Gjesteinnlegg – lillesøsteren til Sophie

Hei, dette er Frida, lillesøsteren til Sophie som blogger! Sophie har jo vært idiot som vanlig å gitt meg passordet til bloggen hennes, så jeg tenkte jeg skulle poste et innlegg til dere om hvordan det er å ha Sophie som storesøster!

Siden jeg har sjansen nå, må jeg bare legge ut dette bildet jeg tok inatt av en trøtt og sur Sophie – hun turte ikke å sove alene på grunn av alt på Utøy stakkars! 

Mange av dere har fått ganske feil inntrykk av Sophie, og tror hun er veldig dum og overfladisk, men jeg tror man kan si at denne perioden er over for et par år siden, hehe.. Hun er faktisk veldig snill med meg, bortsett fra når jeg ikke får låne klær hos henne og hun tar mine uansett! Generelt har vi det ganske fint sammen – vi ser på filmer, har en helt egen humor og hun forteller meg alt, omså jeg vil høre på eller ikke.. Skjer ganske mye morsomt når hun kommer hjem litt beruset for å si det sånn! 

Noen ting dere kanskje ikke visste om Sophie er; hun snakker 90% av tiden med babystemme og sier rare britiske ord som “my flower, thats just darling” osv. Ellers kan hun ut av det blå begynne å synge på merkelige sanger og såkalt “negerdanse” altså shake som en gal til rolige sanger. Hun kan også flere stygge grimaser enn noen andre i verden! Dere må få henne til å vise dere en gang…

Alt i alt er hun en veldig sterk person som bryr seg om aller rundt seg – synd mange av dere ikke klarer å ser forbi det ytre , og kun ser en overfladisk bimbo. Du er sterk, storesøster! 

Hilsen Fridar ( som Sophie kaller meg…) 

 

83 kommentarer

Siste innlegg