videoblogg med marco!

Hahahah, det er så typsik min/vår flaks! Etter tre timer med krokodilletårer, drapstrusler og” æ slår opp om vi ikke lage videoblogg” fikk jeg endelig Marco med – og gjett hva? Jeg klarte å slette den eneste som var okei fra kameraet, før jeg fikk lagt den inn.. Så alt jeg sitter igjen med her er en videoblogg på knappe 2 minutter der vi kun snakker dritt, og den skulle ikke bli tatt med overhode. Men jaja, bedre enn ingenting…? Vi får heller prøve igjen en annen gang!

Noen spørsmål vi ikke fikk svart på var blandt annet om vi krangler mye og om vi har perfekt forhold – svart der er nok ja, vi krangler definitivt en gang i blandt, og nei, det er ikke perfekt. Vi har fått så unødvendig mye dritt mot oss på grunna v noe så ubetydelig som 2 år og 2 måneder i aldersforskjell.. Men heldigvis går det bra nå, og vi passer veldig bra sammen! Jeg elsker deg  ♥

Hahaha elsker slutten, marco skulle akkurat til å begynne å kjefte hahaha…

 



 

172 kommentarer
    1. dette var langt ifra søtt. oppfører du deg slik mot han irl? sier du æsj når han prøver å kysse deg til vanlig? woooow, gud. stakkars unge. han ser jo råforelska ut i deg, mens du bare oppfører deg som en barnslig unge 🙂

    2. skuffanes, har gledet meg til videobloggen deres i hele dag sophie! :'( åsså varte den i knapt ett minutt :'( <3syntes det var litt dålig gjort, men jaja bedre enn ingentig... trur æ nu 🙁
      kan du ikke lage en nyen fort 😀 <3

    3. Hehe, fin video. Men veldig kort å var ikke så veldig mye man fikk ut av den :p men men, dere var søte 🙂

    4. så sykt søt han e mot dæ! virke som en bra gutt, gi no f* i ka folk sir om aldersforskjell, alder telles ikke i kjærlighet! 🙂

    5. koffer lot du ikke han kysse deg, holde rundt deg, å når han sir du e verdeensfinaste, så sir du vær nu særiøs!
      han va jo det, ser du ikke kor han elske dæ!

    6. ???!!
      HVORFOR VAR DEN SÅ KORT, HAdde gledet meg til å se dere svare på spørsmålsammen i flere minutter!!
      er skuffet 🙁
      kan dere ikkkje svare på nesten alle i en ny viedo, i dag??!!

    7. jeg og kjæresten min kranglet hele tiden det første hall året når vi var sammen, det var så og si hver dag. Men når har vi vert sammen 1,5 år ++, bor ilag og har det heeelt fantastisk 🙂 vi krangler ALDRI! kan ikkje huske sist vi kranglet, må være måneder siden! i begynnelsen var vi sikkert litt usikker på hverandre og prøvde å bli sjikkli kjent og det var vel ting ved hverandre som vi ikke likte eller var vant med, men nå kunne jeg ikke hatt det bedre 🙂 så det fikser seg sikkert for dere også med tide. og vi hadde SJIKKLI gale krangler! Det var snakk om å slå opp nesten hver gang! Så slapp av, alt vil gå bra til slutt 🙂

    8. marco ser ut som en utrolig fin person, spesielt på personligheten. men ble litt skuffet av deg når jeg så hvordan du var når han skulle prøve og kysse deg og når han sa at du var verdens fineste, håper virkelig ikke at du er sånn i virkeligheten. og hvorfor gi utseendet hannes en 2er?? han er jo dødsfin 🙂 håper at marco leser denne komentaren, for han burde virkelig vite at han virker som en utrolig herlig person! du er heldig som har han, sophie 🙂 husk og ta vare på han så lenge du har ham, for ingenting varer evig!!

    9. du skuffer jo alle sophie! :D<3
      folket vil ha mer, vi vil ha mer, vi vil ha mer 😉
      kom igjenn!! ;PPPPPppppp ilu<3

    10. Hehe, alle sammen, selfølgelig er jeg ikke sånn med han irl, vi tuller jo bare, og det skjønner han og:)
      og dere som lurer på hvorfor den er så kort, kan bare ta å LESE det jeg faktisk skrev. takk!

    11. dette er første gang jeg leser bloggen din og gikk igjennom hele når jeg først var i gang 😛
      Og jeg ble så overasket over hvor bra du taklet alle de stygge kommentarene. Jeg syens det er veldig modig av deg å bare være helt deg selv på en blogg som hvem som helst kan se. Og det at folk er så i mot at du viser kløfta å sånn det synes jeg er så teit ! hvis man har fine former å kropp så skal man ikke være redd for å vise det. hva er vitsen med en fin kropp hvis du skjuler den? Jeg synes i vertfall det er meningsløst. Jeg er en sånn person som egentlig ikke liker jenter tror de er så deilige, som bruker playboy singletter, har langdt platinablondt hår og masse sminke. men etter å ha lest bloggen din har jeg ingen ting i mot det. og å synes at man er deilig er ingen dorlig ting det betyr bare at man er stolt av seg selv og hvordan man ser ut. hvis det er sånn mann vil være så må man få lov til det! det er ingen ting som er bra eller dorlig når det gjelder måten man kler seg på. det er bare en måte å få fram personligheten sin på. Og hva er man uten personlighet? Denne bloggen kan gi jenter bedre selvtillit og hjelpe de til å heve seg over den dritten folk kan slenge etter de. Jeg har i vertfall lert noe ved å lese det du har skrevet!

    12. Lag en ny video!!
      Han er jo såå søt mot deg da! Ikke dytt han vekk når han prøver å kysse deg, selvom det er på videoblogg så er ikke det noe stress. Håper ikke du gjør sånn mot han in real life.. ^^ Søte sammen da:)

    13. Hadde blirr flau om kjæresten min hadde kyssa meg på en videoblogg jeg (a) haha, ikke noe med han å gjøre med altså.. ja det blir så KLISJEEEE (A) DERE ER SØØØTEEE 😀

    14. 2 minutt? den varte i 51 SEKUND? dritskuffa, dåkker svarte på 2 spm? hadde gleda mæ til denna videoen.

    15. Åee, dere må lage en til ! <3 også må dere svare på alle spørsmålene <3 kjempe søte sammen! <3

    16. dere er kjempe søte <3 han ser seriøst ut som han er rundt 16-17 :OO synd den bare varte i 51 sekunder... har du ikke lyst til å spille inn en ny video med han som varer litt lenge? 😀 har ventet på den videoen helt siden du skrev du skulle legge ut video avv dere to senere i kveld:) såå hver så snill! Igjen, dere var syyykt søte :D<3

    17. Dere kan da virkelig ikke mene at det var frekt av Sophie å ikke la han kysse henne? hun prøvde jo å lage en videoblogg der de liksom skulle svare på spørsmål, ikke kline. Det kan de gjør når som helst ellers.
      btw; ser at han er forelska i deg, og dere er super søte! kanskje dere kan lage en lengre en neste gang? 🙂

    18. Utrolig søte dere er! Minner meg om tullingen mellom meg og min kjæreste. Overrasker meg at folk ikke ser ironien i det? Overrasker meg også at folk kan bli så skuffet over kort video når de ikke en gang tar seg tiden til å lese innlegget? For hvor interessert var de egentlig da? Jaja… Du er ihvertfall utrolig pen Sophie, digger bloggen, fortsett sånn! 😀

    19. Wow, Marco ser ikke ut til å være en 14 åring 😮 ser ut som han er 1-2 år eldre enn deg! Dere er pene sammen 🙂

    20. Utroooooli søte sammen!! Det ser ut som om dere er dødsforelska i hverandre, og alle burde forstå at du bare tuller me de karakterene og noe av de du sier til han 😉
      Jeg ble veldi gla innvendig av å se den filmen, og jeg vil gjerne ha mer av dere :*
      Marco så uannsett ut som om han var mye eldre enn 14 🙂

    21. “marco ser ut som en utrolig fin person, spesielt på personligheten. men ble litt skuffet av deg når jeg så hvordan du var når han skulle prøve og kysse deg og når han sa at du var verdens fineste, håper virkelig ikke at du er sånn i virkeligheten. og hvorfor gi utseendet hannes en 2er?? han er jo dødsfin 🙂 håper at marco leser denne komentaren, for han burde virkelig vite at han virker som en utrolig herlig person! du er heldig som har han, sophie 🙂 husk og ta vare på han så lenge du har ham, for ingenting varer evig!!”
      HELT enig!! 🙂

    22. HERREGUUD SÅ SØTE !!!!!!! JEG SMELTEER , du er så søt du ser skikkeli forelska uut ! jeg vil se mer ! dere er drit søte !!

    23. dere er jo drriiiiit søte! Vis oss et kyss’a ! :p hihi.. men knapt 1 min syynes jeg er litt for dårlig xD få til noe enda bedre, jeg hvet dere kan

    24. NUSSELIGT lag en lengre video nestegang satt inne i stuen min mens alle gjekk ut og venter på den videoen som bare varte i 39 sek er litt skuffet men du tar det igjen neste gang pusspuss 🙂

    25. Halllllo? Er det ingen som leser det hun har skrevet over videoen? DER STÅR DET:
      Jeg klarte å slette den eneste som var okei fra kameraet, før jeg fikk lagt den inn.. Så alt jeg sitter igjen med her er en videoblogg på knappe 2 minutter der vi kun snakker dritt, og den skulle ikke bli tatt med overhode. Men jaja, bedre enn ingenting…? Vi får heller prøve igjen en annen gang!

    26. ehm, du virker bare drid usikker på deg selv, når han ser på deg ser du automatisk ned osv. Håper dere er søtere når dere ikke filmer 🙂

    27. Igår gikk jeg gjennom hele bloggen din, det første jeg tenkte når jeg så den var, å selvfølgelig er en wannebe barbie på topplisten. men så leste jeg videre , innlegg for innlegg, og selv om jeg ikke kjenner det, så virka du så utrolig rå, kjekk og snill, mange som dømmer etter utseende og akkurat det gjorde jeg mot deg, men folk lar seg alikevell lure seg av at om du har blondt hår og litt sminke i fjeset er man en barbie, eller en hore osv, patetisk spør du meg, og ikke bry deg om de som sier blæ blæ om deg og kjæresten din, tenk alder er bare ett tall!
      digger bloggen, etter i går gleder jeg meg til å lese bloggen din 😀

    28. eg har hadd en kjæreste som va 2 år mindre :O
      alder har ingen teng å sei vi va i lag berre 8 måna men va jo længe i mine øya !! 😀
      stå på! å ta berre godt vare på kværandre !!!
      lægg nu ut en ny video !! ;O
      dåkker va så utruli fin i lag ! ^^
      å du e UTRULI fin dæ ska du ha !!! ;***

    29. dere var kjempe søte! marco så mye eldre ut, kjempe peen! 🙂 håper på flere og lengre! digger bloggen din og du er kjempepen <3

    30. de innleggene du hadde forhåndsskrevet? Det der depresjonstiden og hvordan det er å ha en yngre kjæreste, når skal du poste dem?:) supersøt video!

    31. dere må jo skjønne at det med utseendekarakteren var ironisk?! og hun synes sikkert det er kleint å kline med kjæresten på en videoblogg som var ment til å svare på spørsmål:) dere var søtee

    32. tnaa, dere er søte da! :’)
      hadde ikke klagd over en videoblogg til med dere to, og kanskje litt lengre? (a) hihi:)

    33. Elsker alle de hjernedøde mongoapene som skal kommentere negativ i hvert jævla innlegg. Det beviser bare at dere er en gjeng med missunelige små drittunger som ikke takler at noen andre faktisk oppnår suksess.

    34. hei har bare et lite spørsmål som jeg håper du kan svara på i slutten av et innlegg eller noe, hvorfor er du venner med så mange fra rana kommune?:) på facebook

    35. Ah fyfan, korr kleint :p Bra dåkker har det hyggeli sammen, men fy f korr flau æ blei av å se d der :p “puus” k9z fniz 🙂

    36. Ææææ, så søt!! Fikk helt tårer i øynene jeg. Du er kjempe heldig – det er mange jenter der ute (ink meg) som kunne dødd for å få en som sier at han skryter og at du er verdensfineste:) Og det fortjener du også Sophie. Stå på vidre, du er beeeest!!!!! Elsker kroppen din btw

    37. Dere er utrolig søte sammen. Det lyser forelskelse av der begge! 🙂 Alle skjønner jo at du bare tuller med det med utseende osv.. eller, tydeligvis ikke alle :p Uansett, ikke la barnslige kommentarer osv påvirke deg. Du er deg selv fullt ut, noe jeg mener du klarer å vise her på bloggen på en flott måte! Du er både vakker OG jordnær 😉 Digger deg!! 🙂

    38. åå, så søte dere er. han virka skikkelig grei!
      og når det gjelder utseende ditt og all drittslenginga så blir jeg så irritert av å lese de. altså, hvem synes ikke det er pent med en slank jente med muskler, langt blondt hår og store pupper? i TILLEGG til å være pen i ansiktet? du har faktisk et utseende veldig, veldig mange ville drømt om. 🙂

    39. heihei 🙂 just wondering på hva du gjør med håret når det er helt rett og “bølger” i det.. skal i buresdag, og jeg vet ikke hvordan jeg skal være på håret .. 🙁

    40. Haha så kleint! Minn mæ om sånn man va i barnehagen når man hadde “kjæreste”. Og ho eine her over som kommenterte “Ææææ, så søt!! Fikk helt tårer i øynene jeg” så har æ et ord å si.. ELENDIG! tåra i øyan av et kleint moment med to små onga? det e det værste..

    41. Dere var utrolig søte sammen!
      Alder har ingenting å si, ihvertfall ikke bare to år.
      I mine øyne så Marco like gammel ut som deg, og omså ett år eldre! Alder er bare ett tall;)
      Håper på flere videoer med dere! Som sagt, dere er ett utrolig søtt par. You go girl!

    42. Lite keen på å kline på video, Sophie? Virke som at det e problemer i drømmeland ut fra kroppspråket

    43. Herregud følkens.. æ skjønna jo at ho Sophie trakk sæ unna og fleipa det bort! Det va tross alt en videoblogg! Trur dåkker det føles komfortabelt å skulle kyss foran mange tusen lesera? Det kan jo overhodet ikke sammenlignes med virkeligheten. Æ ville gjort nøyaktig det samme. Det betyr overhodet ikke at det ikke e et bra forhold. Jeezes.

    44. gud så flaut! kordan kan du si æsj te typen din når han prøve å kyss dæ? å dytte han litt unna, håpe seriøst du ikke e sånn irl når du e forran andre folk. skjønne jo at du ikke gjør det når du e aleine med han, men hallo … det virke som du e flau over han når du gjør sånn.

    45. heia! vi sitter på hytta i malangen og følger med på videoen dine:) vi har laget musikkvideo til sangvideoen, den ble kjempe bra og vi har spilt den på storskjerm med kjempe høy lyd slik at alle naboene har hørt deg synge, de klappet:D
      kunne ønske du kunne lage en litt lengere video med kjæresten din, for han var KJEMPE søt og er bra PR for bloggen din, hehe. (men slapp av skal ikke stjele han fra deg)
      vi elsker bloggen din, men skjønner ikke hvorfor du må sminke deg så utrolig mye og hvorfor du barberer bort øyenbrynene dine? det ser virkelig ikke bra ut, det er jo trist.
      men du gjør dagen vår:D:D
      hilsen tre tromsøpier på hyttetur

    46. marco va jo drittkjækk : O gaaad! så ut som han va myyy elndre enn dæ! viss du ikke orke nå mer! sond him over to me!

    47. hallo, det her va jo drit dårlig vidio! kan ikke du lage en nyen? man fatta jo ikke en dritt av den her!

    48. HÆ ? hva syns dere er søtt me at hun ikke engang lar han kysse henne eller holde rundt henne !
      For meg ser det ikke ut som om hun liker han no særlig ! en det er min meninng 😀

    49. ” du e bare bra når vi e aleina ” hahahhahahahahhahahha FETTE LMFAO!!! <3 beste driten e har sett på lenge E> fortsett sånn du førr da va fette komisk!!!!! ;D <33

    50. Haha søte du burde skrive litt mer om marco og ta flere bilder for de at dere er så søte sammen OMG as sykt as !!!! <3 Elesker bloggen din du er 10000000000000000 prosent beder en TCMN

    51. ventet lenge på den 🙂 litt domt at den varte så kort da..
      lag en ny snart!
      Viste ikke helt om du kødda, men satser på det!
      Du kan jo ikke mene at han er en 2- svak 3 fra 1-10.
      Marco var utrolig kjekk, ta vare på han 🙂

    52. Dårlig gjort av folk å slenge dritt til dere pga. aldersforskjellen. Jeg er sikker på at om han hadde vært to år og to månder eldre enn deg så hadde ikke folk gjort det. Jeg tror det er blitt slik at spesielt unge folk “forventer” at gutten skal være enten like gammel som eller eldre enn jenta. Noe som ikke har noe å si egentlig.

    53. ÆSJ? sier du virkelig æsj når kjæresten din vil kysse deg? skjønner jo at du ikke vil kysse på en videoblogg, men “æsj”???

    54. “dette var langt ifra søtt. oppfører du deg slik mot han irl? sier du æsj når han prøver å kysse deg til vanlig? woooow, gud. stakkars unge. han ser jo råforelska ut i deg, mens du bare oppfører deg som en barnslig unge :)”
      enig i den… vi ser jo at han e eldre enn dæ, han prøve å vise alle lesere at DU e hannes, og så kommer du å sier “æsj” og begynne å klage på kordan han ser ut. Selv om du mene det du sier e ironisk hele tia, så betyr det ikke at han har lyst at du vise det foran hele Norge.. huff.. va fette flaut å se på

    55. Dere er sinnssykt søte!! Alle trenger ikke å blande seg opp i hvordan de oppfører seg mot hverandre på denne videobloggen. Det viktigste er jo at de er fornøyd med det, og det er helt tydelig at de er, så ikke bland dere!

    56. kjempe bra blogg ! håper du kan lage en litt lengre video med marco snart !:D du er ei dritt kul jente ,STÅ PÅ !

    57. alle skal alltid ha noe imot jenter med blondthår, store pupper, og er brune. JEG TROR DET ER FORDI DERE ER MISUNNELIGE, uansett hva dere kommer med. hvis det er så viktig å få det ut at hun er stygg osv, har du som sier det et problem, eller så er du sjalu på at Sophie kan være sånn.

    58. først tenkte æ herregud du og Marco e kjæresta, whaat?! Men når æ så denna filmen virka dåkker veldig søt ilag! 🙂

    59. Ikke bry deg om alle de sjalu’e folka over her! Synes dere er utrolig søte 🙂 2 år er ingenting i aldersforskjell. Er selv 16 og er sammen med en på 19. Hihi.

    60. Ikke bry deg om hva folk sier om aldersforskjellen! Justin Bieber og Selena Gomez er i samme situasjonen, Selena er 19, Justin er 17. Ikke mange som sier noe på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg