skjerpings, folkens.

For noen dager siden la jeg ut et innlegg på min blogg om Viktor Frisk, en svens blogger som jeg liker(bloggen hans finner dere her). Vet dere hva? Ikke nok med at dere kalte han homofil og angrep han på min blogg (som han har ingenting med å gjøre), men jeg fikk DRAPSTRUSLER per mail. Kan dere tro det!? Det er nettop derfor jeg har valgt å skjule forholdet til meg og Marco fra bloggen. Jeg vil ikke bli drept heller, fordi jeg er såkalt “dårlig” kjæreste. Synes synd på dere der ute, som tydeligvis er i forhold der man ikke kan få ha guttevenner, eller synes andre er kjekke – og jeg synes enda mer synd i dere for at dere tar alt så jævlig boktsavelig. Heldigvis er det noen der ute som tenkte lengre enn nesetippen sin og faktisk ikke tar alt så alvorlig, takk gud for at dere finnes! Er så glad jeg har noen sånne lesere!

Og så vil jeg bare sende en liten takk til Viktor som er mye sterkere enn meg, han takler dritt utrolig bra. Kan neppe være helt morro å bli skjelt ut hele tiden, det vet jeg jo alt om. Han er fantastisk, og gleder meg til vi skal møtes nå snart!  ♥

94 kommentarer
    1. åå, jeg missunner deg så mye sophie. Han er jo dødskjekk! og det virker som om du har en bra kjæreste, som lar deg ha guttevenner. Jeg digger deg <3

    2. haha, dør!
      di som ikke klarer å oppfatte ironi, eller la vær å mobbe, kan bare brenne i helvette.
      vet hvordan det føles jeg å!
      stå på, sophie, du er faktisk et forbilde for meg, siden du er så sterk og sier meningene dine! 🙂

    3. I don’t remember calling him Gay..
      Last time i checked i said he kinda LOOKED like one.. doesn’t mean he is.
      and about the threats.. you need to contact the police ASAP cause that stuff is taken very seriously.

    4. Virkelig? Folk er jo sprø og ekstremt barnslig, og jeg skjønner ikke at de gidder en gang. GET A LIFE!
      Utrolig bra at noen faktisk står for sine meninger å sier ifra. Digger deg, Sophie ! 🙂

    5. Herlighet, folk må da ha litt humor og ikke henge seg opp i alt, skjønner virkelig at du blir frustrert! Stå på Sophie, du er flink til å blogge. Liker så innmari at du er deg selv, og at du skriver så bra som du gjør. Skjønner ikke helt at det er noen som kan gjøre slik; må vel ha lite å gjøre på fritiden sin.
      – Go Sophieelise.blogg.no!

    6. haha jævela kleint med folk som tar alt så seriøst. Og drapstrusler? herregud folk er syke i hode ! ;O

    7. jeg blir sint på dine vegne -.- utrolig irriterende. når det kommer til den saken, så synes jeg de kan holde kjeften sin lukket og heller passe på sitt eget liv.

    8. Åherre, så utrolig barnslig! Om man ikke får ha andre gutte/jentevenner når man er i et forhold, betyr det bare at de ikke har tillit til hverandre. Hva er vel et forhold uten tillit?

    9. så barnslig!! du er en utrolig bra blogger sophie og ikke bare det, du er kjempe pen !! stå på , for du er rå bra 🙂

    10. Dette er helt syykt!
      Du å Marco er så søte sammen, at hver gang jeg leser om dere må jeg bare smile hele dagen!
      Sefølgelig skal du få synest andre er kjekk, det gjør sikkert Marco og!
      Og de som snakker stykt om dere vet sikkert ikke hvordan et forhold skal være!
      Stå på som den du er! Jeg elsker det!

    11. Seriøst, omg .. Folk reagerer virkelig stert. Og det med å sende drapstrusler!? Djises ;o
      Sophie, du er herlig! 🙂 Stå på!

