noen endringer

 Hei bloggen! Kom nettop inn døra, har vært plassert ute på verandaen i noen timer. Og er det kun jeg som HATER å sole meg? Det er rett og slett en plage! Jeg leser alltid en god bok, ser på film, hører på musikk, drikker brus osv mens jeg ligger der, men et minutt føles likevel som en time.
Heldigvis blir jeg utrolig fort brun, takk gud for melanotan! (Nei, jeg går ikke på det, gikk på det før. Sitter enda litt inne i kroppen).

Foresten, så har jeg tatt en besluttning om å ikke blogge mer om Marco, kjæresten min. Det kan hende det kommer etterhvert, men ikke på en god stund. Fra nå av har han ikke en dritt med denne bloggen å gjøre, er virkelig utrolig hvor hardt enkelte av dere har prøvd å ødelegge. Alt dere trenger å vite om saken er at jeg har kjæreste. 

Nå nettop – how tan!? 


Søteste i hele verden! + en hund… Hehehehehe neida



76 kommentarer
    1. Skjønner den 😉 dere er jo så søte sammen, så skjønner ikke hvorfor folk må ødelegge for dere.
      Men hvordan får du så stram og fin mage? Og nesten ikke hofter for å si det sånn.. Hvordan trener du for å få så fin mage?:)

    2. Sykt for en mage du har! Herregud, jeg misunner deg..
      de som kommenterer stygt om deg ER sykt sjalu, haha.. Hadde betalt mye for å fått en kropp som det du har 🙂 Digger bloggen din <3

    3. det er kjempe bra at du er fornøyd med deg selv, men hvorfor trekker du magen din så sinnssykt inn da? og puppene ut? du er jo naturlig fin! men du er veldig overfladisk! men jeg liker bloggen din uansett da..
      skulle ønske du kunne begynne å legge ut mer naturlige bilder!
      stå på! ikke bry deg om hva andre sier om privatlivet ditt, jeg vet godt åssen det er..
      🙂

    4. forstår deg godt at du ikke vil involvere marco så mye med bloggen. enkelte tåler rett og slett ikke at andre har det bra, enten det er med kjæreste, venner eller seg selv egentlig. kos deg videre idag i alle fall 🙂

    5. Du er nydelig sofie ! du har all grunn til å være fornøyd me kroppen din ! Babe til tuseeeeeeeeeeen !
      gi blanke faen i haters , de er bare jævli mesunnelige ! å de har de go grunn til å være ogsåå ! stå på sofie ! <3

    6. Huff, skjønner godt at du har tatt det valget. Er utrolig hvor mye du har fått mot deg i det siste og det synes ikke jeg er riktig. Jeg skjønner virkelig ikke hva som er vitsen med å prøve å ødelegge får deg og kjæresten din, uansett om kjæresten din er mindre en deg så har dere det jo fint og det er det som teller og når du skal legge ut innlegg som er litt på kanten så sjekker du jo alltid med han først og da er det jo ordnet på forhånd så hvorfor må enkelte reagere negativt på det også? Tror bare alle de som går mot deg er sjalue på deg og synes du er tøff som står på, sier i fra og lever livet ditt uansett hva du får i mot deg! 🙂

    7. og JEG synes du er tøff som står på, sier i fra og lever livet ditt uansett hva du får i mot deg! 🙂 Nå ble det riktig, hehe 🙂

    8. Hvorfor gidder du å bry deg. DU lar faktisk leserne dine bestemme over bloggen din, og det blir faktisk ikke din egen side, der hvor du skriver om hva du føler og tenker om alt. Og spesielt kjæresten din. Selv om han er yngre eller eldre, hva har det å si? det er kjærligheten som har noe å si. Ikke la leserne som faktisk bare går inn på bloggen din for å slenge drit, få viljen sin. du virker jo som en sterk og go’jente. så ikke la de få viljen sin!! Dette er jo selvfølgelig bare min mening, men alt er opp til deg ! 🙂
      – rikke gilberg

    9. Du har så fin kropp, den skal du virkelig være veldig stolt av!!! 🙂 Veldig trist at du ikke kan blogge om deg og kjærsten din.. Og det er sikkert veldig tøft for deg, og ta i mot all den dritten som kommer, men man skal ikke glemme det positive som kommer da..
      Stå på, bloggen din er utrolig bra!
      Klem Hedda:)

    10. fy søren for en kropp! Kan du lage et innlegg der du forklarer fra du begynte å trene til no, hvordan du har fått den syke kroppen, digger den <3 Jeg hadde selv en blogg, men orket ikke mere på grunn av stygge kommentarer. Beundrer deg som er så sterk å står imot alt det presset... Bra du holder noe for deg selv, og har et privatliv i tillegg. Digger bloggen din og ikke minst kroppen din! du eier sophie elise. Stå på!

    11. Synd at noen skal “ødelegge” for oss andre som synes det bare er koselig å lese om kjærestegreier osv, og ikke minst er det fælt for dere. Huff…
      Men skjønner at du vil holde det mer tilbake nå!:)
      Så fin du er, er sykt jelly på kroppen din!

    12. Heihei 🙂 Du? Tror du at du kan lage et eget lite innlegg hvor du viser oss hvordan du har trent opp kroppen din? At du på en måte lager et treningsprogram? Hadde vært sykt bra!!! 😀

    13. forstår godt at du er fornøyd med kroppen din, det hadde jeg også vært! utrolig fin kropp har du og du har rett til å være fornøyd med den du har tross alt strevd med å få den slik :)digger deg!!!<3

    14. Dumt at du ikke kan blogge om kjæresten din, han er jo en del av ditt liv og du skriver jo om livet ditt på bloggen, det er bare helt teit at folk gidder og øddlegge. utrolig.

    15. skjønner deg godt, men prøv å ikke bry deg om negative kommentarer 🙂
      btw, kan du kanskje lage et innlegg om hvordan du trener? Kroppen din er jo kjempe fin!

    16. Litt fake det nederste bilde kanskje? 😀 ikke vits i å holde inn magen på et av tre bilder. ser forskjellen. men absoulutt den var kjempefin og du er sykt brun 😀

    17. Jeg syns det er veldig dumt at folk ikke kan se andre være lykkelige, sånn som dere. At du ikke kan skrive om Marco, fordi noen er så sjalu at de ikke kan gjøre noe annet enn å slenge dritt?! Syns det er veldig dumt.
      Dere er iallefall veldig søte sammen! 🙂

    18. dumt at andre skal prøve å ødelegge, så jeg har full forståelse! kos deg videre i solen! må si at treningen har virkelig lønt seg for deg, du ser strålende ut! 🙂 <3

    19. syykt brun !<3 du er nok ikke den eneste som hater å sole seg nei..er så kjedelig å bare ligge der lissm 😛 fin blogg du har forresten ! 😀

    20. Heldig du er som blir så fort brun. Jeg blir også nokså fort brun hvis jeg bare har fått litt farge fra før. Ellers tar det e v i g h e t e r 😛 hahha, digger bloggen din, men hva er vitsen med å holde inn magen (siste bilde), du har jo en fantastisk kropp Sophie! Stå på videre!

    21. jeg blir veldig sjeldent brun jeg 🙁
      ps: må bare si det her, du har sinnsykt fin kropp 🙂 treningssenter next på meg 😀

    22. Nei, det er ikke bare du som hater å sole deg, det er sykt kjedelig å bare ligge der i sola, er enda kjedeligere når det tar sin tid før jeg blir brun 🙁

    23. skjønner utrolig godt at du er fornøyd av kroppen din! Vet det er rart å si siden jeg ikke kjenner deg, men er stolt av at du tør å innrømme det!

    24. herregud, så stygt det er av folk å prøve å ødelegge mellom dere! jeg kan innrømme jeg fikk litt sjokk av alderforskjellen, men nå tenker jeg bare ‘OGSÅ?’, for det har faktisk ingenting og si så lenge dere liker hverandre. hvorfor skal alder ødelegge noe så fint ?
      men uansett, så har du utrolig fin kropp 🙂 og du er taan!

    25. du er helt utrolig herlig sophie! 🙂 du har en nydelig kropp, og når jeg trener er det DU som er motivasjonen min til og forsette 😉 elskeer å lese bloggen din! jeg blir bare så glad når jeg leser det du skriver.du virker som en så fantastisk snill å ernergisk person, aldri slutt med og være deg selv fult ut! klem <3

    26. syns nå det bare er koselig at du blogger om deg og han 🙂 dumt at noen skal ødelegge sånt. jeg hadde ikke brydd men om hva andre sa om mitt forhold det er jeg som er i det forholdet ingen andre. Så det var dumt, håper det ordner seg og han komme med kanskje en gang. for jeg likte å lese om det, utorlig koselig 🙂 btw, du virker som en fantastisk person!

    27. og forresten, det med alderforskjellen mellom dere er 2 år(?) de småe årene der teller ingenting så lenge det ikke gjør noe for dere to.

    28. jeg digger deg rett og slett! du er deg selv fult ut, og folk som ikke kan respektere det er bare sjalue tapere…
      fortsett meg å være fornøyd meg deg selv og kroppen din, du ser nydelig ut : ))

    29. Du e blitt brun, heldi e du! Privatlivet ditt bestemme du selv over og håpe du og Marco har d bra sammen!:)

    30. Skjønner hvorfor du skrev at du var så fornøyd med kroppen din! Dette fortjener du, siden du har jobbet så hardt 🙂

    31. Du er jo helt utrolig pen!!
      Men jeg lurer bare på om hvorfor du aldri tar bilde av deg selv sånn at man ser bikinitoppen din??
      Ikke det at jeg tror du har på deg 4 bher for det har jeg prøvd(bare tulleprøvd) selv og det er helt for jævlig.
      Jo, jeg syntes også det er bra at du ikke skal skirve mer om Marco. Dere/du får jo sikkert utrolig mange stygge kommentarer og det kan jo noen ganger tære litt på forholdet.
      Men jeg syntes du har en utrolig fin blogg 🙂

    32. Sikker på at du mener melanotan, og ikke betakaroten?
      Spørr bare fordi melanotan er ulovlig å bruke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg