overfall

Hei! 
Jeg våknet akkurat opp fra en alt for lang powernap på nesten tre timer, har vært så utrolig sliten idag. Var nettop ferdig i en “viktig” telefon, og sitter nå å svarer på diverse mailer. Med andre ord, jeg jobber!  Føles så rart å si det.. 

Anyways, nå skal jeg ta enda en telefon før jeg skal se litt på film å slappe av. Bilder fra byen og det jeg kjøpte kommer opp i bloggen senere! Ville bare oppdatere dere å si at dere er fantastiske! Og takk til alle som kom bort til meg idag, beklager om jeg virket sur. Blir bare helt slått ut hver gang noen vil ta bilder, haha. Send de gjerne til meg på mail!

Foresten, idag mens Stine var på prøverommet og jeg sto helt alene var det en mann som tok meg på puppene sånn forbipasserende. Ordentlig tok tak liksom. Haha er det sånn det fungerer her i storbyen og noe jeg må akseptere, eller er det NOT OKAY!? Jeg stemmer for sistenevnte.

Dere kan lese Fredagsintervjuet mitt på blogit her

55 kommentarer

Siste innlegg