    12. Fyfaen så utrolig dårlig gjort.. Syns du er flink blogger å du burde få lov til å blogge om det du selv vil! Selv om du har guttevenner, betyr det da ikke at du er en dårlig kjærest. Betyr bare at du klarer å balansere mellom kjæresten din og andre ting her i verden!:)
      Stå på!:)

    13. Herregud, det finnes folk til alt mulig.. Men om det kommer drapstrusler hadde jeg annmeldt dette. Det er på grunn av man vet aldri om man mener det ikke.
      Ståpå! En dag takler du dritt og kommer over det:)

    14. Haha, prøv å ikke bruk så mye energi på sånne tapere. De har ingenting med noe som helst. Vær glad for at flertallet støtter deg <3

    15. Om noen sender deg drapstrusler, fuck de da…
      herregud, du må da få lov å ha guttevenner selv om du har kjæreste?
      stå på du! 🙂 <3

    16. du har en flott blogg, oppdaterer ofte, skriver om interessante ting, ser bra ut = du har alt hva en blogg skal inneholde. Ikke ta til deg alle de stygge kommentarene folk sender, du er en sterk jente som ikke lar seg knekke. De som kommenterer dritt er bare misunnelige eller har dårlig selvtillit, så de hakker ned på andre! Du har min støtt, stå på! 🙂

    17. Herregud, folk har virkelig ikke et liv lenger, ha det så kjedelig at du sender drapstrusler, wtf?
      Til alle dere som gjør det, skaff dere et liv!!!!
      Uansett, jeg har blitt mobbet hele livet mitt, så skjønner deg utrolig godt! Jeg digger bloggen din, virkelig!! Du er liksom en storesøster som man ser opp til, selv om vi ikke kjenner hverandre engang!
      støtter deg, og det er jeg IKKE alene om!! 🙂

    18. Jeg forstår deg kjempe godt 🙂 men hvis JEG hadde vært Marco tror jeg at jeg hadde følt meg litt trua 😉

    19. drapstrusler? Folk er jo helt sinnsyke! Utrolig bra at du holder ut ihvertfall, elsker å lese bloggen din! Gøy at du skal møte han snart, da 🙂

    20. Det var jo bare dårlig gjort. Jeg syns du har en råbra blogg! hallo, kan ikke folk skjønne at det er for morro skyld, lol. Sånne folk er kjipe, men bra at du holder ut!

    21. Off, at folk kan være så utrolig tragiske! Spørr du meg, virker det som de bare er misunnelige på deg Sophie. Ofte slik folk reagerer, så det er ikke noe til å bry seg om! Du er en super blogger. Digger at du oppdaterer så ofte, fortsett slik! Men jeg er forvirret, du sier du er sammen med han Marco, men har du i tillegg noe forhold til Victor, eller er Vivtor bare en venn? 🙂

    22. Drapstrusler, drøyt på det høyeste! Men skjønner de som syns det her blir for teit. Du har kjæreste. Og du legger ut flørte innlegg til en annen dude. Selv om Marco sier det er greit, så er ikke det sikkert han snakker sant. Det vet ingen det. Ingen kan vite det helt sikkert utenom han. Hadde jeg vært han, hadde jeg snakka greit til deg. Det blir altfor dumt av deg å legge ut sånn. Han kan lett bli såra, sur og lei seg. Jeg vet ivertfall at jeg hadde blitt det.

    23. Bra at du står opp mot sånne gale folk Sophie! Synes det er fint at du og Marco har et så åpent forhold at dere kan synes andre er kjekke/pene, men allikevel dumt at du ikke vil ha han med på bloggen lengre da. Dere var sykt søte på videoen du la ut <3

    24. Ushameg, så utrolig teit ting å gjøre. Skjønner ikke hva folk har imot deg. Ikke la dem knekke deg,Sophie. Du er super, og veeldig inspirerende 😉

    25. fy faen! det er drøyt å sende deg drapstrusler! du er en helt fantastisk jente og er helt sinnsykt heldig som har Marco som syntes det er helt greit det med Viktor Frisk! Skjønner meg ikke på de som skriver stygge kommentarer! for det første har de ingen grunn til å skrive det til DEG! du er jo best! og for det andre er de feige og rett og slett TEITE folk som sitter på nettet og skriver dritt -.-
      i hvert fall.. elsker bloggen din! ikke glem det<3

    26. HAHAHA! Det er så utrolig latterlig at enkelte faktisk tar slike innlegg bokstavelige, jeg må seriøst bare le. Jeg mener, jeg er helt enig med deg i at det i et forhold, bør det faktisk være lov til å mene at noen andre er kjekke osv. Jeg ser i hvertfall ikke problemet med det, og jeg håper at jeg en gang vil finne en gutt som aksepterer at jeg har guttevenner som er kjekke. Men at noen skal reagere sånn som noen av leserne dine gjør, på grunn av det innlegget er bare helt sykt! Det er greit nok at de kanskje ikke er enige i hva du mener osv. men og å begynne å sende deg drapstrusler og gå løs på Viktor Frisk på den måten er virkelig å gå over grensen. Jeg hadde kanskje tenkt at etter det som skjedde på Utøya og i Oslo for bare 2 uker siden, ville få folk til å åpne øynene sine. Jeg synes man bør være forsiktig med å true andre mennesker på denne måten, spesielt etter alt som har skjedd i det siste. Jeg digger at du skriver innlegg og legger ut videoer med et snev av ironi og overdrivelse, og jeg digger enda mer hvordan folk reagerer. MEN, det å sende deg drapstrusler er virkelig ikke rettferdig!
      Jeg digger bloggen din Sophie, og jeg digger deg! Stå på, og ikke ta deg nær av stygge kommentarer! Håper inderlig du ikke får flere slike trusler, det fortjener du ikke i det hele tatt. Håper det går bra med deg og Marco også, dere er kjempesøte sammen <3

    27. Viktor va jo sykt kjekk, forstår godt at du synes at han var kjekk. Må si at folk er passe dum når di ikke skjønte va du mente me det innlegget om Viktor. Bruker vanligvis ikke å kommenter på blogger, men når folk sender deg drapstrusler så synes jeg det er nødvendig.
      Ville også si at du takkler den jævla unødvendige kritikk veldig bra, stå på videre! du er så utrolig flink til å blogge!

    28. hva faen sliter folk med? du burde anmelde dem som kommer med drapstrusler! hadde ikke nølt et sekund!

    29. Selfølgelig er det lov å mene at andre er kjekke, men å lage ett sånn innlegg med hjerter og skrive at dere skal bli kjærester, litt over the top? Ikke så vanskelig å forstå det vell.

    30. synes du takler alt veldig bra jeg!<3 de leserne som er slemme kan også være misunnlige..men jeg elsker bloggen din ihvertfall! jeg synes du er nydelig pen og du står på ditt!! de folkene som slenger dritt til deg er bare så dumme for du ser jo sinnsyktbraa ut og det virker som om du har en bra personlighet!!
      jeg har blitt en fan av både deg og bloggen!! jeg synes at du fortjener å være øverst på topplista!!
      og forresten du har en utrolig fin header 🙂 <3 klem fra meg.. håper du svarer 🙂

    31. Så lenge kjæresten din føler seg komfortabel med dette ”tulleforholdet” eller hva jeg skal kalle det, er det jo ingenting i mot det. Jeg vet at jeg kunne aldri gjort dette mot min kjærest, men alle er forskjellig og alle har forskjellige meninger. Jeg tror nok ikke du hadde lakt ut om at du liker han om ikke kjæresten din synes det er greit. Derfor er det idiotisk av haterne dine å klikke vinkel på grunn av det. Vel, du har en blogg man kan kommentere på, og vi har ytringsfrihet i Norge. Men drapstrusler og mobbing hører ikke hjemme noen plasser.
      you go girl <3

    32. Lol, at folk kan være så teit! men uansett når du veit at folk kommer tel å reagere sånn som de gjør kaffør gidd du å blogge om sånne ting da? greit man skal jo ikke sende draps trusla, men vest du ikke har nåkka bedre å blogge om så la vær å blogg sia du veit folk reagere sånn som de gjør!

    33. noen folk er ikke riktig gode i huet altså!, lykke til dere to, dere virker faktisk som et utrolig søtt par!

    34. Ikke gidd å bry deg om idioter som kommenterer dritt ! Vær deg selv. Hold idioter ut av tankene og Ha et fint normalt liv. Digger deg Sophie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg