svar på spørsmålsrunden med lotte!

Som dere vet skulle Lotte, min bestfriend, svare på noen spørsmål om meg som dere har stilt til henne. Her får dere svarene, uredigerte av meg!

Hvordan er hun som full, og hvor ofte er hun det?
Haha?litt for ofte full kanskje? Hun er OVERALT da. Danser, herjer og styrer. På bord, på gulv og i luften. Tidens lille blonde happyclap med andre ord! 




Hva er Sophies verste uvane?
Definitivt å holde på med håret heletiden, spørre ??ser æ bra ut?? Heilt ærlig, e æ stygg på håret?? Vises clipsan????? og holde hånden foran munnen!! Arg.

Er hun blond i hodet?
Sophie er overraskende smart faktisk! Hender ofte at jeg sitter å stirre ut i luften når hun snakker, og later som at jeg er enig. Men såklart, hun kommer med gullkorn som alle andre til tider. 

Hvordan er ho egentlig?
Hard one! Hun er veeeldig snill og omsorgsfull. Hun bryr seg lett om folk og hvordan dem har det. Men bitchog bimbo og FOR ærlig tar litt over de punktene jeg nevnte tidligere. Er ofte hun snur seg til meg og sier ??SHIT, kor stygg ho der egentlig va!?? Typisk jenter, så enkelt er det! Hun er frekk med venninner, jeg har aldri hørt hun sagt til meg ??Så fin du va nu!?? og faktisk ment det?. Men det er ting man er blitt vandt med når man er rundt henne. 



Hva snakker du og Sophie om når dere er sammen? 
Vi snakker om alt fra gutter til silikon. Og fremtidsplanene våre selvfølgelig. (FHM it is) Vi stirrer oss i hjel på blonde, svenske babes med silikonpupper og lepper vi alle bare drømmer om. 39 tusen kroner senere er det meg og Sophie. 

Redigerer henne bildene av kroppen sin, eller er den sånn?
Ja, hun redigerer hver eneste detalj! Her er oppskriften: Puppene er redigert store i photoshop, egentlig bruker hun bare 75a. Hoftene er redigert smalere, og ikke for å snakke og rompa. Huff, dere skulle bare vist! Dere skjønner vel hvorfor hun redigerer seg så, ettersom at Kissie er forbilde? 

NEI, for siste gang. Sophie redigerer bare bildene sine av og til skarpere, og på sin blekeste tid brunere. Ikke noe mer enn det. Hun har dødsbra kropp, og sånn forblir det. Finito! 



Hva tenkte du når hun ble sammen med Marco?
Ettersom det va jeg som koblet Marco og Sophie sammen, syns jeg det bare var kjempegøy! Marco er en dødshyggelig fyr som jeg kommer godt overens med, så det kunne jo nesten ikke bli bedre. Så ja, jeg syns de passer sammen.

Er hun så sporty som hun skal ha det til?
Jeg har aldri sett den sportye siden til Sophie for å være ærlig?Må si jeg stusser litt når hun ringer meg å sier at hun har jogget en mil. For å være ærlig, så tror jeg egentlig hun er litt lat. Dropper unna trening her og der! Hun som alle andre?(note fra sophie; hahaha fuck you jævla kjerring, rett på flex når jeg kommer hjem)

Er det noe Sophie vil fikse på når hun er 18? Hvem er forbildet hennes når det kommer til utseende? 
Ja, det er en del. Puppene skal fylles på, det skal restylane i leppene og kinnbena, 200 keratinfester i hodebunnen og en fin brunfarge for hun er fornøyd. Heldigvis har hun meg hengende etter! 
Tror ikke Sophie har et spesielt forbilde når det kommer til utseende, men søk opp Veronica Thorsell og vakre Heidi Montag(etter alle operasjonene!!) så ser dere perfeksjonisme etter vår mening. 

Sånn ser vi derimot ut nå, så her trenger vi litt surgery:

50 kommentarer

Siste innlegg