byen som elsker janteloven.

Det må være så utrolig kjipt å se at andre lykkes, mens de selv står å tramper på samme plass og vet at de aldri kommer til å bli noe annet enn en hater. I byen jeg bor i Harstad, er det tydeligivs sånn at man ikke får lykkes med noe, da blir jo folk helt gale og klarer ikke å kontrollere sjalusien sin, stakkars. Sjalusi er det verste som finnes synes jeg. Istedet for å bli glad på noen sine vegne, prøver man å få andre til å misslykkes å få de til å angre på fremgangen deres. Synd at en så fin by skal ha så stygge mennesker, og at det er mennesker jeg har stolt på og betrodd meg til er enda verre. At folk lar sjalusien på meg, eller hatet på meg kan vi vel kalle det, gå utover venner av meg, marco og familie er uretferdig – få det inn i de små hodene deres, de har ingenting med denne bloggen å gjøre.

Jeg skjønner ikke at folk kan ha det i hjertet sitt å prøve å ødelegge så mye for andre. Jeg skal ikke la dere vinne denne gang. Det har jeg gjort alt for mange ganger. 

62 kommentarer
    1. Elsker bloggen din ♥ liker at du er så åpen til leserne dine og sier hva du mener .. syns du fortjener førsteplass. Og når det gjelder de som hater deg fordi de sikkert er sjalu som du sier, de er ikke noe å bry seg om. Syns du skal fokusere på de leserne som faktisk liker deg som du er, og blogg videre… du er best:)

    2. Åhh du er så sterk, misunner deg sånn! jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skulle taklet en sånn situasjon,selv er jeg veldig følsom og svak <3 kjenner tårene presser på når folk skal behandle deg på denne måten, du har min fulle støtte <3
      stå på søtis :*

    3. Du er så utrolig sterk, ingen har en bedre blogg en deg! det er DU som fortjener 1.plassen, sophie!
      Du er virkelig mitt forbilde, stå på og ikke la haterne ta deg, du klarer nok det meste! 🙂 loveyah!

    4. digger deg, du skriver fra hjertet 🙂 vet ikke helt hva dette dreier seg om, men jeg skal låååve deg at de ikke skal få ødelegge for deg 🙂 everything will be okay in the end, if it’s not okay, its not the end!
      <3love ur blog

    5. Ikke la dem vinne på noen som helst måte!
      Stay strong, and remember you’re not alone ♥
      – Don’t worry about a thing, every little thing is going to be alright! Ikke glem det..

    6. Har ikke lest bloggen din før nå. Og må jo være ærlig å si at førsteintrykket man får er “dum og deilig”. Men så begynner jeg å lese, og du kommer med mye bra. Er så enig med deg i det du skriver! Og ja, de som kommenterer stygt er bare sjalu, og det skjønner jeg godt at de er 🙂 Stå på!

    7. Jeg skjønneri kke hvorfor folk skal prøve å få deg ned bare fordi du er pen, har store puper og en fin kropp, har en fin kjæreste og er populær! Du er en av de beste bloggerne jeg har lest og du er så ærlig og omtenksom. Er helt enig når gutter kan legge ut mage bilde av seg selv, hvorfor kan ikke jenter også gjøre det uten å bli kalt hore?
      STÅ PÅ, aldri slutt å blogge<3

    8. Seriøst? Du kan ikke forvente at alle skal like deg. Jeg mener det er greit å klage litt men du klager over at du får sånne kommentarer i nesten hvert innlegg jo. Du må jo bare ignorere/tåle at du får sånne kommentarer.

    9. koffer e det sånn at ho SOPHIE skal tåle å få kommentara, drittslenging osv. koffer e det HO som må ”klare å tåle alt”. kan ikke dokker klare å skjønne at ho har en populær blogg der ho kan blandt anna tjene penga? kan ikke dokker tåle at ho har en mer populær blogg en dokker? jævla drittunga som trur dokker kan si å gjøre ka dokker vil. ta nu og oppfør dokker som menneska. hadde det vært dokker som hadde hatt denna bloggen hadde dokker fan mæ sotte inne annahver dag å grått førdi dokker ikke hadde hatt balla til å gå utenfor døra! jævla driiiitmenneska

    10. Uff, er så enig med deg. Er så sykt trist at det skal være slik, skjønner ikke at noen har hjerte til det altså..
      Slik er det egentlig her også, i vår lille så kalte by, deprimerende egentlig at det skal være slik!
      Synes du er en kjempe søt jente jeg, og virker super grei! Stå på!

    11. Helt enig med deg i det du skriver. Og du har helt rett i at du ikke må gi deg! Ikke la de vinne denne gangen 🙂
      Sophie, du er forbildet mitt. Og jeg syns du er et godt forbilde, du er til så stor inspirasjon! Ville bare fortelle deg det <3

    12. Fortsett å stå på ditt! du er utrolig sterk, det er ikke bare,bare å takle sånn drittslenging… husk at MANGE er kun usikkre og gjør sånne ting for å føle seg bedre, fordi de er desperate. Heier på deg sophie, klem <3

    13. Det er sykt teit,men jeg syntes du burde tenke på det positive. At du har Marco, gode venner, god familie og lesere som støtter deg!:-) For jeg støtter deg ihvertfall!

    14. Heei 😀
      Jeg vet ikke akkurat hvordan jeg skal begynne denne kommentaren for det er første gangen jeg kommenterer på denne bloggen. og det var først i går jeg fann denne bloggen 🙂 jeg ser innom denne bloggen flere ganger om dagen og digger denne blogge. Jeg støtter under tynt og tykkt 😀 Jeg elsker denne bloggen og bare etter en dag så har jeg fått meg et nytt forbilde og det er deg ! Jeg har lest gjennom nesten alle inleggene 😀 Du skriver utrolig bra og du er ikke redd for og skrive meningen din! Du er en utrolig bra person 😀 Jeg digger denne bloggen og kommer til og være fast leser og kommer til og kommentere på vært innlegg 😀

    15. Folk som sprer usanne rykter om deg eller snakker dritt om deg bak ryggen, synker så jævlig lavt. Greit, vis man ikke liker en person, så trenger man ikke gå rundt å spre rykter eller snakke stygt om den personen til andre, man kan heller holde det for seg selv! Men man synk jævlig lavt vis man ikke like en person, på grunn av sjalusi og at man i tillegg går rundt å snakke dritt om den personen til andre. Hev deg over det og ikke bry deg 🙂

    16. du er sterk, hev deg over dem som vil trykke deg ned!<3 jeg vet, vennene dine vet, marco vet, familien din vet og DU vet at du er bedre enn slik haters fremstiller deg 🙂 Ikke bruk tiden din på de som trykker deg ned og er sjalu x100000, de er ikke verdt det, ikke gi dem oppmerksomheten de er ute etter! Jeg støtter deg i alle fall 🙂

    17. du har en fantastisk blogg, du virker 100% ærlig, kjempe søt og hyggelig! Syntes det unødvendig med sånn drittslenging, bare fordi du prøver å være deg selv. stå på!

    18. flaut men har du noen råd?
      jeg sov med tampong å på morran var den borte, hva skal jeg gjøre? :L hehehe elsker bloggen din btw!

    19. when someone is trying to bring you down, it only means you are above them! 😀
      du er rååå sophie, stå på!

    20. Hva har du lykkes med da? Bloggen? Tror du at alt handler om sjalusi ? Guess what, det gjør det ikke. Jeg er ikke her for å tråkke ned på deg eller noe, men hallo!? Du bør tenke på måten du fremstiller deg, altså du er sikkert en kjempesøt & snill jente og folk har ingen grunn til å snakke drit om deg i den forstand.. Men reflekter litt, du ser det kanskje når du blir eldre.

