videoblogg og litt sånt!

I går var jeg jeg, Stine og Anna og spiste på Fridays! Har faktisk aldri vært der før, så var utrolig koselig.

Men for å si det sånn, det merkes at jeg kommer fra en liten by. Her snakker vi paranoid, altså! Hver eneste gang noen ser litt skummel ut, ser jeg for meg at vi skal bli skutt rett ned. Kom også en med tidenes verste monobryn bort til oss å skulle ha oss til å vise veien til aker brygge, og når vi hadde forklart gikk han aldri. Jeg holdte på å le meg ihjel, og ba seriøst til gud om at trikken skulle komme. Heldigvis overlevde vi kvelden :D 

Kameraet ble fritt for strøm ganske tidlig, så beklager for få bilder! 

Hehehe, w0pz

… Og siden dere er verdens beste lesere, får dere også en ekstremt klein videoblogg! Enjoy.

 

 Håper alle nyter dagen, får se hva vi skal gjøre idag! Tror kanskje det blir en tur på opera taket! :D

38 kommentarer

Siste innlegg