kjærestevideoblogg..?

Nå legger meg meg, endelig. Har vært en utrooooolig lang dag, og jeg har ikke sovet i hele natt! Skal bli godt å ta på meg sovemaska å ta av meg alle klærne, å legge meg ned i den stoore senga mi! Jeg har mareritt hver eneste natt, så satser på ingen drømmer nå. Noen flere enn meg som bruker å drømme at man blir jaget av noen, så er enten bena skikkelig tung, eller så springer man i slow motion, eller så svikter stemmen når man skal rope på hjelp? Huff, det er så ekkelt! 

Foresten så har jeg snakket med Marco, min kjæreste, angående det med videoblogg sammen og til mitt store sjokk sa han at det var greit! Men ettersom han aldri har videoblogget før, og jeg er vandt til å videoblogge alene, lurte jeg på om noen av dere har noen spørsmål til meg/han, om oss liksom? Så kan dere få det istedenfor innlegg? 

Meg og mitt lille udyr hilser godnatt! ♥ 




 

123 kommentarer
    1. haha, bruk å ha sånner drømma at eg spreng i slowmotion:)
      – Ka hva grunn te at du skifta meining, å bestemte deg førr å ikke kødd me han?
      ka bruk dokk å jær ilag?

    2. Du har supermange innlegg om dagen, elsker d! 🙂 Eg lure på om han spiller handball? Synes eg har sett d skjønne du:)

    3. hvordan møttes dere?
      hvor lenge har dere vert sammen?
      kjeresten din, er han 96èr 97èr eller 95èr?
      dere er sykt søte sammen.
      hvordan ble dere sammen
      rota dokker længe før dokke ble i lag?

    4. hvordan ble dere sammen?
      hvordan møttes dere?
      har dere perfekt forhold?
      hvor lenge har dere vært sammen?
      hva pleier dere gjøre når dere er sammen?

    5. kan dere kysse? ;pppPP
      marco:
      kordan e det å være kjæreste med den hottaste i harstad som i tilleg e 3 ÅR større enn dæ ? 😀 må være fette digg..
      sophieee:
      hvordan er det å være i lag med en som er 3 år mindre sånn med tanken på fester og venne forskjellen ?
      begge:
      er det vanskelig å finne tid til værandre og hvorfor er dere ikke i et forhold på facee??

    6. Har også sånne mareritt … såå gøy at han vil bli med på videoblogg da:D
      – hva liker dere med hverandre?
      – Krangler dere ofte?
      – Drar dere ofte på kino el noe sånt? 🙂
      – Hva er det du Marco liker med Sophie som ingen andre jenter kan måle seg med? 🙂
      Klem<3

    7. dere er kjeempe søte!
      drit i alle andre som sier no, de har ikke rett til å dømme dere, og det vil de seff bli straffet for, for det de gir, vil de en dag få tilbake! akkurat i lik mengde!
      spm:
      hvordan møttes dere?
      hvor lenge har dere vært sammen?
      spm til sophie: synes du det er enklere å være sammen med en som er mindre, enn en som er eldrE?

    8. SPØRSMÅL:
      – Hvor lenge har dere vert ilag?
      – Hvem spurte?
      – Hvordan møttes dere?
      – Har dere overnattet hos hverande/sovet ilag?
      – Kan dere kline i 6 sek foran kameraet til oss? Eller er dere pyser?
      – Drømmer dere om og flytte ilag når dere blir eldre?
      – Stoler dere 100% på hverandre?
      – Har dere noen gang kranglet?
      – Har dere hvert nakne sammen?
      Digger bloggen 😀

    9. hei, æ læs bloggen din ofte 🙂 den e superfin og du verke som ei søt og snill jenta.
      – Ka va det som fikk dæ til å falle for Marco?
      – Ka driv dokker me på fritia ilag?
      – Ka betyr mest før dokker? utseende eller personligheten?
      sånn 🙂

    10. Kan dere kysse på videoen? 😀
      Hva synes dere er mest positivt med å være sammen?
      Nevn 3 positive ting med hverandre, og hvorfor dere liker hverandre 😀
      Hva synes vennene deres om at Sophie er 2 år eldre/ at Marco er 2 år yngre?
      Var det kjærlighet ved første blikk?
      Hvordan ble dere kjent?

    11. sophie: hvordan falte du for Marco?
      kan dere kysse på videoen?
      har dere vært alene før?
      har dere overnattet hos hverandre?
      Marco: Hva synes du om “twistene” til Sophie?
      fem ting som er best med henne?
      stav navnet til sophie, og for vær bokstav sier du en positiv ting om henne
      Sophie: stav navnet til marko, og for vær bokstav sier du en positiv ting om han

    12. -hva liker dere aller best med hverandre?
      -krangler dere ofte?
      -har dere det bra sammen?
      -overnatter dere ofte hos hverandre?
      gleder med til videon søta!!<3

    13. hva syns du om at mange var imot tcmn, og for deg? 🙂 <3
      hvorfor er du så pen? <3
      syns du marco er kjekk?
      hva syns du om pitbull?
      btw: du er myemyemye bedre enn therese 🙂
      og du er pen
      og du er min
      og du er fin
      hehehehehehehhe

    14. kan dere kysse?
      hvor møttes dere ?
      har dere hadd sex?
      hva er det verste dere har gjort sammen ? 🙂
      kan du ha MANGE videoblogger???????????? <3
      hvor høy er du, å kjæresten din ?
      hvor mye veier du ?

    15. jaa det hadde vært kjempekoslig om dere hadde gjort det :)) Dere er såå søte sammen, så det hadde vært skikkelig koselig å sett dere sammen in real og ikke bare bilder 😛 Aaaw er så glad på dine vegne 🙂 jeg vil også ha en kjæreste 🙁 heldige deg <3

    16. -Har dere hatt sex? vær helt ærlig, det er en helt naturlig ting som de fleste har i et forhold 🙂
      Syntes ihvertfall at dere passer kjempe fint i sammen! Håper dere har et fin forhold <3

    17. hvis du spiser rett før du legger deg ( innen 1 time) kan være grunnen til at du for mareritt siden da er magen urolig og ja skaper mareritt! bare et lite tips 😉 har slitt med det selv så fikk dette rådet av legen

    18. kan dere fortelle hva dere liker best og verst med hverandre? 😀
      ooog, kan dere sette kameraet på stativ eller noe, slik at det ikke blir i speilet og du på en måte ser “bort” fra “oss” ? :- )))

    19. Marco:
      – Hva syntes du om kroppen til Sophie Elise?
      – 3 negative og 3 positive ting med ho?
      – Hva var det første du så på når du så ho?
      Sophie:
      – Hva var det som gjorde han så bra, og at du likte han?
      – 3 Negative og 3 positive ting med Marco?
      – Hva er det du like best me han?
      Begge:
      – Historien?
      – Får dere høre ofte om at det er så stor alders forskjell?
      – Hvordan er foreldrene deres til dere?
      – Når blei dere ilag, og hvor lenge ?
      Håper dere får det fint sammen og ikke minst har det fint ilag!
      🙂 Jeg digge deg, Sophie Elise-søte barbien! Stå på.

    20. Til deg : Har du arr etter at du tok silikon ?
      Til begge : hva er aldersforskjellen på dere?
      Til kjæresten din: hva falt du for når du først gang du møtte sophie ? og hva likte du best ved henne da?

    21. Ah! Nå ble jeg litt glad innimeg, siden jeg drømmer akkurat det samme! Det er så ekkelt.. Uff, hehe :))

    22. Er det turnoff hvis en jente har en utstikkende føflekk på brystet, og en flat stor en over rumpa? har nemlig dårlig selvtilitt på grunn av det, og tørr liksom ikke ha en utringet topp fks, eller en shorts på meg, siden de vil vises da..
      og jeg er 13, dere kan glemme å si ”dra til legen å fjærn dem” det er ikke så enkelt … 🙁

    23. Lure egentlig bare på om dokk har det bra ilag?
      Det e jo et eneste som betyr nåkka 🙂
      Syns dokk e kjempe søt ilag og håpe forholdet vare:)
      Kos dokk

    24. Jeg har et spørsmål til deg søte Sophie! Uttales navnet ditt Såofi eller sofie? hehe.. og er håret ditt ekte eller extensions? sinnsykt fint vertfall ;D

    25. Kunne dokker tenkt til og gifte dokker?
      Til marco: Bruker du eller har du tatt på puppene til sophie?
      Til sophie: har du eller bruke du å ta på penisen til han marco?
      Beste minne ilag?
      Ka bruk dokker og gjøre når dokker e med hverandre?
      Kor ofte e dokker med hverandre?
      Ka synes marco om sophie sin blogg og like han at du blogge?
      Har dokker vært i undertøy eller nakenforan hverandre?
      Synes marco at sophie har store puppa og ka like du minst og ka like du mest med de?
      3positive om sophie?(marco svare)
      3positive om marco?(sophie svare)
      3negative om sophie?(marco svare)
      3negative om marco?(sophie svare)
      Like dokker foreldrene til hverandre og like dem dokker?

    26. kordan fann du en som er 3 år mindre enn deg?
      har dere samme vennene?
      er dere ofte med kverandre?
      kan dere kysse?
      hva sa vennene dokkes når dere ble sammen ?
      kommer dere til å vere lenge isammen ?

    27. Ikke sant sophie er like pen med og uten sminke :)?
      SOPHIE: jeg har også mareritt hver natt og det kan komme av at du legger deg når du egentlig ikke er trøtt, eller sånn du forklarer så er det sikkert vokskramper.
      Håper det blir bedre med sovinga di 🙂

    28. Marco: Hva liker du best at en jente gjør for å få din oppmerksomhet?
      Sophie: Hva liker du best med Marco? 🙂

    29. hei, jeg føler egentlig bare for å få ut en del av meningene mine. HVORFOR SKAL ALLE HA SÅ SINNSYKT STORT FOKUS PÅ hvORDAN DU OG THERESE KLER DERE, OPPFØRERER DERE OG BLOGGER OM?????? Hvis de ikke liker det så kan dem prøve å blogge selv og komme inn på topplista. Det er ikke lett. Og hvorfor skal folk bry seg om hårfargen og hvor store pupper dere har? Det gir ingen mening. Grrr, jeg blir så sur! Fortsett med det dere gjør, ikke endre på bloggingen deres fordi den ikke tilfredstiller alle. Det går ikke ann å gjøre alle fornøyd… Lykke til!

    30. Wow! Pretty girl du er! 😮
      Kan du skrive ett innlegg om udyret ditt? 😀
      – Nevn noen negative ting og noen positive ting om hverandre. Fortell hvor lenge dere har vært sammen!

    31. Hvor gammel er han ?
      hvor lenge har dere vært ilag ?
      hvordan møttes dere ?
      Hvordan fallt dere for hverandre?

    32. Ja, uff hele tiden! Skal rope på hjelp så får jeg ikke til og snakke, det er så ekkelt. Iværstefall så vokner jeg ikke før lenge etter! Hater det med andre ord!
      Si en positiv ting og en negativ ting om hverandre:)

    33. Marco:
      er du forelsket i sophie? <3
      synes du hun er den peneste i hele verden?
      leser du bloggen?
      Sophie: hva liker du best med Marco?
      er du forelsket i han?
      er han den fineste gutten du vet om?
      Dere er kjempesøte sammen! <3
      si tre positive, og tre negative ting om hverandre <3

    34. Folkeens bildet kan ha bli tatt tidligere på dagen og hu kan ha flere av samme shorts2!!!!!!
      Kan vi ikke få se ett kyss!!<3
      Digger bloggen, den har hjulpet meg mye med selvtilliten, spesielt noen av videobloggene!<3

    35. Det hadde vært koselig viss dere hadde kyssa! :))
      Pleier dere se film sammen? hvilken?
      Har dere en egen sang? ^^
      Hvor langt er det fra huset ditt til marcos?
      PS: elsker bloggen! <3

    36. det hadde vært kjempe gøy! men jeg lurer på en ting; hvordan uttales navnet ditt? uttales det som i engelske Sophie eller som Sofie? Elsker bloggen din!

    37. huff, drømmer også det! vær gang jeg drømmer at jeg blir jaget elns, så skjer det noe med stemmen min, armene mine, eller fotene mine. Enten at armene mine er helt skjele når jeg skal slå, eller at jeg ikke klarer å springe fort ellerno.. er helt jævlig!

    38. jeg har sett på de fleste av videobloggene dine, og jeg har fått et helt annen inntrykk av deg, enn hva jeg fikk av å se på bildene dine. Du virker som en helt fantastisk person! så på videre! ha en fin dag 🙂

    39. Hva syntes du, Sophie, om Marco, og hva syntes du, Marco, om Sophie ?? 😉 <3 btw digger bloggen din, Sophie! <3

    40. ELSKER BLOGGEN DIN ! gleder meg til neste innlegg og gleder meg til videobloggen med deg og marco 🙂 Du er forresten sykt pen ! ; )

    41. Først må jeg begynne med å si du er veldig flink å blogge 🙂 Bare lurer på en ting, bruker du klips på extention, eller har du sveiset/limt på? 🙂

    42. hun ligger på 4 plass bare fordi tcmn etterligna henne!
      Jeg syntes du Sophie. Burde tenke over det du skriver. At du har større pupper og er kjempe tynn!
      Enn om jeg er overvektig og har småe pupper da? Du gjør jo slik at folk tenker at de MÅ ha store pupper og MÅ være tynn. omg. du burde virkelig tenke over hva du skriver!

    43. Hei! Elsker bloggen din, men jeg lurte på om du kunne vise på bloggen din hvordan du ordner håret no i det siste. Såg en video av deg der du fortalte om hva du skulle i sommer og jeg likte håret ditt så godt. Kanskje du allerede har lagd en video om det, men kan du ikke poste den på nytt slik at jeg kan se den? Sikkert flere som lurer på det samme. Du har så nydelig hår!

    44. Hei søta! Jeg ville berre si at jeg startet og lese bloggen din igår, og til nå har jeg lest HELE bloggen din! Fra Januar til nå. Digger den! Og jeg digger deg! Vil bli som deg egentlig, du er så nydelig, og du virker jo sååå snill! Håper du ser denne kommmentaren :)<3

    45. marco:
      krangler dere ofte ?
      syntes du at dere er det perfekte paret ?
      “skryter” du til vennene dine om henne og hva dere gjør sammen ?
      Sophie:
      fra 1-10, hvor bra utsene har marco ?
      fra 1-10 hvor bra er personliheten hans ?
      Begge:
      si en positiv og en negativ ting om hverandre
      dere virker som dere er kjempesøte sammen ; ))

    46. Du bruker innlegg i bhen. Man ser det fra siden når puppene er flate på siden og kløft foran. Har vært der selv, man ser bare at du har stor pupper på bilder og når man ser deg rett foran, men i helhet ser man at du egentlig ikke har store.

    47. si en negativ ting om hveerandre? 😀
      marco; hva liker du best av sophie?
      marco; du starter i 9 etter sommeren ikkesant?
      sophie; hva liker du best av marco?
      begge; hvor lenge kjente dere hverandre før dere starta og drive?
      marco; likte du sophie før dere starta og drive?
      sophie; likte du marco før dere starta og drive?
      marco; hva syns vennene dine om at du er sammen med sophie?
      sophie; hva syns vennene dine om at du er sammen med marco?
      hah, jaja :-DD
      ooogg,kan dere kysse på videon? (a’ <3<3<3

    48. herregud dåkk e så søt i lag! :–) ka e probleme om han e mindre ein ho ?? det e no heilt normalt, så længe di har følelsa før kvar anner og e førelska! så e det de som best om di ska va i lag elr ikke. det e heilt opp te di 🙂 kor høg e han marco? kor længe ha dåkk vørre ilag? 😀 kanke dåkk suss på videon? gled meg som ein litn onge te og se videoen! 😀

    49. 1. vi lurer på om hvordan marco spurte om dokke skulle bli ilag?
      2. om dere noen gang har blitt busta av foreldre eller venner når dokke har sex?
      3. om kor lenge dokke trur forholde dokka kjem til å vare?
      4. er marco flau over at sophie blogger? og alt de dumme hun sier?
      5. hvordan møttes dere?`
      6. hva type prevensjon bruker dere?
      7. hva synes venner og bekjente om aldersforskjellen deres?

    50. :O!!
      du er snart over tuvaw, da er du på topp 3 !!!!
      AWSOME!!!
      sophie:
      skal du selge noen av dine klær???
      marco:
      hvem er den fineste 97 på seljestad? (må ikkje svare hvist du ikkje vil si d forann kjæresten din)
      <3<3<3<3<3<3<3ELSKER DERE<3<3<3<3<3<3<3

    51. – kan dere kysse ellernoesånt på videoen?
      – Hvordan møttes dere?
      – Hva liker dere med hverandre? ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg