trist søndag

Ble ikke så mye å gjøre i kveld heller, og jeg klarer faktisk ikke å se mer på nyhetene. Blir bare mer og mer lei meg for hvert minutt. Spessielt av talen Jens Stoltenberg holdt i dommskirken før idag, klarte ikke å holde tårene tilbake.. Han har virkelig gjort en fantastisk jobb som statsminister de seneste dagene. I morgen er det foresten fakkeltog fra torget i Harstad sentrum og opp til kirken klokken 1800 for å minne alle de døde. Anbefaler alle som har sjangsen til å delta på det, jeg vet at jeg skal! ♥ «Om én mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen». 

Nå skal jeg se film, helst en barnefilm eller noe lignende, som kan få tankene på noe HELT annet. Spørsmålet er bare hvilken film jeg skal se..? 

Trøtt, sliten, trist og lei. 

Tenner lys for Elisabeth og Victoria i kveld. Håper dere er i god behold.. 


 

75 kommentarer

Siste innlegg