hvor jeg hører hjemme

Nå har jeg vært i Oslo noen timer, det føles utrolig godt. 
Jeg flytter hit dagen jeg er ferdig med videregående, det kan jeg love dere! Bare 1 år og 10 måneder igjen, teller dager..

Er utrolig trøtt så slenger heller ut noen bilder fra dagen og forteller litt til hvert bilde heller!

Det har vært utrolig mye venting for meg og lillesøsteren min idag, og vi var på reisefot fra halv fem i morges til og med klokken 11 i formiddag.. Da var det godt å ha litt lesestoff, går ikke i gossip blader her , som dere kanskje trodde! ;) 

Framme i Oslo, der vi måtte vente i tre kvarter på å bli hentet.. Var så utrolig utmattet at jeg nesten sovnet på benken der, haha! 

Kom endelig “hjem” til stine, og fikk frokost! 

Så dro vi å kjøpte jordbær, og dro på stranden. Mitt første bad i år! 

Nå har vi akkurat laget brownies, og skal slappe av en liten stund før jeg drar den allerede store rumpa mi over til mcdonalds, vil nemlig at den skal bli svæær! Big bootie bitches 



 

60 kommentarer

Siste innlegg