I did it!

Hei! Kom akkurat inn døren og er utrolig trett som vanlig. Ble litt shopping, viser dere senere hva jeg fikk med meg! Var mange søte lesere som kom bort til meg idag også, er alltid like gøy – så dere må ikke være redd for det, jeg biter som regel ikke! Foresten, jeg føler at jeg går i de samme butikkene her som jeg gjør hjemme, BIKBOK, h&m, vic.. Hvor shopper dere som er “innfødt” i Oslo? Trenger tips! 

Er en eller annen idiot som legger igjen masse kommentarer her med mitt navn og svare på en masse spørsmål – jeg komenter altså ikke min egen blogg for å svare dere. Jeg har blokkert i.pen til personen, så får vi se om det hjelper. I mellomtiden, ikke la dere lure:-) 

Tror jeg klarte å fikse headeren, foresten! Kan dere også se den nå?

Meg og mitt gull før hun dro på jobb! 

Hehe, chille på Mcdonalds liksom!

Meg og noen av leserne som kom bort idag, disse var spessielt søte ettresom de stilte spørsmål og virket veldig hyggelige! Supergøy! Og er søskenbarnet mitt på 8 år som har tatt bildet, derfor det blir litt i froskeperspektiv..

69 kommentarer

Siste innlegg