gamerjenta94

Nå har jeg akkurat kommet “hjem”, filmen vi så (bridesmades) var helt okei! Hadde noen morsomme scener og til og med gutta lo noen ganger. Skal godt gjøres av en jentefilm! Så denne kan dere ta med kjæresten på :)

For øyeblikket sitter jeg å ser på at Andreas spiller playstation. Jeg vil også spille, men når jeg spør får jeg bare dumme blikk tilbake.  Hallo, er det så rart å forstå at jeg faktisk eeelsker å “game”?! Gi meg cola og COD, så er jeg fornøyd! Hehe det trodde dere kanskje ikke, men sånn sett er jeg nok en “drømmekjæreste.” Om kjæresten min vil game litt så er det faktisk mer enn okei, det er helt fantastisk! Fifa har jeg også lært meg nå, jippi! Så der har dere et skjekketriks.. Lær dere å spille FIFA, kan love dere at det fungerer. Men om dere blir bedre enn kjæresten deres (snakker av erfaring heheheh).. Da er det ikke like god stemning lengre, haha! 

 





40 kommentarer

Siste innlegg