oppklaring

Hei verdens søteste blogglesere!

Jeg har oppdaget i det siste at det har kommet ut en del “hat” innlegg om meg på diverse småblogger som tydeligvis er desperate etter oppmerksomhet. Mitt råd til dere alle; ikke gidd å bry dere. Det er kjempesøtt at dere prøver å forsvare meg, men når jenter på 18-25 år synes det er jævlig gøy å trykke ned på jenter som er såpass mye ynge, så er det faktisk bare synd på dem. At de kan synke så lavt for oppmerksomhet er så latterlig. Da er det mye bedre å pushe opp litt pupper som jeg gjør. Hehe neida!

Nei men helt seriøst.. Det er virkelig ikke verdt det, og jeg blir ikke lei meg så dere trenger ikke å bekymre dere.

Men nå som jeg først er igang, kan jeg ta den smykkesaken jeg har hørt litt om (dere kan lese innlegget her) Kort og godt går det ut på at en toppblogger med 18 tusen lesere ( som ligger rundt det jeg har) har fått tilsendt noen smykker mot reklame på bloggen, så tok bloggeren smykkene uten å melde noe fra seg. Dette er altså ikke meg, som mange tror. Da har vi det ute av verden! De som har bloggen har også skrevet i kommentarfeltet at det ikke er meg det gjelder, så noen av dere må holde den lille hjernen deres på plass og slutte å slå med de små stygge fingrene deres på tastaturet, for dere vet ikke alt. Jeg vet godt hvem denne bloggeren er ( ser det også har kommet ut nå ) og håper hun tar det som en “mann” og skrive beklagelse på sin blogg, slik at jeg slipper å få så mye dritt på grunn av det. 

Peace in the middle east, osv.

Og ja, vet det har blitt mye klaging på bloggen i det siste – har blitt en del nytt og “skummelt” etter at bloggen ble så stor. Men fra nå av er det slutt på det! I promise! Nå blir det bare en positiv meg dere får se.

64 kommentarer
    1. Du har minst 1 klage innlegg på bloggen din hver dag om enten stygge kommentarer eller noe annet. Kan du ikke la vær å bry deg om disse kommentarene (som du sier du gjør) ? Når du tar det opp hver gang du får en stygg kommentar eller noe annet, så får de som kommenterer stygt det akkuratt som de vil. Bare gi faen, Sophie! Elsker bloggen din! Men du må gi deg med å klage alltså..

    2. Synes ikke det er klaging i det hele tatt. 🙂 Du har helt rett til å si ifra når flere i kommentarfeltet på dobb.no har beskyldt deg uten grunnlagg. Så nå at den ”sanne skurken” var kommet ut… Hadde jeg ikke trodd!

    3. Hadde ikke trodd denne bloggen var så bra utifra førsteintrykket, men så feil kan man altså ta! Jeg har follow’et deg en stund nå og mitt intrykk av deg og bloggen blir bare bedre og bedre, synes du er awesome 🙂

    4. Synes dem som slenger dritt til deg er bare teite. Det viser hvor lavt de synker, og hvor sjalue de er på deg. Hvorfor hadde de ellers gjort noe sånt?
      Du har iallefall en kjempe bra blogg, også virker det som du har verdens beste personlighet! 🙂

    5. korfor gidde å kritisere.. Snakker du bak ryggen MIN, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..
      Kommenterer du MITT liv, betyr det at mitt liv er mer spennende enn ditt..
      Bruker du tia på å leite etter MINE feil, betyr det at DU er sjalu…
      Fortsett med det…så lever JEG livet imens…
      syntes att den passer, jeg heier på deg!:)

    6. DERE SOM SYNS DET ER FÆLT AV ANDREA. LESER DERE BLOGGEN HENNES? HO HAR JO FOR FAEN IKKE HATT NETT, BORTSETT FRA FOR 2 DAGER SIDEN HVOR NETTET SÅ VIDT FUNGERTE… Hvis ho ikke sier noe om det etter ho har nett osv. syns jeg det er dumt. Men uansett syns jeg dere skal roe ned med dømminga!
      DETTE ER IKKE TIL DEG SOPHIE, TIL ALLE SOM KOMMENTERTE:)

    7. Snakker du bak ryggen MIN, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..
      Kommenterer du MITT liv, betyr det at mitt liv er mer spennende enn ditt..
      Bruker du tiden på å leite etter MINE feil, betyr det at DU har fler…
      Fortsett med det…så lever JEG livet imens…!! ♥ Dette seier no bare eg 😀

    8. Hei sophie! Ville bare si at jeg har blitt fast leser av bloggen din, den er kjempebra. Du er virkelig et forbilde! <3

    9. Du er tøff! Og det at du sier klart ifra at du ikke gidder å bry deg om all drittslegingen er tøfft gjort. Sånn som jeg har forstått det, skjønner du det at det å ligge på topplisten medfører litt drittslenging, men du er tøff nok til å si ifra om at du ikke bryr deg, og at de er utrolig barnslige de som holder på sånn. Spesielt 18-25 åringer! (Ble litt sjokket)
      Stå på 🙂

    10. Herregud, du snakker så sykt bra for deg! Jeg tror nok mange har blitt mer “glad” (haha, vet ikke hvilket ord jeg skal bruke) i deg etter at du har skrevet for deg. Før var jeg helt ærlig ltt skeptisk til deg, men jeg etter å ha lest noen av de bloggene der du “forsvarte” deg selv, tok jeg meg selv i å ha litt for mye fordommer. Du er jo som andre bloggere, bare at du skriver mer åpent og ærlig. Og det beundrer jeg deg for! Forresten, så elsker jeg bloggen din utrolig mye! Håper jeg aldri blir lei den, for den er en av de tre nettsidene jeg går inn på hver dag. Facebook, twitter og din blogg 😉 Ikke slutt med blogginga uansett hvor mye dritt som blir skrever. (med mindre du faktisk er lei av det da) Håper den bloggeren som har gjort dette med disse smykkene faktisk ber om unnskjyldning offentlig på bloggen, slik at du slipper å ta all støyten… Stå på! Jeg elsker bloggen din!

    11. ååh! hva sku jeg gjort uten bloggen din !!! {neida} men dette er den eneste bloggen på “mine favoritter” og bokmerker, og den eneste bloggen jeg følger daglig!
      Uansett hvilken innlegg så elsker jeg det ;D rart du ikke er på 1 plass egentlig,,
      Men en ting, leser du alle kommentarene du får egentlig? ♥♥

    12. du snakker kjempebra for deg! førsteintrykket jeg fikk av bloggen din var veldig barbie/fjortis, men når jeg har lest den en stund digger jeg deg bare mer og mer 🙂 du fortjener ikke disse stygge kommentarene, stå på! 😀

    13. Bra skrevet, digger bloggen din og syns definitivt at du fortjener 1.plass!! men en ting må jeg si, nå vet de fleste at det er andrea badendyck som har gjort det, men jenta har jo nesten ikke vært hjemme og heller ikke hatt nett på noen få dager. Tenk om hun fikk den i posten dagen hun reiste, hvordan hadde hun klart å ta bilder av det også skrive et innlegg når hun sliter med å få skrevet et lite innlegg. Tenk dere om før dere skriver a folkens!

    14. Å gud bevare meg vel. Denne kommentaren er ment til deg din jævla anonyme person som mener Sophie lager MINST et klage innlegg til dagen. Vel, nå skal jeg fortelle deg akkurat hvorfor. Det er nemlig på grunn av sånn idioter som deg som ikke tenker lengre enn den jævla overpudra nesetippen sin, som kommenterer dritt hele jævla tiden. Jeg er helt 100% sikker på at hadde du også fått tilsendt en lik mengde drit opp i ræva di som Sophie gjør hver eneste dag, så hadde du nok også laget klage innlegg, og mest sannsynlig mye oftere enn Sophie. La jenta være i fred, og la henne blogge om akkurat hva hun vil for guds skyld. Det er hennes egen blogg, og det er hun som velger hva hun vil skrive om, så egentlig så tror jeg hun bryr seg midt i ræven om hva du mener hu bør skrive om og ikke.
      Du er en helt nydelig person Sophie, jeg tror aldri jeg har “møtt” noen som er så sterke som deg! Jeg bare digger deg.

    15. Jeg får alltid mer motivasjon etter å ha lest bloggen din Sophie. Liker veldig godt at du er sterk og overser drittet, skjønner ikke engang at folk gidder! Stå på pena, digger bloggen!;)

    16. Ja, selvfølgelig er det Andrea Badendyck. MEN HALLOOO??? Hun er jo på ferie med kjæresten sin på Koster, og hun kan jo ikke skrive om de da hun har fått de tilsendt i posten hjemme der hun bor? Er dere helt dum eller? Hun skriver jo nok mest sannsynlig om de da hun kommer hjem, tror ikke Andrea er så dum. Tenk litt:p

    17. Ho ble nok sendt de smykkene for LENGE siden. ellers hadde ikke smykkefolka giddi å blogga om det -.- dere er smarte gitt!!XD

    18. Lol, ikke driv å skyll på sophie nu altså, ho sophie viste bare dåkker at det ikke va ho, siden dåkker driv å skylla på ho, i allefall nån av dåkker.

    19. okei kine, hun var nettopp på ferie i utlandet også kommer hun hjem og er med vennene sine i noen få dager også reiser hun til koster igjen! det gir litt mening om hvorfor hun kansje ikke har blogga om de?!! kan hende at hun har fått dem men at hun ikke har rukket å blogge om de. er helt sikker på at hun kommer til å blogge om de når hun kommer hjem. Tenk litt du da!

    20. Kjære Sophie! Vil bare si at jeg blir utrolig inspirert av innleggene dine. Du er en jente som takler motstand veldig bra, og du står på ditt uansett hvor mye dritt og negativitet du får. Stå på videre! Hilsen en imponert jente <3

    21. Først av alt må jeg bare si at jeg elsker bloggen din! Jeg syns du skriver utrolig bra og veldig interessant og jeg er en av dine faste lesere.
      Men jeg bare lurer på hvorfor du alltid må dekke munnen din på bildene dine? Jeg vet du har sagt at du ikke liker tennene dine eller no fordi du har overbitt/ undergitt (beklager, kusker ikke helt). Men du er jo så vakker når du smiler uten å dekke for munnen din!
      Også må jeg også si at jeg vet det er mye drittslenging på blogger og kanskje spesielt på topplisteblogger, men det at du ofte skriver innlegg om dette ( i det siste har du skrevet mange innleggvom dette) blir etterhvert ganske uinteressant. Selvfølgelig er det helt greit å skrive om det et par ganger bare for å vise drittslengerne hvor mye du misliker dem eller at du egentlig ikke bryr deg. Men når du skriver mange fem-seks innlegg om dette, begynner man liksom å bli litt lei av å høre det.. Man tenker kanskje sånn at, tjaa.. Kanskje hun bryr seg mer enn hun later til å gjøre? Kanskje det sårer henne mer enn hun viser?
      Bare tenk på det 🙂 dette er ikke noe kritikk eller noe sånt, men bare tips!
      Som sagt elsker jeg bloggen din og jeg leser den hver dag! Stå på videre! ;D

    22. off, bra du ikke bryr deg om dette 🙂 tragisk når folk du ikke kjenner legger tiden sin i å rakke ned andre! har ikke hørt om bloggeren som ikke har skrevet om smykkene, men kan tenke meg hvem det er, håper vedkommende gjør noe med det 🙂

    23. Hei jeg ville bare si at jeg ELSKER bloggen din, i starten da jeg så den så dømte jeg deg etter utsende å da tenkte jeg at du bare var en selvopptatt fjortis og bare brydde deg om utsende.
      Men nå som jeg leser bloggen din viser du mer enn bare det, du er liksom deg selv og du er litt fjortis men du er en onkli person å bryr deg om andre jeg elsker det! Stå på vidre og drit i hva andre mener <3

    24. Du er så utrolig fornuftig og du sier ALLTID så mye bra, og du har en fantastisk blogg! leser den hver dag nå 😀 bare å forsette å skrive 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg