livet er så jævlig bra

Når jeg kom hjem i går kveld ( 11tiden,faktisk) var jeg så utrolig trøtt, så jeg så bare litt på film og spiste og “chattet” (som mamma og pappa sier) på facebook. 
Gårsdagen var helt okei, men når man selv er klin edru skjønner man virkelig hvor idiotisk folk oppfører seg under påvirkning av alkohol.. Jeg fungerte som fotograf/barnepasser hele kvelden, og er egentlig sånn jeg trives best. Eller, trives bedre med det enn å ligge å sope på gulvet som jeg gjorde her om dagen, haha.. 

Hadde dessuten verdens verste mareritt i natt, om Utøya og alt det der.. Lurer på når jeg skal “komme over” det. Er sykt å tenke på at jeg er AUF medlem og begynte å snakke om i fjor å dra til utøya og å bli mer aktiv i politikken.. Takk gud for at det ikke ble slik, men nå – nå skal jeg ta tak i det, og gjøre Norge enda bedre. Ambitions ♥

Et lite bildedryss! Meg helt i starten av kvelden, hjemme hos charlotte: 

 

Meg og Martine

Haha, kaos! 

Tror dette bildet kan oppsummere stine mari for kvelden…. 

Marius, Martine, Lise og Charlotte 

Markus og Lise 

Lise, Stine og Idun 

Martine meg og Martine 



37 kommentarer

Siste innlegg