ta av solpudderet, lissom

Så gøy å høre at mange av dere var interesserte i extensions! Jeg kommer ikke til å selge det til noen av dere ettrsom jeg føler det blir litt feil, jeg trenger ikke pengene.. Men jeg kan gjerne gi det ut i konkuransse. Dere må ikke ha blogg for å delta, jeg finner nok på noe lurt..  Jeg kjører i gang konkuranssen når jeg kommer hjem fra Oslo, så bare hold dere oppdatert. Om noen av dere har forslag på hvordan konkuranssen kan være, så skrik gjerne ut. Er helt ny på det, jeg! 

Akkurat nå spiser jeg is og ser fotballkamp, jeg er egentlig ikke spessielt interessert i norsk fotball – det er jo så kjedelig! Hver gang Norge gjør en halvveis godt presantasjon i fotball skal det altså klistres utover avisforsidene i minst en uke etterpå, og gjør de noe dårlig så kommer de med unnskyldninger. Om de tar av seg mascaraen og solpudderet spiller de kanskje litt bedre! Hehe, neida joda.
Når det kommer til fotball på verdensbasis så er det Liverpool jeg heier på, men idag når det står mellom Molde og RBK, så heier jeg definitivt på sistenevnte! 



71 kommentarer

Siste innlegg