    21. så så.. du har ikke lyktes med så mye ennå 😉 barbie gikk ut av produksjon når noe bedre kom ut på markedet. Er ikke rart du har haters , du klager jo på alt mulig. Er dessverre ikke bare du som har ytringsfrihet. du kaller folk idioter fordi de tydeligvis ikke er like bra som deg og all den suksessen du påstår å ha. må bare si at jeg ikke kommenterer en smule negativt fordi jeg er sjalu på deg. hvem som helst kan jo farge håret sitt blondt, sette på 3 meters extionens dynke ansiktet i brunkrem og slanke seg så mye at det snart ser ut som en har anoreksi samtidig som man pusher puppene sine til himmelen… så forstår ikke hva du mener med at folk er sååå sjalu. for hvem som helst kan bli akkurat som DEG. hvorfor jeg gidder å kommentere bloggen din vet jeg egentlig ikke men igjen hvorfor gidder du å blogge. dessuten ville jeg ikke brukt ordet haters fordi tror det er få som faktisk gidder å bruke sin tid på å hate deg. Skjønner jo også at du klager for du må jo også holde imaget ditt gående hva nå enn det er.

    22. EM, du er en jævla fitte du 😉 kremt kremt, kem har populær blogg? Ikke alle klarer å få en blogg kor mange liker den 😉
      og….Ikke alle har utseende til Sophie 😉
      Ja, man kan se ut som Barbie, men man klarer kje å kopiere utseendet te Sophie 😉
      Må bare si: du er en jævla pikk, som må kommentere dritt på andres blogg. Og… Du er anonym, så du tør faen meg ikke rope det ut! Slutt for faen… Du er sint, fordi du er sjalu 😉 sjalusien bobler i deg 😉 derfor gidder du å komentere på dtte her, EM 😉 😉
      toooodles, you are a looser! du kommer aldri, aldri te å klare og oppnå det samma som sofie… Du er en taper, dessverre! 😉

    23. Kan godt skjønne at du synes det er dritt i Harstad, eh hem. Har hørt masse negativt om harstad. EH HEM nordlendinger i det heletatt : ) Du er den eneste Norlendingen som jeg vet som er normal. haha skjønner deg, det er jo sikkert som å være på en annen planet : )

    24. Buhu ;( kommer jeg ikke til å bli like pen som Sofus 🙁 livet mitt er helt ødelagt. kommer jeg ikke til å få den beste rosa bloggen. ånei. burde bare henge meg jeg da.
      blogger egentlig ikke så klarer meg nok søte deg Elisabeth. som faktisk er like anonym som meg. Emma Skaare is the name by the way 😉 så hvis hun vil er det bare å si hei hvis hun kommer til østlandet 😉 no problemo. kan jeg anbefale deg et sinnekurs forresten Elisabeth ? du følte deg i alle fall veldig truffet.

    25. EM: jeg er bare irritert ja 😉 Ser ut som om du og joiner 😉 Flott, blir koselig det! Meg og deg på sinnekurs! Weeeheee!!!! Flott! kan kje akkorat si eg gleder meg….. Jeg har jo navnet mitt her, jeg. Jeg er ikke så anonym da 😉 Too bad. Hvordan kan du si det når det er bombing og massakren nettopp som har skjedd…? Forresten……

    26. Elisabeth: kuli 🙂 da sier vi det !
      nå er jeg forvirret ? mener du at jeg påpekte at jeg spurte om du følte deg truffet?.. for det var bare en antydning for at du tok deg mer nær av at jeg hakket på fassaden til jenta enn hun noen gang kommer til å gjøre. for hun , deg dere er jeg jo bare en low life som tydeligvis kommenterer dritt på mange blogger, har både pikk og fitte and a looser;)
      kos dæææ og måtte usakligheter seire til slutt!

    27. Hvor får du selvtilliten din fra egentlig? 😛 fordi du er en middels kjent blogger i et knøttlite land tror du at alle misunner deg? Er det extensionene som får deg til å bli høy på deg selv, eller puppene du tror er verdens fineste? Du har et mindre pent ansikt, og du er laangt ifra så tynn som du innbiller deg at du er. Når man først skal være høy på seg selv, bør man ihvertfall leve opp til en viss standard.

    28. Jeg er selv fra Harstad, og det er en fin by med fine mennesker. Men ser litt hvor du kommer fra. Men det gir deg ingen rett til å si at folk ikke vil at du skal lykkes, enkelte vil bare at sine egne barn skal nå lengre enn feks naboens. Det er det uansett hvor man bor.
      Jeg ser fremdels på Harstad som min hjemby, til tross for at jeg bor en annen plass. Men mange ganger så virker det bare som om folk hater deg fordi noen tror de er bedre enn andre. Det er slikt som blir sett ned på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg