en utfordring som blond..

..er å finne klær man skal ta på seg uten å se ut som en total bimbo. Jeg går helst kun i rosa hjemme i det private, og prøver egentlig å kle meg ganske “grått” til hverdags, uansett hvor sykt det høres ut. Jeg synes blondt og sort går utrolig bra sammen, faktisk! Samme med brunt hår å lyse farger. 

Synd jeg bor i en liten drittby der man blir drept med blikket bare man går kledd litt penere enn visse andre. Selv om det tydeligvis er sykt kult å røyke i sine gråe sløvebukser kombinert med DC hettegenser og slitte skatersko, er det ikke akkurat slik jeg vil se ut. Så i det siste har jeg vært på jakt etter noen kjoler jeg kan bruke til hverdags, igår ble denne med meg hjem fra BIKBOK. Hva synes dere? Kan ta bilde på senere om dere vil!

Jeg tenker å kombinere den med et nydelig skopar med 15 cm hæl jeg nettop kjøpte fra nelly. Det kommer til å bli så hot! Skal foresten kjøpe meg mulberry veske snart, har spart i en evigheeeet. Gleder meg!



89 kommentarer

Siste innlegg