søsterkjærlighet

Til dere som ikke var klar over det – ja, jeg har en lillesøster! Hun er 13 år gammel og vi har faktisk et veldig bra forhold. Dere har spurt litt om hun er “barbie” slik som meg, og nei det er hun absolutt ikke. Hun er veldig søt riktignok, elsker utseendet hennes! Hun har verdens lengste, fine hår! Så det er absolutt feil det dere tror, at jeg hater alle som ikke ser ut som meg. Slik er det overhode ikke!

VI har hatt som tradisjon hver kveld/natt i sommerferien å se en film hver kveld, nå har vi nettop sett my sisters keeper. Herregud så grusomt, men nydelig. Kjenner jeg får litt ny livsglede når jeg ser den.. Har dere sett den? Sant den er nydelig?

Om dere lurer på hvorfor jeg sensurerer henne, så var hun redd for stygge kommentarer. Stakkars! :(





121 kommentarer

Siste innlegg