Me, myself and I

Jeg har vel rundt 30 forskjellige gutter i vennelista på facebook som jeg kjenner som er veldig flinke til å legge ut bilder av rygg, mage, lår og hva det nå enn er de trener. Men når jeg legger ut bilde av magen min, så får jeg hat kommentarer…? Hvorfor det? Jeg trener jo like hardt, har ikke jeg grunn til å være like stolt da?
Jeg synes det er kjempeflott at folk er fornøyde og tør å legge ut bilder av seg selv. Jeg har merket at når gutter legger ut et magebilde, er det som regel gutter som synes det er teit, og når jenter gjør det, synes jenter det er teit. Er det sjalusi? Er det at man føler seg truet? Jeg skjønner ikke! Kan ikke alle, tynn eller tykk, høy eller lav, trent eller ikke, bare være stolte? Dere er så fine, alle sammen ♥

Kan noen av dere komme med en god grunn til hvorfor man rakker ned på andre, om det ikke er sjalus? Kan dere som kommenterer stygt her og på andre blogger, komme med en god grunn på hvorfor? Når dere sier til meg at dere ikke er sjalu på meg, men fordeom trykker ned.. Hva er dere da? Jeg vet ikke om dere er sjalu på håret mitt, kroppen min, utseendet mitt, kjæresten min, at jeg er på topplista eller hva det nå er. Noe må det være. Jeg håper nesten dere er sjalu, for om ikke har dere problemer. 

Og jepp, jeg har føflekk på rumpa… Før hatet jeg det, nå elsker jeg det! 

157 kommentarer
    1. HELT ENIG. alle bør være fornøyd med seg selv, om andre legger ut bilde av kroppen sin, og er stolt av den, elelr bare vil legge ut, og andre blir bitre for det, er det kun sjalusi.

    2. jeg trur deg har noe med sjalusi og gjøre. MEN, jeg trur det at ingen gutter ønsker at kjæresten sin skal legge ut sånne bilder, for en jente kan det virke litt horete. sånn er det med sex også, jenter er de som blir horer ikke gutter, sånn er det vel litt med bilder og. jenter skal være litt søte og sjenerte og ikke være så ” åh, se på meg så så fin og trent jeg er da! ” .. trur det er en av grunnene 😉

    3. jeg personlig reagerer på lettkledde bilder pga. jeg syns det er tåpelig å vise kroppen sin til resten av norge. det blir litt for dumt egentlig, litt for “hei kom og se på meg, jeg vet at jeg er deilig”. greit nok at du er stolt over kroppen din, det er jo bare kjempebra, men det er også greit å spare litt til fantasien. ærlig talt.. så nei, hos meg går det ikke på sjalusi, men det er nok selvfølgelig mange som kommenterer stygge kommentarer pga. de selv skulle ønske de så sånn ut.

    4. så jævlig irriterende at når en feit person legger ut bilde av seg i bikini så synes alle at det er flott at de er komfortable med kroppen sin og tørr å vise seg tross for størrelsen. men når en tynn jente med store pupper og fin rumpe osv som ser ut som en de fleste kvinner ønsker å se ut som (eks.deg) legger ut et bikini bilde eller annet så er det plutselig helt forferdelig og man får masse stygge kommentarer. får ikke sexy jenter lov til å være stolt av kroppen sin?

    5. jeg er ganske enig med maria som skrev over meg.
      men et annet poeng er jo at det er veldig dumt å legge ut slike bilder på nettet! jeg provoserer ikke abre av lettkledde bilder, men også av folk som poserer med drikke i hånda. greit folk gir faen i hva de synes, og er stolt av det de viser frem. men det er veldig korttenkt. når du senere skal søke jobb i fremtiden pleier alltid arbeidsgiveren din å se igjennom dine eventuelt tidligere blogger, facebook profil og youtube mm. de sjekker nøye og detaljert gjennom deg. de vil jo ikke akkurat ansette en i barnehagen som har for eks. mange fyllebilder med drikke og hvor du blotter deg til hele væra. bare et lite tips:) det er hvertfall grunnen til at jeg blir provosert av disse tingene!

    6. Det må nok være sjalusi! Folk må få legge ut hva man vil. Synes du at du har en bra kropp og ønsker å legge det ut nettopp fordi du er stolt over kroppen din, må du gjøre akkurat som du føler for. Det er ingen andre enn deg selv som bestemmer hva du skal/ikke skal legge ut! 🙂 Er dette din kroppsbilde du legger ut nå, ser jeg en god grunn til at du legger ut 🙂 Ikke bry deg om hva andre sier!!
      Btw : Jeg anbefaler deg å merke bildene dine når du legger de ut på nett som på blogg, skriv navnet ditt på bildet slik at ingen kan utgi seg for å være deg eller ååh dette er kroppen min så er det egentlig bilde av din kropp om du skjønner. Jeg har selv opplevd at noen har utgitt seg for å være meg.

    7. okei, dette hørtes veldig kritisk og kynisk ut! var ikke sånn ment, bare min mening:) jeg elskerbloggen din sophie! navnetwin, haha! leser den daglig. jeg beundrer deg for at du gir så faen i hva folk tenker om deg, og at du kjører ditt eget løp. det er dødssbra! men vær forberedt på negativ kritikk fra noen lesere. det er ikke meningen av meg å virke sånn – for jeg er ikke en av de!

    8. har aldri sett noen med så god selvtillit som deg 🙂 du burde være stolt av at du tørr å vise deg og si dine meninger, når det er mange som tydeligvis ” hater deg” som leser det. Og enig, veldig forskjellige fra gutter og jenter når det gjelder dette.
      sexy med føflekk på rompa da, haha ♥:)

    9. Digger at du har dine egne meninger, og at du tørr! det er ikke mangen som tørr dette som du gjer! elsker jeg med deg! Det er bra du gjer dette, sjølv folk som helt sikkert er sjalu på deg, og seier du ikke bør gjør noe sånt. Fortsett sånt! stå på :-):-)

    10. Er helt enig! Er for det meste sjalusi som gjør at folk rakker ned på andre. Hver gang jeg ser en stygg komentar, f.eks hvis jeg ser en kommentar som : “Herregud så stor nese du har”. Så går mine tanker med en gang til den som skrev den,og da ser jeg for meg at det er en stygg jente uten selvtilitt som skriver det bare får å få bedre selvtilitt selv. For en person med god selvtilitt orker ikke å bruke tiden til å rakke ned på andre.

    11. oj! du har akkurat lik føflekk som meg! den er akkurat like stor og den er plassert på samme plass! jeg hatet den også før og planla at jeg skulle fjerne den når jeg ble eldre, men nå synes jeg egentlig at den er kjempe fin og at den liksom representerer meg! 🙂

    12. Tenkte ettersom du er syk og spurte etter en bra film å se i går så må du vite at det går en sykt søøt film på nrk3 nå! peter Pan den har akkurat begynt : ) !! haha

    13. Jeg tror hat-kommentarer kommer av sjalusi eller hvis man provoserer folk virkelig. Lyst til å legge ut noen gode tips til å trene. Ser du ikke har noen form for “kosehåndtak” på sidene av magen. hjelp meg..

    14. Vil bare si at dette var et veldig fint innlegg (alle bør være fornøyde med seg selv! (det er enkelt for meg å si, jeg som faktisk hater alt med meg selv!)
      Men uansett, jeg digger deg og du har en helt fantastisk fin kropp du skal være stolt av, men når det er sagt: tror du ikke det der, var et litt drøyt bilde?!… Ikke vondt ment 😀

    15. ja det er utrolig teit egentlig, hvorfor skal det være greit at gutter gjør det men viss jenter gjør det e det billig
      som viss en jente roter rundt blir hun kalt hore men viss en gutt gjør det er han helt
      alle er forskjellige å man trenger ikke være tynn for å ha en pen kropp!

    16. sjalusi er det uten tvil, jenter er slemme med dem som har noe de vil ha
      fin kropp f.eks men det er opptil vær enkelt person hvordan de vil se ut, viss de vil ha fin kropp så må de få ræva i gir å gjøre noe med det sjæl ingen andre kan gjøre det for dem enn dem selv

    17. Jeg tror at sånne folk ikke har et liv, så de må rakke ned på andre sine… Jeg digger deg i hvertfall! God bedring 🙂 <3

    18. haha, digger deg! første jeg tenkte når jeg gikk inn på bloggen din var ”bimbo”, men etter jeg leste litt og fant ut at du faktisk har noe i hue selvom du har utseendet og alt sånt, så har jeg blitt fast leser 🙂 stå på, og drit i hva andre mener

    19. Helt enig med deg. Hvorfor ikke vise seg fram om man er fornøyd med kroppen sin? Jeg ser ikke noe drøyt i det. Kroppen til et menneske er jo helt fantastisk. Om man har motet og selvtilliten til å legge ut et bilde, så gjør det! Jeg ser opp til personer som er så fornøyde med kroppen sin og legger ut bilder. Det viser at man er virkelig glad for personen man er. Og det er en bra ting.

    20. har aldri slengt dritt i kommentarfeltet ditt, men jeg kan ærlig si at jeg er sjalu på kjæresten din, han er dødsdigg! du er heldig, Sophie!

    21. Jeg har mye bedre seltilitt nå enn før, og det er delvis takket vere deg, Tusen takk Sophie! du har lert meg å respektere meg selv, og har faktisk ganske god selvtillit nå, og før hadde jeg sinnsykt dårlig seltillit. Jeg takker deg igjen!
      Og jeg kan faktisk helt erlig innrømme at ja, jeg er sjalu på ditt utsene og din kropp, men det gir meg da ingen grunn til å kommentere stygt til deg.. hva skal det hjelpe uansett? jeje, haters gonna hate.
      ha en fin kveld : )

    22. kan du lage et innlegg om hva/hvordan du trener og hvor ofte? 🙂 hadde vært kjempefint om du kunne gjort det!

    23. er jo sjalusi og det her med at man skal få seg jobb i fremtiden. men man kan ikke alltid bry seg om hva folk synes! det er ALLTID noen som ikke liker bildene til en blogger, uansett om det er blottet kropp eller om det er en blomst! Til slutt, hvis man skulle brydd seg så utrolig mye, så ville man ende opp med en blogg som ikke eksisterte! Alle kritiserer på alt, sjalusi eller bare for å føle seg bedre. Det er det som er det idiotiske på denne planeten. Folk, uansett hvem, klarer virkelig ikke slutte å rakke ned på folk for å føle seg bedre! Og OM man skal søke jobb når man blir eldre, hva bryr det den personen egentlig? Er jo en selv som bestemmer hvordan man skal se ut og hva man skal gjøre. Ikke andre? Synes det er så idiotisk! Kan ikke folk bare være venner og godta det at folk faktisk tør å være seg selv og faktisk KAN være stolt over seg selv? Liker man ikke en person så driter man i å besøke blogg, facebook etc. Istedenfor å slenge dritt! Hjelper ikke akkurat, og det er ikke morsomt heller. Neste gang noen slenger dritt til deg, sophie, så ikke bry deg. Jeg vet det kanskje er vanskelig, å kanskje du allerede ikke bryr deg, men dem er bare noen tapere som virkelig ikke kan passe på sitt eget! Stå på, for du er du! Ingen andre.

    24. Har ikkje nåkka i mot deg, men ikkje sei at du “træna like mye” før du har jo sjøl sakt du kun jogga bære litt kvær dag. Du træna ikje ellers sei du, å nu skal eg førtell deg en litn teng, dæ at du jogga kvær dag hjelp ikje vess du ikje spis rektig og du e nødt å jogg VÆRFALL 1 time om dagen førr å få resultata :p så vest du dæ

    25. jeg DIGGER deg til tusen! du fikk meg til å begynne å jogge når du hadde skrevet det innlegget om hvordan du trener. Tusen takk!
      Forresten, skal du til Side i sommer? Kan du i såfall skrive om det i et innlegg?:)

    26. det er IKKE sant at man MÅ jogge 1 time HVER dag nei….jeg jogga i 20-25 min 4 ganger i uka, det ga tydelige resultater..sådetså 😀

    27. særiøst, dem som slæng dritt til dæ e bare jævli sjalu. når du tenke dæ om, kan du jo egentli bare ta det som et komplemang; dæm sleng dritt fordi dæm kanskje ikke har like fin kropp som dæ :)) stå på sophie, digge dæ!

    28. du er så fin 🙂 drit i alle som slenger dritt, uansett va de sier så er det sjalusi, de klarer bare ikke innse/innrømme det 🙂

    29. folk bør gjøre som de selv vil så lenge det ikke er mobbing osv 🙂 Det er din blogg, du bestemmer hva som skal være på den 🙂

    30. fyfaen at folk kan være så utrolig dumme. det er jo åpenbart at det er sjalusi når de kommenterer stygt på de tingene som er fint ved deg! omg ass, skjønner meg ikke på folk lenger! stå på, sophie! jeg elsker bloggen din! ♥ husk at det er DIN blogg og DINE meninger!

    31. Fy faen, jeg er så sykt stolt av deg! Du tørr på en måte si meningene din og alt, fortsett med det!! Du tørr og vise hvem du er, du er stolt av deg. ELSKER BLOGGEN DIN! Ikke la deg rakke ned med alle dritt komentarer du fårhar fått! Keep going! <3

    32. For og være ærlig, tror jeg det er fordi dette er det eneste du har blogget om den siste tiden: Du skriver de bare om de som kommenterer stygt til deg. Jeg er ikke en av dem, men jeg tror desverre noen aldri skjønner at det og slenge dritt til folk er barnslig, og teit. Men du skal vite at du bare skal se ned pådem, drite fullstendig i den og tenke: HAH! Sånn ville aldri jeg gjort. Da beviser du nemlig at du er det nydelig vakre menneske du er (Både innvendigog utvendig) og viser at tapere gjerne måoppføre seg som tapere også. Du er så mye bedre Sophie, virkelig.

    33. det er sikkert sjalusi eller noen folk som ikke har noe bedre å gjøre en å sitte å rakke ned på andre eller komentere dritt til folk de engang ikke kjener. du har en fantastisk kropp og du skal gjøre akkurat hva du enn vil gjøre. ikke bry deg om hva de andre sier, det er din kropp og du gjør hva du selv vill ;DDDD

    34. Hei Sophie jeg bare lurte på om du en eller annen gang kan skrive om åssen du får så fin brun farge om du har en bra metode hvis man skal bruke solarium. Jeg tar solarium en gang i blant, men jeg for liksom ikke noe farge!.. Dette er veldig irriterende og bortkastet penger!!!
      Jeg vet at du har brukt barbie dop før, men hva gjør du for fargen nå?

    35. Det er sjalusi! Enkelte folk greier ikke å være glad på andres vegne fordi dem er fornøyd med seg selv og vil trykke dem ned. Sttå på Sophie, du er bra! ♥

    36. Du har fin kropp, nydelig jente, osv, men folk reagerer akkurat på slike bilder du la ut nå. Kan ikke si at du blotter veldig mye, men det er det jeg ville sagt “i grenseland”. Sikkert mange som også er sjalu, men mange som sikkert blir provosert av SÅ lettkledde bilder. Du er fin, og det er mange måter og vise det fram, men ikke den måten.

    37. Jeg kommenterer vanligvis ikke på blogger, er det noe jeg missliker eller ikke liker holder jeg det for meg selv.. MEN er ikke det å gå litt langt å legge ut bilde av halve rompa på en blogg som nesten hele norge leser? Er jo helt fantastisk at du er SÅ fornøyd med deg selv men er det ikke å gå litt langt? Ellers en fin blogg.. men du burde tenke litt på framtiden, hva når du skal skaffe jobb, å de finner ut de vil google namnet ditt og det kommer fram bilder av halve rompen ? Du er ei sterk jente og jeg har forstått att du ikke har de beste ryktene der du bor, om jeg ikke tar helt feil? Du er modig, virklig! men fortsatt ung og vakker! Men privtate deler kroppen deler man ikke med hvem som helst, det kan vær alle slags folk som ser.. tenk litt på det

    38. hun viser ikke direkte rompa, du sier at du pleier å holde ting for deg selv, men hvorfor hold du det ikke igjen nå da, jo du reagerte på et bilde av en jente som er fornøyd med kroppen sin, hvis alle skal reagere på at hun ellre noen legger ut bilde i undertøy, hvorfor reagere vi ikke like mye på de som legger ut i bikini, det er akkuratt dt samme!

    39. Det er bare fordi folk er sjalue, har opplevd det maange ganger jeg å, større folk som driver å rakker ned på meg.. Er kjempekiip, fordi de vet virkelig ikke hvor mye det sårer.. Så utifra bloggen er du en sinnsykt sterk jente, fortsett slik! Jeg respekterer deg, akkurat som du er! nydelig fra topp til tå !:)

    40. Fordi de føler seg bedre av å rakke ned på andre, helst noen som har oppnådd noe spessielt i livet. Som du, du har en utrolig populær blogg, og jenter blir sjalu, og føler seg bedre når de sender hat til deg. Er utrolig glad for at du ikke tar deg nær av dette, awesome!

    41. Folk kan bare dra te helvete, du ser bra ut, du har en konge personlighet og har et bra liv. såklart e dem sjalu

    42. Du har en helt utrolig kropp!
      skulle ønske jeg hadde din kropp..
      spiseforstyrrelser er ikke helt kult kan du si ..:p

    43. Sjalusi, lett! Det er vel kanskje ikke så rart når det kommer til deg da, du ser ut til å ha alt. Både utseende og personelighet, du har ihvertfall en sykt bra utstråling! LOVE IT ♥

    44. liker bloggen din veldig godt, liker at du sier dine egne meninger og gjør det du vil! og de som slenger dritt er vel som regel sjalu, for du har en utrolig fin kropp så ikke bry deg om hva folk sier! du virker som ei herlig jente!

    45. Åh, jeg skjønner ikke at du orker alle fæle kommentarer! Men du er så sterk. Utrolig fint å lese. Du er flink, Sophie! Fortsett sånn:)

    46. Hei! Først og fremst må jeg bare si; wow! Du hadde utrolig bra kropp! Jeg har vært en fast leser en stund nå, men jeg har aldri komentert. Skal prøve å bli litt flinkere på det 🙂 Jeg må også si at du har den beste bloggen jeg noen gang har vært innom. Du blogger alltid om noe som er innteresant, og jeg digger deg! Virker som om du er ei utrolig tøff jente, som står for dine meninger og ting du har sagt – og det liker jeg! Følte bare for å si det, liksom. Haha 😀

    47. Jeg mesunner deg sykt mye, du er i min mening perfekt. og du fortjener mye mere respekt en det du får. Jeg er sjalu på deg pga at du er tynn, sykt pen og virker sykt snill. håre ditt er sykt vakkert og du er mitt forbilde.!<3

    48. Vet du hva? Jeg kunne ikke ha vært mer enig! Det er din egen blogg, du velger hva du legger ut og leserne velger om de vil lese det. Om de har problemer med å se litt hud, har de et stort problem selv. Jeg personlig tror de er veldig sjalu og ønsker selv å være sånn. Jeg fikk stygge kommentarer på bloggen min om at jeg la ut et bilde der jeg hadde magetopp osv.. Da skrev personen at hun ikke skjønte hvor jeg fikk selvtilliten fra, fordi jeg ikke hadde noe bra med meg og få den fra. Det er bare tragisk å skrive slikt, og ikke noe å bry seg om. Personer som skriver det er helt klart sjalue!
      Stå på! Jeg liker bloggen din godt jeg!

    49. Det kalles sjalusi. Mange jenter klarer ikke at andre jenter er pene og har en form for “suksess” på bloggen. De skulle så gjerne ønske at det var de som hadde kroppen og bloggen men, istede for å gi et komplemang slenger de dritt.
      Elller så er det sansyneligvis en jentegjeng som er midt i fjortissalderen og ikke vet bedre enn å være nedtalende om andres suksess og utseende 🙂
      Stå på!

    50. Ville bare si at du har all grunn til å være stolt av kroppen din 🙂 Når man er flink til å trene og spise sunt så skal man få lov til å være stolt over det og vise det fram. Uansett om du er gutt eller jente.
      Ville bare også si at jeg digger håret ditt 🙂 Synes det er utrolig fint 🙂 Både rett og krøllet 🙂

    51. Skjønner ikke hvorfor folk rakker ned på deg, du har superfin kropp og det er bra at du er stolt over den. Hele deg er pen og det er bra med god selvtillit som du har. Stå på videre de andre er bare sjalu på deg.

    52. eg syns uansett kem det e, om man har fin kropp, feit kropp elns, så lenge man e fornøyd med den kroppen man har sjøl så kan man legge ut bilda av den. ALLE e forskjellig, kropp og fasong, man kan ikke nekt forksjellige menneska å legg ut bilda av seg sjøl bare fordi man kanskje har en kropp man ønsk sjøl. Ja, eg kunne hadd en sånn kropp som deg, har ikke det, men ska eg rakk ned på deg sia du har kroppen du har? nei.. du har rett som alle andre å legg ut bilda av kroppen din!:) ALLE e forskjellig, men ska ikke vær forskjellsbehangling pågrunn av noe man ikke kan no for;)
      SUPERBLOGG!

    53. Jeg synes det er bra du er stolt over kroppen din, og tørr å vise den frem. Det er jo ikke mange jenter som har guts til det, fordi de tror de har for mye her,og for lite der. Og når noen faktisk liker kroppen sin, blir man sett på som løs, eller selvdigger. Eller noe sånt. Du får sikkert mange stygge kommentarer fordi du er mer trygg på deg selv, og faktisk viser det frem. Det er nok sjalusi ja.

    54. For min del er det ingen sjalusi, men heller det at de som når ut til mange og er så tynne, brune og pene som deg kan mistolkes av yngre lesere. De kan tro at man skal være så tynn som deg for å være normal. At det er sånn alle skal se ut!

    55. Noen er nok sjalu, men andre synes det er litt teit og legge ut lettkledde bilder av seg selv. Men det er bra at du er fornøyd med deg selv, men hold det for deg selv.

    56. Men lillevenn, er det ikke normalt og vise musklene når en skal vise hvor stolt en er? Det er da lenger oppe;)
      Ja du har fin kropp, folk vet det, du vet det, skjønner ikke at du ikke bare kan la det være hos deg og typen din med mindre du liker og provosere da, men da må du og finne deg i at folk blir irritert og kommer til og skrive stygge ting til deg.

    57. Digger deg og bloggen din!
      Må innrømme at jeg er sjalu på deg, men ikke ‘ondskapsfull’ sjalusi om du skjønner? 🙂 For du har jo bra kropp, du er pen og sånne ting, så det er positiv sjalusi? Haha, har ikke peiling på om det faktisk ga mening, men shit, la gå!
      Elsker at du tør å være deg selv selv om du får så masse stygge kommentarer! Synes det er steintøft gjort av deg å legge ut ‘sånne bilder’! Synes ikke det er noe ille igrunn!
      Se på det sånn som det her; har du malt eller lagd noe og du er skikkelig stolt av det viser du det jo fram!
      Har du trent eller bare er stolt av kroppen din er det jo like naturlig å vise frem den! Alle har jo en kropp, med pupper, fitte eller kuk. Alle ser jo likens ut på kroppen så jeg skjønner ikke hva som er så ‘tabu’ med det egentlig.

    58. blir ikke sur eller sjalu.. men du er sykt tynn, eller veltrent noe som øker presset på kropp, at man føler at det er sånn man skal se ut, for å være bra nok. hvis du hadde vært tykk, så hadde du antagelig ikke lagt ut bilde av deg selv. jeg er ikke tykk selv, og synes det er fint at du er glad i kroppen din, men prøver å se det litt fra den negative siden og. stå på

    59. Du har kjempe pen kropp, men synes det bildet ble litt mye. (du kunne klippet det fra korsryggen og opp). Du er ei pen jente og de fleste er nok bare sjalu. Ikke la noen rakke deg ned.
      Men pass på åssen bilder du legger ut, det er mange jenter som ikke eier selvtilitt i det hele tatt og kanskje vil se ut som deg. Og begynner med spiseforstyrrelser? Synes du burde stå på videre =)

    60. Jeg synes det er utrolig bra skrevet! Og det at du, så utrlog vakker som du er, sier ”dere er så fine, alle sammen”
      det er utrolig fint sagt! jeg elsker bloggen din 🙂

    61. De som slenger drit er bare noen dritt onger! Drit i de andre, de e sjalu! Du er serrioost perfekt, syns jeg vertfall! Noen folk er bare teite som slenger drit til folk som er penere aa bedre enn dem. Jeg har ingen problemer om du hadde lagt ut bilder av kroppen din, oii den kropp liksom! Du er best, bloggen din er best og! <3 <3 Du virker som ett fantastisk menneske <3

    62. sjalusi sjalusi som faen! de som slenger drit kan dra seg til helvette, idioter assa.
      Har ogsaa fooflekk paa rumpa , hihi <3 elsker deg!

    63. Vil nok si at de fleste som kommer med “stygge kommentarer” trenger ikke å være sjalu, nei. Jeg personlig (og jeg vet en god del andre) kommenterer slikt bare for min egen underholdning 🙂

    64. Omg, jeg elsker deg! Du er en utrolig flink blogger, vet ikke om noen andre som sender ut positiv energi enn deg. Du er utrolig pen og har en pen kropp. Og ikke minst en pen blogg! Keep up the good work, Sophie. <3

    65. hvordan får du til å få så flat mage som du har ?
      Jeg er ganske tynn, men har en slags “bul” rett under navelen. irriterende.. kan du kanskje vise/forklare med bilder hvilke øvelser du gjør ? 🙂

    66. misunnelse er vel det som trigger mest mennesker. jeg kan si jeg er misunnelig selv, men ikke sykelig, og jeg unner at andre har det jeg er misunnelig på da, det er tydeligvis mange som ikke unner andre mennesker det de ønsker å ha selv.

    67. håper virkelig du er 15 – .. Du virker jo totalt blåst. Første og siste gang jeg besøker denne bloggen, våkna opp jenta fra denne boblå di kor du tror alle ønsker og se ut som deg.
      Lykke til videre i livet..

    68. Men hva så? Kan ikke folk bare få lov til å være sjalu og misunnelig (er jo nesten bare positivt for din del). Det er deres problem og du kan ikke gjøre noe med det. Hvis du virkelig gir faen, så la det ligge og slutt å spørre om en jævla god grunn for ditt og datt. Du blogger og legger ut upassede bilder på bloggen, så du må selv ta ansvaret for alle de frekke/sleipe/uhyggelige kommentarene du får. For slik er det i bloggverden, det er ALLTID noen som skal si i mot og være uenige. Du ber om kommentarer så da får du takle dem på både godt og vondt.

    69. det er bra du er deg selv og ingen andre. det er nok bare alle andre som er veldig sjalue eller har veldig liteå gjøre siden de skriver stygge komentarer. det skulle finnes fler som deg der ute, liker personligheten som du legger fram på bloggen din meget godt! du virker som en topp jente og jeg hater folk som dømmer etter utseende. du er vakker!

    70. takk for at du skrev om den føflekken! følte meg mye bedre, når jeg vet at jeg ikke er alene om det – hilsen den 13 år gamle jenta som skrev om føflekkene sine i en tidligere kommentar

    71. er så godt å se at ikke alle på topplisten lever på en rosa sky! jeg digger deg og bloggen din virkelig. skal ærlig innrømme at jeg fikk et dårlig første inntrykk men heldigvis etter en stund merket jeg at førsteinntrykket gjorde feil. du virker som en fantastisk og ærlig person. du har en fin kropp og du er vakker, sophie! stå på. alle andre er bare sjalu:-) inkludert meg, hihi!

    72. er så misunnelig på deg, og kroppen din. sjønner ikke at noen kan ha noe i mot en så fin jente som deg!

    73. Først når jeg gikk inn på bloggen nå tenkte jeg bare : enda ei bimbo som bare bryr seg om seg selv. Men gjett om jeg tok feil.
      Det at du skriver at alle bør elske seg selv uansett form inspirerer.
      Du er kjempeflott, og jeg håper virkelig du forsetter og blogge 🙂

    74. WOW, dette innlegget var sykt bra. Du virker som en utrolig bra person! Første gang jeg er inne på bloggen din nå. Det blir ikke siste gang!

    75. Kristin (over): HAHAHAA DØDE NÅR DU SA DET XD ikke at den var det men det var litt komisk! uansett, du har fin kropp sophie, ,men hvor gammel er du’a?? :O

    76. bra skrevet! det finns desverre mange, ekle, hatfulle mennesker i verden. ikke hør på et ord de sier!

    77. DIGGER BLOGGEN DIN SOPHIE!! Du gir meg mot, på en måte. Mot til å være meg selv. Jeg er bare 13, og det er virkelig ikke lett å være seg selv i denne aldersklassen! Før var jeg meg selv, og fikk masse nye venner! nå sier jeg ting jeg tror de andre ville likt at jeg sa. Prøver å venne meg av det. Men aldri slutt å blogge. Jeg ber deg. Du er virkelig best!<3

    78. Kjære Sophie Elise. Jeg vil bare fortelle deg at ALT handler ikke om sjalusi her i verden. Du snakker om deg selv som om alle mennesker i hele verden er sjalu på din såkalte “suksess”. jeg personlig leser bloggen din kun for underholdningens del, fordi jeg synes det er morsomt og interessant den måten du “selger” deg selv på. Misforstå meg rett.
      Du må skjønne at ikke alle er sjalu på deg fordi de kommenterer negativt på bloggen din, og ikke unner deg “suksess”. det finnes utrolig nok mennesker som synes det å fremstille seg som plastikk fantastik er en smule lavmål, og det handler IKKE om sjalusi. Videre er det greit at du er fornøyd med kroppen din, men kjære deg, du er 17 år! Du trenger ikke ¨å legge ut halvpornografiske bilder av deg selv på nettet for å være fornøyd med deg selv. For meg virker det da heller som du er ute etter annerkjennesle pågrunn av din USIKKERHET enn å faktisk ha et sunt forhold til kroppen din. det finnes mer voksne måter å takle slike situasjoner på. Det er selvfølgelig bra at du trener og lever et sunt liv, men du må tenke litt på hvordan folk vil se på deg når du legger ut slike bilder. det er ikke nødvendig!
      Men du virker som en søt jente, og dette er ikke annet en konstruktiv kritikk. jeg ville bare fortelle deg at verden kanskje ser litt annerledes ut enn du tror;)
      Stå på videre!

    79. du har så nydelig kropp digger blogen din og den fløflekkener på rumpen din er så fin asså men har du silikon berre eit spørsmål trenger ikkkje og svare viss du ikkje vil søta <3<3 du har verdens kulaste,finaste kropp søto mi berre digger deg asså<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<<3 -ei som berre digger deg!<3 DU ER NYDELI SØTA

    80. det som er feil med og legge ut sånne bilder av kroppen sin er for det første at når du legger ut et sånt bilde på nettet blir bilde aldri slettet. det vil gå gjennom hele livet sitt. Og for det andre, det er flott at du er stolt over kroppen din, men du gjør det bare for oppmerksomhet! får du ikke nokk oppmerksomhet bare ved og være på topplista? og du er jo utrolig pen hvorfor skal du lissom trøkke in kroppen din på bildet. guttene liker jo utsende ditt på ansiktet og stilen din også, du trenger ikke og vise så mye rompe, pupper osv. du er pen, du trenger ikke og legge ut halv nakne bilder av deg selv. du blir feil fremstilt.. desverre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg