So don’t ever change

Godmorgen! Har akkurat fikset meg og spist frokost, og prøver å planlegge med familien hva vi skal gjøre idag. Jeg vil shoppe, så kan hende jeg og tante tar oss en tur til majorstuen! 

Her kommer en skikkelig glad-sang jeg har hørt på i noen uker nå:

og sånn her ser jeg ut idag :)

 Jeg har foresten vært supernerd i natt og funnet ut hva som er feil med designet mitt. Siden der headeren er lastet opp på er det noe feil med, derfor er headeren “borte”. Samme gjelder tcmn fordi vi har samme designlager, og det har ingenting med blogg.no å gjøre. Om noen av dere vil lage meg en ny header som passer til designet og er stor nok til å passe inn der oppe, så bare send meg på mail! [email protected]. Hun/han som lager blir linket om personen har blogg. 

 

57 kommentarer

Siste innlegg