, og det er kanskje ikke så godt å tenke på at dere har vært med å ødelegge et liv! Tenk dere om!
      Stå på Sophie, du er herlig!

    101. Du er fortsatt den sterkeste personen jeg vet om!du har vanskelige dager som alle andre og jeg håper det blir bedre for deg, jeg var på bunnen også begynte jeg og lese bloggen din og nå føler jeg meg topp! og det var kun fordi jeg leste bloggen din<3
      Tusen takk for at du er den nydelige personen du er!<3

    102. Maiken: Haha, jeg pleier ikke si det men nå gjør jeg det..LOL. En anonym som skriver dritt til ufattelig nydelige, godhjertede Sophie. Det er jo bare helt…gosh. Skjerp deg. Jeg vet godt hva hun går igjennom, og har selv snakket med henne på mail fordi vi er i samme situasjon. Går du imot henne, går du imot meg, og sikkert mange andre som støtter Sophie også.
      -Marfach.

    103. STÅ PÅ JENTE! ta deg den tiden du trenger, vi venter på deg uansett :-)!
      ikke la dette bryte eg ned, du er virklig en bra person, og de som ikke ser det er ikke verdt din tid. og at en random-taper skal ikke så ødelagge for deg!!!

    104. Ta den tiden du trenger! Det ordner seg, bare vent! Husk at det alltid er lyst i enden av tunellen! Jeg elsker bloggen din!

    105. Elsker bloggen din, kommer til å savne å lese den.. Men ta all den tiden du trenger, skjønner deg godt <3 Håper snart alle hatere kan skrape sammen noen hjerneceller og få litt vett i hodet sitt...

    106. Uff 🙁 Det med facebook, har jeg og hatt problem med, og de som hacker snakker kun med bestevennen min, og prøver å få oss til å bli uvenner! IRRITERENDE. Det kan jo være de som skal ødelegge facebook? Eller, tror ikke de snakker med folk. Men, skift HOTMAIL passordet ditt! Visst det er hotmail du bruker da. Fordi, da stoppet det meste for oss to! Visst vedkomende som hacker deg kun kan hotmailpassordet ditt, sender han/hun nok “glemt passord” til eposten, og da kommer han/han lett innpå.. :p lykketil, ta den tiden du trenger! :))

    107. Hej sophie jag vill börja med att säga förlåt för jag fejkade en blogg av dig det va min kompis som kom på det så tänkte vi åhh va roligt så hittade hon din blogg och jag tänkte ja hon passar braa, snälla du jag ber om ursäkt och jag skulle verkligen ta bort bloggen om jag kunde lösenordet och msnen går inte att logga in på snälla förlåt mig jagär bara 13 år och vill inte få problem med min framtid snälla förlåt mig jag svär att jag aldrig kommer göra om det igen hoppas verkligen inte du anmäler mig.. då vet jag inte cad jag gör.. snälla kan vi inte vara glöma det och jag lovar att aldrig göra om det förlåt..:(

    108. Synes synd på deg !! 🙁 Men jeg har tro på at du klarer å “stå opp igjen”, I believe in you ! <3 Du er en syyykt bra blogger og jeg gleder meg til du begynner å blogge igjen <3 Klemmer en daglig leser! 😀

    109. Håper alt vil gå bra, og at du klarer fortsette å kjempe! Du er et stort forbilde for mange av oss, håper du vet det<3

    110. Har sjølv vert gjennom ein veldig tung depresjon. Og det er det vanskeligaste eg har vert gjennom. Det er ingenting ein kjem gjennom på 1-2-3, men når ein først er frisk, er det den beste følelsen i verden. Håpar ting begynner å bli litt bedre snart. Men eg veit kor utrulig vanskelig det er. Håpar du har nåken i livet ditt som forstår litt, og som du kan snakke med. God bedring!

    111. Håper det ordner seg og at idiotene som hacker seg innpå livet ditt blir straffet!!!!
      Håper alle som er dine nærmeste skjønner dette og at du får all den omsorgen du trenger søte deg!
      Mange gode klemmer til deg!!

    112. Det var trist å høre , men det går bra det vet jeg 😉 og du svenske Martina! det var syyynd! Hvor dum er man ikke hvist man lager en fake blogg! fy faen , tenk litt da! du burde bli anmeldt, for det er bare så jævla dumt at det faen ikke skal være lov! Bare 13 år meg i ræva da, thats life!! Gjør man noe kriminel , så må man bli anmeldt , sånn er det bare!

    113. Stay strong, vennen! Du er sterkere enn du tror.
      Om folk ikke tror på deg (ergo dine venner) så er de ikke ekte venner. Tenk heller sånn.
      bedre å ha få og ekte, en mange og falske! 🙂

    114. Uff, jeg har vært der selv.. Ikke helt nede, men langt nede.. Sender masse varme tanker til deg Sophie, stå på, for du er virkelig sterk! Vi venter på at du skal komme tilbake, ta all den tiden du trenger. We <3 You

    115. god bedring Sophie! å være på bunnen er ikke så gøy nei.. håper du tar den tiden du trenger! <33

    116. Ta den tiden du trenger, Sophie. glem bloggen en stund og tenk heller på de tingene som er litt viktigere, så kanskje alt ordner seg etterhvert. Du klarer dette Sophie, du er sterk! <3

    117. huff 🙁 jeg får virkelig vondt inni meg av å lese dette. Stå på Sophie! Og husk at vi er glade i deg <3

    118. Du er så nydelig<3
      Håper virkelig at alt ordner deg :/
      Det er forferdelig å ha slike dager, men det ordner seg nok 🙂 Remember : After a hurricane, comes a Rainbow!<3 Bare vær sterk, noe jeg merker du er!
      Ta den tiden du trenger 😀 God bedring<3

    119. Uff, er ikke koselig å høre at du har det sånn! 🙁 tror de fleste går igjennom en slik tid når man er ung. Det gjorde i hvert fall jeg, og sliter litt ennå. Prøv å finn ut av noe du virkelig har lyst til å gjøre. noe som kan hjelpe deg 🙂

    120. Kom tilbake når duu føle for det! Du har mange leesere når du kommer tilbake, å eg e EN av de 1000! 🙂 Ta tida du treng!

    121. H.A.T.E.R.S – Having Anger Towards Everyone Reaching Success.
      Stå på Sophie, du e nå spesielt, heeelt for dæ sjøl. Utrolig mange som ser opp til da, vetdu. Ikke la alle haters ↑ kontrollere livet dtt. Elsker bloggen din!

    122. Jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske, men ikke vært noe flink til å kommentere i kommentarfeltet. Nå skal jeg endelig komme med en liten kommentar!
      Jeg vet godt at dette ikke er så mye til trøst når en er helt på bunn. Da er det svært lite som hjelper. Jeg vil egentlig bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg sliter selv med en psykisk lidelse som jeg aldri vil bli frisk av. Okei, dette hørtes veldig dumt ut.. Men jeg kjenner veldig godt til den reisen fra SUPERglad til helt på bunn. Og da mener jeg helt på bunn.
      Jeg vet ikke om dette er så veldig stor trøst, men du er absolutt ikke alene om dette. Selvom det kan føles veldig sånn. Stå på, du er en fantastisk jente og ikke minst sterk! Ønsker deg alt bra 🙂

    123. leste bloggen din for første gang nå .
      du har virkelig ikke på så mye sminke som alle skal ha det til , og dessuten var du helt herlig uten sminke også . jeg kjenner at jeg blir lei meg av og se hva folk gjør mot deg.
      men det er i motbakke det går oppover. så jeg tror du kommer til og komme inn i en fantastisk tid snart. stå på ! mange her ute missunner deg bare, fordi du er ja kjent, fantastisk pen, fin kroppp , bra blogg osssv !!

    124. Har full forståelse over deg… Vet ikke noe annet jeg kan si enn god bedring søta! Håper du klarer deg og at alt ordner seg :))Du må heller ikke føle press på å komme tilbake, kom tilbake når du føler deg bra igjen til det….

    125. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere! Du er virkelig sterk Sophie! Det kommer til å ordne seg til slutt! Vi leserne kommer til å støtte deg uansett, og du må ta den tiden du trenger! Glem alt som heter blogg, facebook, internett osv.! Skriv ned alle følelsene dine på ett ark/ tegn alt du tenker! Når du er ferdig, brenn det! Det hjelper! Stay strong! We love you! Klem

    126. skjønner godt hvordan du har det nå, men alt blir bedre! vær sterk og husk at det som ikke dreper deg gjør deg bare sterkere

    127. Ting kunne vært så mye verre kjære deg…. Tenk på alt det grusomme som skjer i verden!!! Slett facebooken din, lag en ny, og forklar til alle dine venner og familien din hva som har skjedd, de vil jo selvsagt forstå. Du kan da ikke la deg knekke av noe så lite?

    128. greit nok at det ikke er bra at folk skriver hat-kommentarer til Sophie. Men når dere skriver tilbake at de kan brenne i helvette osv, så er dere ikke noe bedre selv!
      God bedring<3

    129. Får vondt innerst i hjerterota når jeg hører om mennesker som er så hjerteløse! Stå på, du er best Sophie!

    130. stakkar deg 🙁 Årr jeg blir forbanna her, hvorfor kan ikke folk la dem som er på topplisten i fred ? Dem som hakker er bare noe jævla misunlige.. Ikke bry deg sophie, stå på !

    131. harregud maiken! Hvis du ikke har noe bedre å si, trenger du ikke å kommentere?, jeg synts du er kjempe flink Sophie, jeg har lest denne bloggen veldig lenge, og sitt alt du har gått igjennom med denne bloggen, det er helt utrolig at du gidder og blogge! du er utrolig sterk Sophie, jeg misunner deg!<3

    132. føler med deg
      er helt på bunn jeg og, veit ikke helt hva jeg skal gjøre, tenker så mye nå får tiden men jeg vil bare vekk herifra
      si ifra om du finner en måte og få livet på rett kjør igjen 🙂

    133. stakkars deg! men du må prøve så godt du kan å holde deg sterk, dem folka som driver å fucker opp for deg gjør det bare for at du skal ha det dårlig, vis dem at du faktisk har det bra, vis dem at du driter i det for dem er patetiske og du hever deg over det. selv om det ikke akkurat er så enkelt å heve seg over det med facen din men likevel! du fortjener bare det beste, vettu! 🙂

    134. alt føles kanskje heilt jævlig ut nå, men når man ligger på bunnen kan man bare gå oppover. Så prøv å ha mote oppe. Tenk hvor spessiell du er. Ligger høyt på blogglista. Å mange elsker å lese det du har på hjertet. Du er nydelig 😀

    135. 🙁 .. d må være forferdeli ..
      men hold mote oppe , tenk framover ..:)
      du kommer nok snart til å være deg selv igjenn !<3
      Vær deg selv for du er spesiel akkurat som du er 🙂
      Leser bloggen din hver dag ..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg