fra vest til øst

Var nede i Oslo sentrum tidligere idag – alene! Skulle bare gjøre noen ærender så gikk bra. Gikk rundt noen timer på city og så på klær, har funnet mye jeg skal ha når jeg får lønning! Men akkurat nå har jeg så lite penger at det gjør vondt hver gang jeg skal skjekke kontoen… Regner med jeg ikke er den eneste der penger bare forsvinner bort på dritt jeg ikke kan huske å ha kjøpt engang!
Men idag fikk jeg faktisk med meg noe nyttig hjem – ny øyenbrynsblyant,leppestift og foundation, alt fra MAC og designet av selveste Lady Gaga! Elsker det.

Men hahaha, når jeg skulle hjem klarte jeg å ta feil trikk, så jeg endte opp på grønnland. Har ikke vært der tidligere, og har aldri vært så redd før som når trikken plutselig byttet til “ikke i trafikk” og jeg måtte gå av. Kom meg heldigvis hjem til slutt, og med høye sko kan jeg trygt si at det tok en stund!

 

Forlatt på trikken…

I kveld klokken 21:40 (tror jeg) går det en dokumentar om utøya på tv2 som vistnok skal være veldig bra! Regner med det ikke er kun jeg som interesserer meg veldig for det, så en ide kan jo være å se på? Det skal jeg. 

49 kommentarer

Siste innlegg