hvorfor jeg skjuler ansiktet mitt på noen bilder

Som mange av dere har lagt merke til, sensurerer jeg noen ganger nese/munn, eller holder hånden/gjenstander over. Grunnen er jo selfølgelig at jeg har komplekser. Jeg synes nesen min er for stor, og jeg har veldig overbitt. Jeg skal få regulering, men slikt tar tid. Jeg må først borre noen tenner, og jeg driver å prøver å få slik at jeg kan få på baksiden av tennene, men da må jeg reise til en annen by. Men jeg gleder meg utrolig masse!

Til da er det ikke mye å gjøre, jeg hater å smile på bilder. Men jeg får vel bare bite tennene sammen (hehe), å slutte å være så jævlig barnslig. Jeg ser ut som jeg gjør, jeg. 

Så der har dere mitt største kompleks, nesa og tennene! Hva er deres?



295 kommentarer
    1. Du er jo så nydelig, elsker smilet ditt!
      Du må ikke skjule noe 🙁 Du er en av de peneste jeg vet om, helt ærlig!

    2. skjønner at du har komplekser, alle har jo det, men jeg synes du var vakrere når du smilte med tennene 🙂

    3. Har faktisk lurt på det! bra du skriver om det… Jeg syns jeg har for smale lepper, heldigvis kan jeg fylle i restylane når jeg vil så lenge jeg har penger

    4. du har jo verdens søteste smil, du har ingen grunn til å være missfornøyd 🙂 har egentlig ingen, liker bare ikke den skjeve tannen min, men jeg skal få regulering på den nå da, uff 🙁

    5. Syntes du er fin jeg! Mine komplekse er lårene og nesen. Jeg har en veldig brei nese, syntes den er veldig stor, og lårene mine er store de også, litt sånn ridebukse lår – alltså veldig mye fett innerst, som ikke ser bra ut i shorts :((

    6. Å herregud, kan ikke fatte at du er misfornøyd med nesen din og tennene dine! da kan jeg liksom så godt gå å dø! jeg har en feit ekkel nese som jeg har hatet hele livet ! tenna mine vil jeg ikke en gang begynne å forklare har lyst å trekke alle sammen og få gebiss istedet ! Jeg synes du har en nyyyyydelig nese og PERFEKTE tenner ! men jeg skjønner deg godt! har veldig mange komplekser selv ! <3

    7. herregud, du er jo kjempepen når du smiler med tennene! du burde virkelig smile mere med tennene, for det kler deg å du ser helt nydelig ut! <3

    8. Du er jo perfekt! :*
      eller nobodys perfect men du e close da
      Du har drit fin nese og ikke stor som min.
      min munn e normal, men din munn e fin!

    9. dæ e har mest kompleksa førr e vel fregnan mine 🙂 dæ føles ut som om å ha kvise i heile tryneet, men men.. haha
      Og det e ingenting galt mæ nesa di, ho e ihvertfall ikkje førr stor!

    10. Alle kompleksene mine er vell: Nesa, tenna, øyenvippene, øyenbrynene, tærne, fingrene og midjen min :/

    11. syns du e kjempefin når du smile mæ tennern! shit, du bør ikke skjul tennern og nasen din:-) du e sykt fin akkurat som du e!

    12. Har komplekser for tennene mine : ( Har ikke mistet hjørnetennene mine før nå i år 🙁 HAHA og ser helt jævelig ut : ( Skal få regulering 1. septemper da så gleder meg! 😀 Skal forresten ha tannregulering som ligger bak tennene og som bare er på fortennene : )

    13. Jeg syntes du er KJEMPE PEN ! <3 Alle mennesker er pene på sin måte, uansett om du syns du har stor nese, overbitt WHATEVER, selv om du syns du er litt stygg til tider, så betyr ikke det at du må skjule ansiktet ditt. For det er mange som syns du er pen uansett 🙂 Digger bloggen din ! - lofotpia 94

    14. Du burde ikke ha komplekser for verken nese eller tenner, du er utrolig pen 🙂 Missunner deg nesa di, for jeg har nemlig komplekser for min egen!

    15. Jeg elsker tennene mine og munnen min, har i følge tannlegene perfekte tenner 😀 Men hater nesa……………. -.- haha

    16. du burde ikke være missfornøyd med nesa og munnen din… du er sykt søt uansett! kunne ha gitt masse for å se sånn ut! :))

    17. jeg liker ikke nesen, øynene og leppene mine som er så smale 🙁
      øyneene er for små,, nesen er for stor og ekkel ;///

    18. du har sykt søtt smil og det er ikke noe galt med nesen din
      Mine komplekser er at jeg HATER kroppen min, synes jeg har gule tenner, og jeg ser kjempe sint ut fra siden X) men men får vell bare leve med det! <3

    19. Du har ingenting å være flau over. Du har et av nordens vakreste, naturligste ansikter og du har alt å være stolt av. Du er mitt forbilde, og jeg ser veldig opp til deg. Det plager meg at så mange har et så jævla lite liv, og må prøve å fucke opp ditt. Du er drit pen, og jeg misunner deg til tuuuusen, Sophie <3

    20. Du har serriøst den fineste kroppen i verden!
      Kan du vær så snill å lage et inlegg om hvordan du trener lår og mage? hadde blittutrolig takknemmelig, hvis du hadde gjort det. Det betyr mye.
      Btw. ikke la andre små dritt kommentarer ødlegge humøret ditt, de er bare missunnelige for at du har trent ræva av deg og har fått utrolig fin kropp. Alle har ikke vilje-styrken til å jobbe så hart du har gjort, vet du. Stå på videre, digger bloggen din! 🙂

    21. det er ingenting galt med munnen og nesen din, du har utrolig søtt smil, og nesen din er det ingenting gale med 🙂 du er en herlig jente!

    22. du hadde jo et søtt smil da! 😀
      Jeg smiler heller ikke mye med tenner, jeg syns det ser rart ut på meg bare xD mine komplekser er vel.. nesa mi, og at jeg har så tynt hår, å noen gnager liker ørene å stikke frem O.o det er det jeg hater mest!

    23. Du er kjempe pen! og nesen din + tennene dine er ingenting!
      helt enig med nina; du har drit fin kropp.. så kan du skrie hvordan du trener mage/lår/rumpe? hadde blitt veldig glad hvis du hadde gjort det:):)
      unner deg massemasse og keep up the good work! digger deg

    24. Nå skal jeg komme med en litt lang kommentar her, men dette er noe jeg har tenkt på en liten stund nå. Men les hele kommentaren, for dette er ikke kritikk på noen måte.
      For å være helt ærlig, så syns jeg du ser ut som en Barbie. Det var det første jeg tenkte når jeg så deg, og jeg ble litt satt ut. Du er så blond, har en fin kropp og bruker jo en del sminke (ser det ihvertfall ut som). Tenkte som så at siden du ser sånn ut, så er du vel midt i fjortisperioden og skriver ting som får deg til å høres ut som en komplett idiot. Tenkte at det er vel det som er “varemerket” ditt.. Dette tenkte jeg jo fordi du er det stikk motsatte av hvordan jeg syns jenter skal se ut. Syns jenter er penest når de er veldig naturlige. Men det er såklart opptil hver enkelt. Om du vil se sånn ut,så respekterer jeg jo helt klart det.
      Så begynte jeg å lese bloggen din, og vet du hva? Du er en utrolig smart jente. Når du skriver sånne “temainnlegg” så gir det meg faktisk noe. Du skriver godt og at gode poenger. Liker virkelig bloggen din. Er veldig glad for at mine fordommer ikke stemte. Så stå på Sophie Elise. Du er virkelig en flink blogger 🙂

    25. Hey! Du har ikke noe stor nese, akkurat passe synes jeg! Å tennene dine er kjempe fine, du skulle ha sett mine, dem va vridde :S Mn du e så søt!

    26. Du er jo sykt pen! Missunner deg…
      Jeg HATER reggisen min, magen min, rumpa mi,kvisene mine og ørene mine ;L

    27. Du er jo super søt da. Jeg har mest problemer med hoftene mine, jeg syntes de er så store. Tørr aldri å gå i noe som er tettsittende.

    28. Jeg har trippelt så stor nese som deg, og det er absolutt ikke morsomt. Men jeg sensurerer det da ikke?
      Du ser ut som du gjør, og du er kjempepen. Du har ingen komplekser som andre legger merke til, bare så du vet det.

    29. Du har ingenting å skjule synes jeg! Pent smil og søt nese! Etter å ha lest bloggen din en stund nå, har jeg funnet ut hvor smart ei jente du er! Fine innlegg med gode grunnlagte meninger om ulike ting, Vær stolt over deg, både innsiden og utsiden din! du er vakker

    30. Det er egentlig ganske greit å vite at også du har komplekser. Du har et vakkert utseende og en fantastisk kropp! Og når du sier at det er ting som du ikke er fornøyd med, så får resten av verden vite at ingen er perfekte. MEN jeg synes du skal være stolt over hvordan du ser ut, over de tingene du ikke liker og ikke er fornøyd med! ^^

    31. Neeeineeeineeeeei, du er kjempepen! Nesen din er perfek, og munnen din. Det bare passer så perfekt med ansiktet. Ikke skjul det, det blir så fjortis, syntes det er så innmari vakkert , ansiktet ditt! Og du, IKKE få regulering bak, det er heeeeelt forferdelig! Du kjenner det med tunga hele tiden, kjempe vanskelig å pusse, og når du skal dra til tannlegen HVER måned, er det såååååå ubehagelig når han skal fikse det bak. Lover deg, utrolig vondt gjør det også når de strammer det hver MÅNED. Ta foran, det er best. Ikke bry deg om hvordan du kommer til å se ut, fordi vis du tar det bak er det helot forjævlig vondt. Lover deg. Ta foran, det er best selvom det ikke ser så superfint ut, så er det det som er best =)

    32. jeg kan ikke forstå at du ikke er fornøyd med nesa og tennene dine! du har jo rette tenner, og liten nese!
      jeg er ikke så glad i munnen min, eller tennene mine da. de er skjeve!

    33. Sophie, du har et helt nydelig smil. Vis deg til verden, og verden vil se en nydelig jente med et nydelig smil. Nesen din er også helt nydelig. Selv har jeg en svær kul mitt på nesa og hater den.. arvet den etter papi! ohyes..

    34. WOOOOW! du er NYDELIG… syke, for et herrrlig smil! og nesen din er det absolutt ingenting galt med:)
      mine komplekser er: nesen, munnen, øyenbrynene, litt urenheter i huden(ikke veldig mye, heldigvis), lårene mine, midjen min, smilet mitt osv. føttene mine..
      men for å fokusere på noe positivt, og ikke bare det jeg misliker.. jeg liker: at jeg har flat mage(ser tynn ut fra siden), øynene mine, håret mitt og sånt:)

    35. Du har jo verdens nydeligste smil og nese Sophie! Dette er ikke noe jeg bare sier, jeg mener det. Digger deg og “kompleksene” dine! Du er rååå!!!!

    36. Syns det er trist at du har komplekser for nesen din, som faktisk er liten og FIN. Og du ser faktisk finest ut når du smiler med tennene, Sophie! Selv om du kanskje ikke ser det selv.
      Har mest komplekser for puppene mine egentlig, de er alt for små.

    37. Nesa og tennene dine er jo kjempe fine syns nå jeg! 🙂 Men er jo alltids lettere å være missfornøyd med ting på seg selv, enn på andre.. Selv missliker jeg nesa, munnen og haka mi, men må jo bare leve med det 🙂

    38. jeg syns du var kjempefin når du smilte med tennene! 🙂
      kan du lage et innlegg om hvordan og hva du trener + spiser, siden du har klart å få en kjempe fin kropp!

    39. Du burde smile med tennene oftere! Det var jo kjempefint 😀 Pen er du, og nesa di er det absolutt ingenting galt med.

    40. du var kjempe søt når du smilte med tennene! 🙂
      Og ikke bekymre deg for nasen din. den er perfekt 🙂

    41. Du var utrolig fin når du smilte! Ingen grunn til å føle missnøye med noe.
      Jeg har også komplekser med munnen og litt nesa, sinnsykt kjipt. Før pleide jeg å sensurere munnen min hele tiden..
      men ja, utrolig pen du er! ingen grunn til å skjule det 🙂

    42. Du har akkurat passe stor nese, den er fin ! passer til fjese ditt, det er grunnen til at akkurat DU har den 🙂 Tennene dine er fine og hvite. Dette er ikke noe som jeg bare sier, jeg elsker nesen din og tennene dine 😉 Virkelig !

    43. HAR INGEN , UNTATT AT MUNNEN MIN ER LITT FORLITEN ! MEN ELLERS ER JEG PERFEKT , IKKE FOR FIN Å IKKE STYGG

    44. hallo! du er jo perfekt! værsåsnill, ikke la være og smil på bildene dine, jeg er selv veldig missfornøyd med utseendet, men alle jeg kjenner, sier det helt motsatte, derfor kan jeg jo bare si en ting, Jeg burde være fornøyd! noe som har gjort så jeg har starta og smile på bilder, og se på meg nå! selvtilliten er nesten helt på topp! ikke gjør samme feil som meg, du er nydelig! nå er du den personen som er missfornøy, og se på kommentarene (untatt fra de taper’ne som ikke tørr og si annet enn at de er supersjalu! elsker bloggen ding! – puss puss

    45. Sophie, du har et nydelig smil, du er nydelig, og det er ingenting dumt med nesa di <3 Du er en av de nydligste jeg vet om, <3 Bloggen din er forressten drit bra <3

    46. du har ikke èn eneste grunn til å være missfornøyd med nesa di eller munnen din! eller når du smiler. Du er en av de fineste jentene jeg har sett, du er nyydelig og du er dødsskjønn!!!!1

    47. Du burde virkelig være fornøyd med deg selv. Jeg bruker regulering nede. Den 16 August drar jeg igjen og får reggis oppe :O Gruer meg forferdelig! Men du er utrolig pen. Du har ikke stor nese eller det andre! <3

    48. Hei 🙂 du er kjempefin 🙂 elsker bloggen din ! leser hver dag .. <3 lurer egentlig bare på hvordan du lager header ? slik at du får mer enn et bilde og forskjellige bilder? har prøvd med picnik.com men der får jeg bare et bilde. kan du hjelpe meg ? <3

    49. Du var jo dødsfin! sorry, men jeg sytes du var finere når du vist tendene enn når du hold forran eller smiler med lukke munn 🙂 Bare min mening 😉

    50. Herregud, du har jo ingenting å skamme deg over! 🙁 Du er kjempepen, og skulle gjort mye for å sett ut som deg. Blir kjempeglad når du smiler, for du har et kjempefint smil og det mener jeg! 🙂 Nesa de er også kjempefin, hvis DU syns du har stygg og stor nesa, hallo! Du må seriøst begynne å smile med tennene også. Du har sykt fine tenner. Det jeg er mest misfornøyd med, er vel vekt, nese, munn og bein. Og når jeg er mest fornøyd med øynene og øyenvippene mine, sier det kanskje LITT hvor dårlig selvtillit jeg har, haha! Men du er en nydelig jente, og det må du vite!

    51. Mye! Har overbitt ( men har regulering da..)kroppen min ( selvom jeg vet godt selv at jeg faktisk er tynn) Nesa mi osv. Har ofte blitt mobbet jo utseende/kroppen min..men fy fader ,jeg kan da ikke noe for hvordan kroppen min er!
      Har gått så langt at jeg mest sannsynlig flytter til kusina mi som bor i Spania, for å bo der ett år. Blir så plaga her jeg bor, at jeg ikke orker mer :/

    52. har komplekser for det meste egentlig. er alt for tjukk (trener ofte og spiser ordentlig, men ingenting hjelper), har masse kviser, er alt for lav og hodet mitt er kjempestort. i tillegg er munnen min skeiv, og tennene mine er sykt gule. så vær fornøyd, du er virkelig pen, sophie 🙂

    53. Du skal bare vite at du er snnsykt pen, Sophie Elise 🙂 Jeg har noen komplekser, ja! Tennene min, øynene mine og magen min…
      Elsker bloggen din! 🙂

    54. du e så jævli fin sophie!
      å no e eg dritt lei av at folk sei nåkka anna! detta her gjeld ikke bære detta innlegget, de fleste andre åsså. du har drit fin kropp som eg unn deg så sykt, fordi du har jobba før å få den! du inspirer meg med så utruli mye! eg klar ikke begynn og tren enda, men eg veit at når sommerferien e over, så ska eg tren regelmessig, og det e kun takket være deg at eg veit eg kommer tell og klar det. Og når det gjeld sånne andre ting en å tren så vil eg takk deg Sophie, før alt du skriv og sei, du har gitt meg hjelp eg ikke viste at eg trengt… takk<3
      -sorry om eg har ei uførståelig dialekt-

    55. Jeg forstår ikke at du synes dine tenner er så stygge ens. Jeg har mye styggere tenner enn deg! Folk bruker å kalle meg enten får hamster eller kanin. Men jeg kan ikke si sjøl at jeg har så sykt store tenner, men jeg kan ikke noe får det jeg heller. Man må bare leve med det som det er!
      http://www.mras.blogg.no

    56. endelig noen som har det samme som meg. Jeg hater nesen min og synes den er for spiss.. så jeg skjuler den ofte :p samme med tennene mine, bare at jeg mangler noen tenner og har ellers ikke særlig pene tenner.. smiler sjeldent med tennene. selvom jeg synes smilet mitt er fint om jeg redigerer bildene i svart hvitt når jeg smiler med tennene, lol. men, jeg synes du er søt når du smiler jeg 😉

    57. jeg hadde helt beine tenner, men siden det ikke var nok plass til at en annen tann kunne komme ut, så måtte jeg ha streng….. HATER det! + du får gule tenner av det! åh, hater det! men får den snart av 🙂 har hatt den i snart 1 år……….. 🙂 jeg syntes jeg har for brei nese helt oppe med øynene 😛 hehehe så håper på å ta en neseoprasjon.. neida, vil ikke ta neseoprasjon siden jeg vil ikke være en plastikk dukke… 🙂
      har også et fødselsmerke på haken min (som jeg forhåpentligvis fjerner før jul, wiiii <3) og det er formet som norge og er knallbrunt! går ikke an til å sjule det med sminke en gang... så hater det! hehhe 🙂

    58. nei, ikke si sånn! Du har ikke stor nese altså, den er kjempe søt og fin! Mitt største kompleks er hud, øyenbryn,lår og hoftene! haha, hører veldig “pent” ut, men:)

    59. Hvorfor har du problemer med det? Syntes du har helt fin nese og munn jeg! 🙂
      og så mye penere når du smiler på bilder! 😀

    60. Du er sinnsykt inspirerende, bare så det er sagt;)
      vet ikke hva det er men liker bare bloggen din utrolig mye, og jeg blir på bedre humør.
      Mitt kompleks er kinnene mine. Men skal nok få trent det overflødige bort! Noen tips? 🙂

    61. åeh! er sjukt misunnelig på deg! du virker utrooolig snill og har DEN fine kroppen, DET fine smilet og hele du er perfekt!<3

    62. mitt største kompleks er vell nesa mi!hehe
      meen du har ett kjempefint smil så jeg syns du burde smile sånn som du gjør på disse bildene istedenfor å lage sånn “andemunn”.
      Du ser naturlig og søøt ut!
      Vis tennene på bildet!

    63. Jeg har komplekser for haken min, den stikker veldig ut. noe som gjør at jeg hater å se bilde av meg selv i profil. Så denne sommeren har jeg jobbet kjempe hardt og tjent inn nok penger til å få tatt en plastisk operasjon for å fjerne den delen jeg hater mest med meg selv.
      Vet det er mange som ikke liker/ser ned på folk som tyr til plastiske løsninger, men jeg mener at så lenge du gjør det for deg selv, at du får det bedre med deg selv er det den riktige tingen å gjøre!det handler om selvrespekt

    64. du var helt sinnsykt nydelig når du smilte med tennene, gjør det oftere!! du er nydelig uansett 😀

    65. Duuuh!!! hallloooo, helt ærlig dette er noen av de fineste bildene jeg har sett av deg! Ikke gjør noe, du er vakker Sophie 🙂

    66. du er så utrolig pen når du smiler med tennene! forsett med det,drit i underbitt! du har fine tenner 😀

    67. shit sophie, du er driitsøt når du smiler og tennene dine vises 😀 vær glad du har såppass fine tenner<3

    68. Jeg har lest bloggen din en stund, men ikke kommentert før. Nå synes jeg det var på tide, for de bildene var utrolig fine! Du har et kjempefint smil, og kroppen din er perfekt! men som sagt; du har jobbet for den for den kommer ikke av seg selv. Du er et bra forbilde Sophie 🙂 fortsett sånn.

    69. Har aldri tittet bloggen din før, men tittet nettop innom, og det første jeg tenkte når jeg begynte å bla nedover, var at du hadde et nyderlig smil! og det er absolutt ingen ting galt med nesen din, den er liten og søøøøt! 🙂 fast leser fra nå av, digger deg og bloggen din sophie elise!

    70. Du er jo pen!!! Nesa de er jo fin! Smile ditt er jo perfekt! Det er ikke noe negativt med utsene ditt! Du burde være stolt over hvordan du ser ut og ikke minst den søte personligheten din! <3
      Skulle ønse jeg kunne si det samme om meg.....

    71. Sophie, du er nydelig som du er! 🙂
      Men skjønner deg godt det med reguleringa, har regulering selv og gleder meg SYKT tell å få finere tenner!
      Men det er noen komplekser med å ha regulering, det viser når man smiler veldig med munnen lukket ;s
      Btw: Digger deg og bloggen din, fortsett med det! 🙂

    72. Wow, du burde smile mer med tennene på bilder, syns nå jeg, du var driitsøt! Og sorry, men syns du har kjempe fin nese, hadde sett rart ut om den var mindre … 🙂 Syns du er utrooolig pen! <3

    73. Alle har nok komplekser med seg selv, men det beste man kan gjøre er å være fornøyd med seg selv. Vi ser ut som vi gjør for en grunn, Gud har skapt oss slik 🙂
      So you shouldnt hate, appreciate 🙂

    74. Virkelig? Jeg synes du er utrolig vakker. Også så søtt smil! Jeg ble overrasket.. du har også utrolig søt munn, hihi. Og tennene dine? Hva er galt med dem? De var WOW! Nei, du er utrolig pen! Elsker bloggen din også, bare stå på 🙂 Kjempe herlig jente, virker du som!

    75. jeg er noen år eldre enn deg og jeg må bare si at du er ei søt jente som ikke trenger å ha komplekser for noe som helst. synes du har et flott smil og du burde ikke skamme deg for noe som helst 🙂

    76. Helt seriøst, så er du SYKT pen når du smiler med tennene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    77. Det er da ingenting galt med værken tennene, eller nesten din? har jo ALDRI lagt merke til noe av det? Herregud! Tenk på de som har skikkelig stor neste, og tenner som er plassert overalt i munnen. Du bør være fornøyd, ærlig talt!

    78. du er jo faktisk SINNSYKT!!!!!!! søt når du smiler med tennene !! og nesa di er perfekt! du burde ikke være ufornøyd med noe

    79. At du har stor nese syns jeg ikke, og at du har overbitt har jeg aldri tenkt på. Jeg vet nok at det ikke hjelper at jeg sier det, men jeg håper det hvertfall. Jeg har syke komplekser for magen min, jeg er ikke stor eller noe, men liker ikke å vise den frem, så skjønner nok litt hva du mener. I dagens samfunn skal alle være så perfekte, alle skal ha helt rette tenner, flat mage, langt sunnt hår, ingen kviser osv. Jeg tror mange hadde hatt mindre komplekser hvis ikke dagens samfunn skulle ha vært på perfekt 🙂

    80. Du er jo kjempe søt når du smiler og nesen din er perfekt du trenger ikke skjule det når du er så nydelig ! 😉

    81. Nesen din er faen ikke stor!! Det er bare det at du har en litt liten munn 🙂 Hehe, høres litt rart ut…

    82. du er gææren Sophie ;o var sikker på at når du nevnte tidligere at du hadde komplekser for nese at du syns den var for liten eller noe slikt og jeg kunne ikke skjønne hvorfor. du har jo verdens søteste lille nese! og munnen de skjønte jeg meg heller aldri på. og at du var overbitt, har absolutt aldri falt meg inn! Det syns jo ikke i det hele tatt søte deg <3

    83. Jeg har syykt kompleker med nesa mi! Hater den, og har gjort det lenge. Er det noe jeg ville endret på, så er det den. Sverger på at i fremtiden kommer det til å bli noen justeringer!
      Det er jo også det faktumet at jeg ikke har smilt med åpen munn på over et halvt år, ikke engang hjemme. Har nemlig regulering, men den skal av om åtte dager. Akkurat en uke før jeg begynner på skolen igjen. Har iallefall flaks med den 😛
      Jeg synes du har en kjempe søt nese! Du er virkelig en nydelig jente, og med tanke på at du kunn er blond på utsiden, kommer du nok til å komme langt i livet! 🙂

    84. Bilde nr 3 (fra øverst til nederst, det bildet du smiler ordentlig på) er offisielt det fineste bildet jeg noen gang har sett av deg! HE-RRE-GUD. Btw, etter å ha lest bloggen din i typ en mnd nå, så har jeg fått veldig stor respekt for deg! Måten du takler drittslenginga og alt det negative, er beundringsverdig. Samme med det derre kropps-likestillings-tingene (finner ikke de rette ordene her, gitt.. håper du skjønner hva jeg mener? det med at tykke og tynne, alle er like fine, uansett!) gikk rett dypt inn på meg altså, bruker 85E i bh-str, og er vel ikke akkurat så tynn ellers heller (true story, du skulle bare visst. er ikke sånn the biggest looser-materiale altså!!! nettopp begynt for fullt med trening), så der motiverte du meg virkelig, til å ta tak i det jeg ikke er fornøyd med. Takk, og aldri slutt å blogge 🙂 digger deg!

    85. Du er nydeeelig, sophie! 🙂 IKKE skjul smilet ditt, eller nesen, du er så utrolig søt når du smiler. Du er en utrolig flink blogger, stå på! 😀

    86. jeg må alltid ta bilder fra venstre side, kan ikke ta fra høyre eller framover. ser ut som jeg har utrolig tjukt fjes, men jeg har egentlig ikke det i virkeligheten.. veldig merkelig egentlig.
      men du er kjempefin når du smiler med tenner! har ingenting å være redd for å vise, for du er kjempepen, og jeg tror ikke litt på at du er stygg uten sminke!

    87. Du er så utrolig søt når du smiler med tennene 🙂
      Jeg liker ikke nesa mi jeg : Den er litt for spiss(langÅ) -har blidd mobbet for den og. Men det du har skrevvet på din blogg, har fådt meg til og ikke bry meg, og være fornøyd 🙂
      Foresten, har clipsene dine kommet? Jeg vill se hvordan du ser ut med de 🙂

    88. Alle har komplekser, det er noe vi må leve med, så jeg respekterer viss du har lyst å sensurere det, for du bestemmer selv hva du vil ha på bloggen eller ikke!:-) Ikke ta til deg det hatet noen personer gir deg, for når folk du ikke kjenner deg bare random begynner å mislike deg, det er da du vet du allerede er bedre enn dem! selfølgelig bestemmer du dette selv, men jeg syns du burde ta flere bilder der du smiler med tennene og ikke sensurerer over det, jeg synes ikke du har verken stor nese eller stygge tenner, du er helt perfekt du! Vær stolt av det du har, mange som misunner deg tipper jeg på, men du har dine grenser og du velger selv hva du vil ha på bloggen og ikke. Alle har noe de misliker med seg selv, slik er det bare.:-) Stå på, elsker bloggen din!

    89. sophie .. eg beundrer deg! du har det fine håret, bloggen, magen og du har en fantastisk ! begynte å lese bloggen din i kveld, og jeg begynte fra begynnelsen å har lest alt, og skjønner hva du mener i mange av innleggene dine, har lagt deg til favoritter i ei mappe jeg har på dataen, jeg elsker bloggen din!
      var innpå den flere ganger i sted for å se om du hadde nytt innlegg hehe, digger den! 🙂

    90. smilet ditt er jo bare verdens nydeligste! og hallo, ingen legger merke til nesa, passer perfekt inn den 🙂

    91. SERIØST du var bare så søt på det bilde nr 3 når du smilte! virkelig! Selv jeg er veldig missfornøyd med tennene mine 🙁
      Jeg flytter til Las Vegas å ska bo dær et år, blir veldig glad om du tar en titt på bloggen min 🙂

    92. Nesen din er jo liten og helt perfekt omtrent! 😮 Misunner nesen din. JEG ha stor nese jeg. Jeg er flau over utseende mitt, er sånne folk som deg som gir meg dårlig selvtillit pga dere er så pene :/
      Jeg har alltid vært stygg jeg… Du skal vær glad du ser så pen ut! <3
      Min nese er en grisenese uten nesetipp eller noen former.

    93. du har syykt fint smil, uansett om du smiler med tennene eller ikke! 🙂 å nesen ser jeg jo iiingenting galt med, supersøt er du! å lese bloggen din er dagens høydepunkt, sophie! 🙂

    94. Synes du kler å smile med tennene, jeg! Og nesa di er langt i fra for stor.
      Jeg kan mildt sagt si at det egentlig ikke er noe ved kroppen min som jeg faktisk er greit fornøyd med, for dårlig selvtillit..

    95. Herregud, no må du gi deg!!! Søtere når du smiler med åpen munn. Alle har komplekser, ja!! Men av og til så er det andre som ser bedre enn hva du selv gjør 😉 Kjempe søt er du

    96. Hei ! Du har en utrolig bra blogg, elsker den og leser den fast ! Og jeg synes faktisk at smilet ditt var veldig fint når du smilte med tennene <3
      Hyggelig om du kan se på min blogg... Den er ikke så bra men. Det hadde vert stort for meg.
      HILSEN EN FAST LESER, SOM ELSKER BLOGGEN DIN !! <3

    97. Whaaaat?! Nesa er jo normal, eller egentlig en riktig søt nese, og smilet ditt var jo sykt pent! 😮

    98. Du har ikke noe å komplekser for, jeg synes du er kjempe pen! 🙂
      Jeg har komplekser for min egen nese og tennene, men ja, er ikke noe å få gjort noe med, hehe (:

    99. Guuuud, du MÅ bare begynne å smile med tennene.
      Når du gjorde det på bildene ovenfor, var du bare helt skjønn!
      Du er kjempe skjønn, og nydelig!
      Btw. det er ingenting galt med nesen din

    100. Du har et kjempe fint smil!!:D Jeg synes ikke det er noe galt med nesen din eller noe i ansiktet ditt,jeg,det er jo bare fint 🙂 PS.Du har så ufattelig fint hår! 🙂

    101. Du er faktisk en av mine forbilder! Jeg beundrer selvtilliten din, og måten du takler alt på!
      Jeg syns du er en helt nydelig person og jeg skulle gjort mye for å være så stolt over meg selv som det du er av deg. Det er beundringsverdig, rett og slett.
      Og tennene dine trenger du ikke bekymre deg over, syns jeg. Du har et super søtt smiil!
      Stå på! :))

    102. Supersøt nese, go når du smiler.. ahh, du er serriøst en av de peneste jeg har sett!!! Godt mulig du kaller det komplekser, men jeg tror mange er enige i at du rett og slett er perfekt. Elsker bloggen din, Sophie, stå på!

    103. Jeg syntes du er kjempesøt jeg, alle har jo komplekser? men det er egentlig ikke vits og skjule det, fordi nesten ingen tenker over det!
      Jeg leser bloggen din hver dag, og jeg digger at du har god selvtilitt!
      Men, jeg tenker.. Enten så legger du ut bilde av mage og rompe ogsånn uten at du skal vise at du bryr deg, at du ikke gidder og ta det opp engang, fordi det er så tragisk at folk kommenterer sånt, eller så lar du vær og legg ut sånne bilder, da kan det hende du ikke får så mange drittkommentarer. Folk er jo sjalu på deg som du sikkert merker 🙂 Men ga det bare et råd! ikke noe negativt ment, jeg digger deg liksom!

    104. syns ikke i det i det hele tatt jeg. du er jo kjempesøt, også har du så langt fint hår!:) det er ditt eget sant?

    105. Tenk da, hadde du hatt en annen munn og en annen nese, da hadde du ikke lenger vært deg selv? Synes du er superfin akkurat sånn som du er, jeg. På samme måte som jeg synes alle andre mennesker også er det. De bare ser det ikke selv. Utrolig synd.

    106. Herregud, du har jo så fine tenner! Mine er spisse, skakke og ikke rette. Jeg får heller ikke gjort noe med det. Selv har jeg også mye større nese enn deg. Din er kjempe fin! Du burde virkelig være fornøyd med deg selv! Blir egentlig litt irritert når du sier dette 😉

    107. Du har jo et kjempefint smil! 😀 jeg ser ikke noe galt ved nesen din, så jeg synes du burde smile på alle bilder slik at alle får se hvor pen du er 😀

    108. kjenner meg igjen i det du sier, er også sykt ufornøyd med både nesen min som jeg synest er for stor, og tennene mine som jeg synest er skjeve og for store. du hadde et fantastisk fint smil, ikke skjul det for verden!

    109. Det er SYKT lett å se sine egne “feil”, selv om det ikke er feil i det hele tatt. Jeg tror ikke det er så mange legger merke til nesa di, og du blir sykt mye søtere/penere når du smiler med åpen munn!

    110. det er ikke noe å skame seg over jeg har overbit og skal få streng og jeg og føler at jeg og har stor nese så heldigvis er du og jeg ikke de eneste 🙂

    111. kjønner jeg godt, har samme ting bare med lårene min -.-
      forresten hvor har du kjøpt den toppen? den var sykt fin!

    112. omg! da jeg leste bloggen din for første gang, likte jeg deg ikke. aner ikke hvorfor, men du bare falt ikke i smak for meg ;p du virka som en total lost bimbo!
      meen, nå som jeg har fulgt litt med på bloggen din så har jeg merka at du er absolutt det motsatte! du er jo et utrolig skjønt menneske som det definetivt burde vært flere av 😀 og smilet ditt? guuuri! søteste jeg har sett! og nesa de daa ^^
      keep on, u rock girl!

    113. skjønner ikke hvorfor du gjør det jeg…
      du har jo en heelt normal nese og et vakkert smil! så absolutt ingen feil med noe som helst 🙂 nydelig er du !

    114. herregud, sophie elise, du er nyyydelig når du smiler med tenner! 🙂 det må du gjøre oftere på bilder 😀 digger deg og bloggen din 😀

    115. Nesa og tennene.. versåsnill Sophie… Du kan ikke klage. Om du engang ser meg, vil du virkelig forstå. Jeg har skakk nese, som betyr at jeg kanskje skal ta operasjon. Jeg har tenner som ikke er som de skal og jeg har bakbitt. Du er ei utrolig søt jente, tror du vet det ^^

    116. HERRGUD! du var jo verdens søteste når du hadde munnen åpen, og du er verdens peneste, alltid! du er mitt forbilde. selvtilliten din smitter over,og jeg er ikke den med best selvtillit. Du gjør alle dagene mine bedre.

    117. Jeg hater nesa mi den er så stor!!!
      Et annent spørsmål: Gjorde det vondt å få navle piercing??
      xD

    118. du ser helt fantastisk ut!!! du må ikke si at du har stor nese eller at du har stort over bitt… du er helt perfekt slik du er <3333333333

    119. ikke fortell meg at du har overbitt og at det er en av dine største komplekser. tenk på andre som har dobbelt så stort, du har såvidt kjære deg. jeg hadde sikkert trippelt så mye som deg, men jeg har hatt reggis. men har forsatt litt – og forsatt litt betyr mer enn du har på bildene 🙂

    120. serr! du var så mye penere når du smiler med “nese” og tenner, det er mye finere, og siden du noen ganger føler at du er fjortiss, og det er vaskelig å være blond, men når du smiler sånn som du gjorde på det tredje blidet, så ser du penere og smartere og søteere ut, såhvorfor gjør du ikke det mer, selvom du har forbi??? :))

    121. Nesa og smilet, faktisk… har hatt regulering >.< og, nesa mi er mye større enn din. Du har rett, fin og søt nese. Jeg har liksom.. vet ikke. Stygg og stor.

    122. du har ingen ting å være flau over! du har den nesa og det smilet som du har, og det er bare å være stolt over, for ingen er lik deg! 🙂 jeg har aldri tenkt over det, selv om jeg har lest bloggen din i lang tid.
      jeg synes det er idiotisk at folk skal kommentere bloggere og andres utseende og “feil” hele tiden. ingen er perfekte, og det er i alle fall ikke den som skriver dritt heller! du må få være deg selv, og om du trives i langt, blondt hår og ikke går uten sminke, er det DITT valg. ingen bestemmer over deg. jeg synes du virker som en skjønn jente, og det er mange som støtter deg ser jeg. jeg har ikke lyst til å være en av de andre anonyme idiotene som skriver dritt, og derfor tar jeg meg heller tid til å si noe positivt til deg. du er kjempepen, og jeg digger at du trives i kroppen din og tør å vise det. janteloven suger!

    123. Smil litt mer!! Du har et utrolig fint smil, vis det 😀 Jeg blir hvertfall veldig glad når jeg ser mennesker som smiler, og you made my day når jeg så det smile bildet her!! SØTA

    124. jeg syns du var utrolig søt med det overbittet jeg, som forresten ikke syns så veldig. er ikke akkurat det folk legger merke til når de ser deg 🙂
      jeg derimot er underbitt, og har komplekser for munn, kjeve og tenner :p morsomt det der. eller ikke ..

    125. du har jo helt rette tenner og et kjempefint smil 🙂 utrolig bra at du tar opp et slikt tema, det setter virkelig folk i respekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg