I’m in love with…

Som dere vet er jeg veldig “into” den svenske bloggverden, og nå har jeg oppdaget en ny, nemlig bloggen til søte (nydelige deilige) Viktor Frisk! Måtte bare adde han på facebook sånn at vi kunne snakke litt der, haha. Hva tror dere om oss to som par? Sant vi kler hverandre? Han er stor blogger i Sverige, jeg er stor blogger i Norge, det hadde jo blitt dreamteam! ;) Jeg trenger litt noen som kan forstå seg på den her blogghverdagen, det er virkelig helt jævlig noen ganger ( selv om det som oftest er gøy.) Viktor, can you be my boyfriend!? 

Hva synes dere, skal vi bli kjærester eller? I alle fall litt kjærester… 

Og siden jeg vet dere kommer til å spørre.. Marco synes det er okei at jeg har en svensk bloggkjæreste også! Er jeg heldig – eller er jeg heldig? 

Besøk bloggen hans her.! Så absolutt verdt det. – www.viktorfrisk.com

93 kommentarer

Siste innlegg