uten sminke

Verdens fineste kjæreste var akkurat her å sa hadet, nå får vi ikke se hverandre på litt mer enn 1 måned. Akkurat nå føles det helt greit, men jeg vet at når dagene begynner å gå, å han enda ikke er her, kommer det til å føles ganske kjipt. Men dette er jo heldigvis ikke siste gang vi ser hverandre, jeg får prøve å tenke sånn.. ♥

Nå skal jeg se på twilight å spise is, formen er mye bedre så satser på at medisinen jeg fikk idag funket! I tillegg har jeg alle twilight bøkene liggende her, men har bare lest nummer en.. Har hørt at bøkene er best, noen som kan bekrefte det? Da skal jeg begynne på de i kveld, såfal!

Jeg viser ikke ansiktet mitt på bilder hele tiden fordi jeg er usminket idag(og andre ganger), men jeg har komplekser for lepper og nese. Så da vet dere det! Her har jeg ikke et halvt gram sminke på…..skummelt å legge ut det bildet synes jeg. Jaja!

131 kommentarer

Siste innlegg