orker ikke, gidder ikke

Var nettop nede på Skøyen og hentet Stine på jobb, jeg tok trikken ned dit slik at hun skulle slippe å dra hjem alene. Men den lille drittungen dro til en venninne, så nå sitter jeg her alene.. Neida, det går helt fint! ♥

Har foresten gått opp..wait for it….4 kilo i løpet av sommerferien, og veier nå 45,7 kg (noe som ikker hverken undervektig eller overvektig, jeg er jo tross alt 1.59 høy). Satser på at alt har lagt seg på puppene… Gleder meg til å gjennoppta joggingen når jeg kommer hjem, for mcdonalds og brownies kommer jeg aldri til å gi slipp på! 

Hahahah, så nå at det har kommet en norsk gossipblogg etter at jeg skrev her at jeg ville ha det! Dere finner den her. Hva synes dere om sånt? Hot or not? 

Har åpnet formspringen min igjen, blir å svare på spørsmål til jeg sovner og så er det over for denne gang, hehe. Men jeg blir ikke å stenge den igjen, slik at dere enda kan se spørsmål jeg har svart på tidligere. Dere finner den her!!!


54 kommentarer

Siste innlegg