to forskjellige liv

Energinivået er enda skikkelig lavt etter dagens opplevelser, jeg har klart å svi bort 1500 kroner på tusenfryd turen ( skjønner ikke hvordan det er mulig!? ) og sitter nå her med noen av de små kusinene mine å ser på barnefilm. “Jørgen+Anne=sant” heter den, og er faktisk utrolig bra. Er en film jeg kunne sett med venniner liksom! Litt skummel er den faktisk også..

Ser noen av dere har noen spørsmål angående Osloturen min. Nei, jeg har ikke flyttet hit, og jeg drar hjem til Harstad på Søndag. Jeg bor enda hos Stine, kusinen min, men hun har sitt liv og jeg har mitt. Det er altså grunnen til at vi ikke er klistret sammen 100% av tiden her, men vi møtes enda hver dag. Hun er en av mine beste venninner! ♥

Når vi snakker om det, Stine er med noen venner for øyeblikket, så hva skal jeg finne på i kveld? Vurderer å begynne å se pretty little liars, har aldri sett det før – er det bra? 

Sliten og trøtt, i verdens beste kosebokse!

Kan dere se headeren min foresten? Jeg klarer ikke å se den, og er flere ting med designet som ikke er som de skal. Får (som vanlig) ikke tak i han som har laget designet, så om noen av dere har peiling på design skrik gjerne ut! Kan nemlig tenke meg et nytt snart.

 

125 kommentarer

Siste innlegg