bilder fra byen!

Når jeg og Stine skulle dra til byen idag måtte vi først gå til trikken, vi fant ikke paraply og det var ikke regn akkurat da, men vi burde jo ha skjønt at med vår flaks begynte det selfølgelig å pøse ned bare 10 meter borte fra huset. Da var vi allerede litt sen til trikken så måtte bare løpe.. Har nok aldri følt meg så stygg og jævlig før som når jeg, helt kliss våt kom jeg på trikken etter en stund! 

Vi gikk bare rundt i byen og kikket litt på klær, vi spiste kinesisk mat til frokost og jeg fikk shoppet en kjole. Mange søte lesere som kom bort idag å sa hei, det setter jeg utrolig stor pris på! Søte dere ♥ Vi tok også turen til domskirken, utrolig å se hvor mange mennesker som flokker seg rundt der hele tiden. Å se mennesker komme gråtende derfra var spessielt sterkt.. I dag når vi va der tror jeg det var en begravelse.. helt grusomt

Våt på trikken

Når vi spiste:

“Æ blir full av denna sangen” hahah, intern! Tar av til “bounce” på h&m

Domskirken

Foresten, ikke ta helt av på innlegget under! Jeg og Marco har et veldig bra forhold og jeg dobbeltskjekker alltid med han når jeg skal skrive ting som er “litt på kanten”. Han er heldigvis utrolig forstående angående hele bloggstyret, jeg er verdens heldigste. Selv om noen av dere åpenbart har vært i forhold der dere er kontrollfreaker og sjalue, så er ikke det tifellet vårt 🙂 

 

44 kommentarer

Siste innlegg