jacuzzi

Jeg og lillesøster har akkurat kommet inn fra jacuzzien på terassen! Selv om det regnet og var grått ute, hjalp det med neonlys i jacuzzien og 39 grader i vannet. Spilte dessuten inn en videoblogg, får se om den kommer ut haha.. 

Og jeg ser at etter jeg har lagt ut litt lettkledde bilder på bloggen er det mange som har spurt meg om treningstips, da blir jeg kjempeglad! Gøy at jeg kan være motivasjon for noen! Det er helt rett at jeg trener, jeg jogger hver dag( har riktignok ikke gjort det her i Oslo) og tar diverse øvelser som sit ups, push ups osv. Men jeg er ingen ekspert, så om dere vil ha strammere rumpe for eksempel så google diverse øvelser. Det har i alle fall jeg gjort. 

vurderte å sensurere dette bildet, blir jo 2 much 2 handle for enkelte av dere om man ser litt pupper og mage! Håper dere overlever!:-)

 

Tenkte uansett å komme med en beklagelse til en fan (stalker) som har spammet kommentarfeltet de siste dagene. Personen tok det tydeligvis utrolig nært seg at jeg skrev “løp for livet” i et innlegg, ettersom ungdomme på Utøya bokstavelig talt gjorde dette. Jeg er lei meg for at du tok det nært deg, men mennesker har nok løpt for livet før dette skjedde, og mennesker løper for livet den dag i dag. Jeg tror alle (utenom du) skjønte at jeg ikke mente å såre noen med å si det, og at det tydeligvis var lite gjennomtenkt. 



95 kommentarer
    1. du er nyyydelig, tvers gjennom! heregud, du er faen mæ den beste motivasjonen min når det gjeller trening:) takk for at du er den du er! haha <3

    2. hei, fine bilder.
      jeg bare lurte på når vinneren blir trekt. for håret?
      <3<3elsker bloggen, fast leser<3<3

    3. Tenkte med en gang på utøya jeg å når jeg leste det greiene. Men altså det som skjedde, kan ikke være sånn at vi ikke kan f.eks snakke om skyting eller å løpe for livet. Alle gjør jo det den dag i dag, og i fortiden. Kanskje det var smådramatisk det innlegget ditt om å løpe for livet, men det er jo gjerne sånn folk snakker.

    4. utruli nydelie bilda 😀
      men syns d e rart at d e ingen som har kommentert at du presse bh’en din opp under vanne me hendern 😛

    5. Jeg forstår ikke hvorfor folk fortsatt gidder å spørre om hun har silikon! Det er mange som har naturlige store pupper som faktisk ikke kan noe for det. Det er akkurat som di som naturlig ikke får pupper. Skal man da liksom gå å spørre om de har operert dem bort ?
      Anyways… Du er nydelig Sofie og jeg misunner kroppen din. Det er vel bare å begynne å trene sånn som du så kommer man vel dit om noen år, hehe 🙂 Skal en tur til oslo på lørdagen forresten !:)

    6. Så digg! Men hvor gammel er du egentlig? 😀 du er så uuuuuutrolig fin! 🙂 helst ikke svar i dette kommentarfeltet, for jeg orker ikke å se gjennom alle kommentarene 🙂 du er såå fin! serriøst! <3

    7. Hei sophie! ville bare si at jeg syntes du virker som en helskjønn jente! jeg er selv en tenåringsjente som har slitt en del med selvtilliten, men guess what? – Etter at jeg har begynt å lese bloggen din har det allerede blitt bedre! Etter at jeg så bilde du la ut av magen din ‘før’ og ‘nå’ begynte jeg med en gang å trene, nettop fordi jeg ville oppnå det samme som du har. det er nå litt under en månde siden bare, men fy søren så mye bedre det allerede har blitt! begynte med akkuratt det du sa du gjorde, 3 km joggetur, situps, pushups, side planken, og planken. HVER ENESTE DAG.
      Takk gud for at du blogger, hvis ikke tror jeg faktik ikke jeg hadde vært der jeg er idag… Ihvertfall ikke på så kort tid. Stå på, Sophie! Du er fantastisk

    8. ser jo at puppene dine er mindre enn det vi skal få det til oss, viser jevlig godt fordi man kan se at de ikke er så store, å du sier du bruker 75c, kyss meg i rævva..

    9. hahahah! knyter du bh’en din!? haha får å stramme de opp så de ser større ut ? herreguud, å du sier du er deg selv… vær deg selv da

    10. hvis det er meg du mener, det vet jeg ikke. så vil jeg si at jeg ikke er fan, ikke stalker og jeg har ikke spammet kommentarfeltet ditt. jeg har kommentert kanskje 3-4 ganger i løpet av en og en halv uke, og har ikke kommentert bloggen din før. jeg er ikke sjalu sånn som du sier om alle som kommer med noe negativt om deg, jeg bryr meg egentlig ikke, men noen ting har irritert meg. var ikke den eneste som kommenterte det med utøya. ok, du syns det du syns, jeg syns det jeg syns. jeg ville ikke ordlagt meg sånn. tok meg virkelig ikke nær av det. relaaax. hvis det nå er meg du mener da:- ) hvis ikke så har jeg fått sagt det uansett.

    11. når du retter håret ditt, hva gjør du for å holde det rett hele tiden? jeg retter håret selv.. men når jeg går ut så blir det av og til krøller igjen. har rettespray og alt sånn og frisøren jeg kjøpte det av sa at den skulle holde det rett veldig godt men vet ikke helt jeg. har du noe i det? Håper du svarer 🙂

    12. jeg har tenkt på at det hadde vært sykt gøy hvis du hadde lagt ut bilder eller en video der du viser øvelser du tar for rumpe og mage 😀 du er såå nydelig, sophie! åh, herlig jente as!

    13. Egentlig ser du ikke trent ut, du er bare tynn. Jeg kan ikke se noe form for muskler i magen(noe som jeg har), og heller ikke i bena.

    14. Kan du være så snill å lage et innlegg og de treningsøvelsene du tar, og hvor mye av dem evt. hvordan! Hadde vært så supert, du har særiøst motivert meg, har trent en stund nå hver dag etter jeg så hva du fikk til 🙂 Tusen takk!

    15. psycho fin utsikt mot vannet der 😮
      synes folk skal gi langt faen i hva slags bilder du legger ut, det er ikke akkurat dems probem…

    16. Kan ikke du skrive hvilke øvelser du har gjort for å få så bra kropp og hvor mye? Når jeg ser på deg får jeg sykt lyst til å trenee, du har så fin kropp!

    17. Du kunne like gjenrne bare latt være og lagt ut sånne bilder , hva er hensikten i å legge ut bilder av puppene dine? vi ser hverken ansiktet ditt eller noe annet enn puppene dine som er prest langt oppi halsen på deg! Jeg er ikke sjalu på hverken ansiktet ditt,håret ditt eller noe annet ved utsenee ditt..TRO MEG! men det irriterer meg grensesløst at du er så dom som du er. Utrolig nok går jeg innpå bloggen din hver dag for og få meg en latter og se på at det faktisk finnst så domme jenter som deg i Norge. Eg blir frustrert av deg.

    18. du sier du bruker 75c, hvordan i huleste kan du det? du med de store puppene.. haha ikke så store læl da 🙂

    19. Hvorfor har du ikke stroppene der de skal være egentlig? alle ser jo at det er en bh, og man ser du presser de opp på noen av bildene. Og enig med Malin, hvorfor legge ut bilder der fokuset faktisk kun er på puppene? Bare lurer, heller ikke sjalu, å det er ikke for å være slem jeg sier det, men det virker jo litt rart?
      Og den videobloggen din, du blir litt sånn som hu svenskebloggern når du filmer i speilet, og noen ganger ellers, tar deg i håret hele tiden, flytter håret så puppene kommer mer frem osv 😛 MEN du er sykt søt da, det skal du ha 🙂
      Men ellers er du en sykt pen og ordentlig jente sophie 🙂 Å du er garantert et stort forbilde for mange 🙂 Å det her er absolutt ikke ment som dritt, bare enkelte ting som kan irritere litt 🙂 Jeg følger bloggen din hver dag, og skjønner ikke hvorfor du skal få så sinnsykt mange drittkommentarer om latterlige ting, akkurat som at folk sitter å prøver å finne noen feil ved deg bare for å ha noe stygt å kommentere.
      Stå på Sophie 🙂

    20. sofie,sofie,du er jo lita og tynn og hva du gjør for og få puppene dine så store.og ikke minst rompa di.for rompa di er langt fra så stor som du vil vise på bildene,du har ei lita rompe.lita hele du.vær deg selv du! du er skapt sånn.skjønne ikke at du orke og legge så mye arbeid i og fake større rompe og pupper.må være grusomt slitsom for deg

    21. Jeg tror at hun knytter BH’n slik at den ikke skal vaere så løs rundt. Aner dere hvor høyt opp i pris man må for å kjøpe en BH som er stor i cup’n og smal rundt ? Det er ikke noe du får kjøpt på HM liksom. Jeg ser godt at Sophie ikke er 75cm rundt, men som sagt, det er vanskelig å finne perfekt “fit” med store pupper og smal midje.

    22. Fy faen du er helt sinnsykt deilig! Synes du burde legge ut noen nakebilder, eller bilder av den sykt deilige kroppen din.
      <3<3<3

    23. åå,sophiee, du er helt nydelig! jeg ser virkelig opp til deg og misunner hvordan du ser ut.. det er helt ok å vise fram det man er stolt av, du har en faktastisk kropp:) digger bloggen din,stå på videre!!

    24. Det er egentlig det samme for meg hvor mye pupper og mage du legger ut på internett. Du setter jo grensen selv 🙂

    25. du er herlig sophie, og jeg synes du gjør riktig av å vise frem kroppen din på bloggen din.. du har trent mye og du har noe å være stolt over! du motiverer meg faktisk til å begynne å trene MYE for å få en kropp som også jeg ønsker å vise frem! 🙂

    26. Herregud, det er så åpenlyst at alle er sjalu, som hu der Malin? Er det mulig? Hadde jeg hatt sånn kropp som
      Sophie, hadde jeg også vist den frem!

    27. Trodde det innlegge skulle handle om bobblebadet ikke puppene som du presser oppi ansikte ditt!!! hvor er ansikte ditt egentlig, jeg ser bare pupper jeg!!!

    28. Mulig at du ikke klarte å beklage deg på en ordelig måte engang. Reis til helvette og bli der. Takk for meg, håpe livet ditt suger hardt fra nå av 🙂

    29. At hun knytter BH’n bak kan godt være fordi hun er tynn og har store pupper. Jeg selv har 70E, og må alltid sy om bikinien min hvis den skal passe 🙂

    30. Elsker at du tør å vise og si at er stolt over kroppen din, noe du har goood grunn til! Flere jenter burde skjønne at det å være stolt over sin egen kropp ikke er en skam, men rett og slett supert. Du er kjempefin 😀

    31. gå inn på feks tuvaw.blogg.no – jeg ser ikke at folk har klagd på at hun har lagt ut bilde av seg selv i bikini. jeg sier bare, flaunt it while you got it!

    32. kossen lage du hestehalen så fin ? koss får du den fine hompen oppe, sånn at du ikje ser strikken ? 😀

    33. Kjære deg! de bildene her er over streken! Rosa trutmunn, platinablondthår og de utallige posene går greit, men hallo! Forestill deg selv om et par år når du er eldre, mer erfaren og har funnet deg selv! Da kommer du ikke til å like å se dette! du er ei fin jente, så vær fornøyd med det og ikke blottlegg deg selv på den måten du gjør..

    34. Hun har nevnt tidligere at hun IKKE har silikonpupper,er det så vanskelig å forstå?Dette er hennes blogg,hun kan legge ut bilder som hun vil og skrive om hva hun vil.Men hun skriver om det dere vil lese,for å gjøre dere fornøyde.Hun har ikke denne bloggen på grunn av penger,men på grunn av oss lesere.Selvfølgelig er det lov å ha forskjellige meninger,men prøv å skriv det på en postitv måte.Hun har også nevnt i tidligere innlegg at hun ikke er så blid og glad bestandig,og dere gjør det ikke noe bedre for henne.Men det er jo også de som er så søt og snill som legger igjen en hyggelig kommentr.Èn god kommentar skyver bort hundre vonde.Jeg har sett flere kommentarer der dere sier at hun har jo kjæreste,dette kan alle se,oj så store de er osv.Hun har sagt at hun tar seg ikke nær av det,og jeg er glad for at hun ikke lager drama queen innlegg etter hver lille stygge kommentar.Hun tar det voksent og skyver det bort.Dere burde følge hennes eksempel og ikke bry dere om to kroppsdeler 99.5% av kvinner har og en mage som alle mennesker har.Hun har en utrolig fin kropp og det er hun stolt over,det hadde alle vært.Så la hun være seg selv og ikke bry dere om noe så normalt som pupper,så kan dere holde de frekke kommentarene for dere selv.Men alle de andre søtingene som skriver fine ting til henne,dere er super.Det er dere som gjør henne til en topp blogger.
      Ps;Til de som har sagt at de drar inn på bloggen for å få seg en latter,alt dere trenger å gjøre er å se dere i speilet;)
      Sophie,du er en utrolig blogger og en inspirirende jente.Jeg blir motivert av deg til å trene,drite i frekke kommentarer osv.Jeg får mer selvtillit av deg og bloggen din<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg