tuusenfryd

I morgen skal jeg og noen fra familien (eller, jeg skal kanskje dra med en kompis) til tusenfryd! 
Sist jeg var der var i fjor sommer, da dro jeg og Stine en tur. Husker at mange blogglesere stoppet Stine da, så hadde vært kjempegøy om noen kom bort til meg også! ♥ Det er mye bedre enn når man bare står å stirrer, det er bare kleint alle. Men når dere kommer bort blir jeg helt i 100!  Tror uansett det blir utrolig gøy, jeg elsker å ta karuseller og er langt ifra feig på det. Personlig er nok spin-spider min favoritt der!

Skal videoblogge i kveld, om noen har videobloggforslag så kom gjerne med de nå! Helst noe jeg kan snakke om, eller vise fram. Jeg kommer ikke til å vise hvordan dere kan ta på extensions, og sangvideo blir det heller ikke. Alt utenom det! 

Her kommer noen bilder fra i fjor når vi var der. Og jeg var virkelig brun , ja..? Savner det litt!

105 kommentarer

Siste innlegg