And i’m like ; fuck you

Jeg sletter halvparten av kommentarene som kommer inn på bloggen her ettersom jeg ikke gidder krangling (mange er frekke) men nå skal jeg ikke gjøre det mer. Nå er det kjeftetid! 

Puppene mine. Jeg skjønner ikke helt hvor prioriteringene til enkelte ligger. Hva så om jeg hadde hatt silikon? Hva så om jeg bruker 50 bher, 20 innlegg og stapper papir og sokker i bhen? Det bør jo ikke ha noe å si for dere? Er ikke det min sak? Det hadde vel kanskje betydd at jeg er usikker på meg selv? Omså jeg har platinablondt hår og bruker mye sminke.. Hva gjør det? Er det en verdenskrise? Nei, det er det ikke! Jeg håper virkelig enkelte av dere finner på bedre å gjøre enn å studere kløftpartiet mitt dag ut og dag inn.. Jeg kan ha 60AA cup og 85DD cup og uansett være en god person. Jeg håper noen kan komme på et godt svar på hvorfor puppene mine har så utrolig stor betydning. For det virker som om de betyr mye mer for enkelte av dere enn de gjør for meg, til og med.

Og til dere som irriterer dere sykt over at kjæresten min er 14 år gammel… Get over it. Flaks at det er jeg som er kjærste med han, og ikke dere. Jeg har det i alle fall bra med han, er det ikke det som betyr noe?

Nå skal jeg ta på meg min rosa minishorts, ta på meg playboy singletten og slippe ut det lange, platinablondet håret. Bare fordi jeg kan, liksom. 



 

219 kommentarer
    1. Folk burde slutte og bry seg om puppene dine, det er jo faktisk en naturlig ting som alle jenter har i uansett hvordan str 🙂 Og det med kjæresten er heller ingen andre sin sak, du har det bra med han og er det som teller 🙂

    2. Så sykt bra skrevet! HAHA
      Skjønne ikke koffer puppan dine alltid e i fokus hos enkelte menneska. Puppa e en helt naturlig del av kroppen, og vi kan ikke nokka for at dem e der!
      Stå på videre Sophie 😉

    3. haha, synes det er kult at du liksom “slår tilbake”, hvis du skjønner hva jeg mener! YOU GO GIRL 🙂

    4. bra innlegg!
      syns det er utrolig teit av de og kommentere slik! hadde jeg vært dem hadde jeg kommet med et fint unnskyld på face eller noe, deretter sluttet å kommentere drit på bloggen din, men det tror jeg dessverre ikke de tør. Du kan jo også anmelde de? det fortjener de nemlig.
      Digger deg Sophie<3

    5. bra du er deg selv hvertfall, og jeg digger at du er deg selv 110%!!
      Digger at du har noe i hodet, selvom du har langt blondt hår, brun og sånn.
      Du er deg selv, og det er det viktigste 🙂

    6. Det kalles misunnelse, ikke alle er så pene som deg. Dersom livene deres er så uinteressante at de MÅ snakke om ditt, da ligger ikke problemet hos deg.
      Stå på, Sophie! 🙂

    7. …………………./´¯/)
      ………………..,/¯../
      ………………./…./
      …………./´¯/’…’/´¯¯`·¸
      ………./’/…/…./……./¨¯
      ……..(‘(…´…´…. ¯~/’…’)
      ……………………..’…../
      ……….”…………. _.·´
      ……………………..(
      …………………………
      FOCK THE POLIC

    8. Bra du kjefter på dem 🙂
      Støtter deg 🙂
      Pupper osv har ingen betydning med mindre man er pedo eller bare en drit sekk

    9. Er enig med at folk her at folk buurde virkelig slutte å bry sæ om puppan dine.. Du kan jo være en steike god person uansett, men d e bra du står opp å tør å si noe.. for mange bit det i sæ å trur d ska være sånn! you go girl! Å e utrolig enig me dæ, så lenge du har d bra med typen e det jo ikke nøye kor gammel han e.. alder har ikke noe å si! så fremst ikke ei på 30 bi i lag me en på 10 liksom 🙂

    10. Jeg bare lurte på noe helt annet, spiser du mye usunt? Eller er det kun sunn mat det går i hos deg? Beundrer kroppen din så sykt, alt fra magen til puppene, og jeg syns du er fin akkurat sånn som du er 🙂 Folk kommenterer kun på det, fordi de er så jævla sjalu 😉

    11. dei skrive dritt om puppene din osv fordi dei digge dei å misunne dei : ) eg syns du e utrolig fine : ) å du har jo fine kropsdeler men det e fordi du vil , å står på for å ha det du e ein utrolige inspirasjon : ) stå på ! eg lese bloggen din pga du e flinke te å skriva : )

    12. GO GIRL!!! You rock <3 Men kan du ikke være så snill å bare legg ut ett bilde av kjæresten din? Ikke bry deg om hva andre sier om dere, alder teller ikke! Forestill deg at du er 30 år og du er sammen med en som er 29 år, da har det ikke så stor betydning nei.. For da er dere ''voksne'' liksom. Men når man tenker på det nå, wow en jente på 16 er sammen med en gutt på 14 så høres det rart ut, men det er det slettes ikke! Alder er bare et tall, og det er det på innsiden og hvordan forholdet deres er som teller, ikke alder og slikt piss! det er bare barnehage opplegg 😉 STÅ FRAM Å VIS AT DU ER STOLT OVER KÆRESTEN DIN ! Stå på jenta mi

    13. Folk Bryr seg om puppene dine av en grund.. Det er på grund av at dem er missunelig (:
      Bare å stå på! og folk som sier du er stygg.. De må være skutt i hue o.O
      Sånn btw puppan dine e max stygg ! ! 😀 Hihi, bare tulla {3 e fine de 😀

    14. De er bare sjalue! Du har vært heldig med kroppen din, å det er det ikke alle som takler. Ikke bry deg om hva folk sier, for du er 100 ganger bedre enn de!!

    15. Ok, ok, siden ingen andre sier det.
      Jeg vil tippe at puppene dine er i fokus fordi de er store. De fleste gutter liker store pupper, de fleste jenter blir misunnelige på store pupper.
      Av det jeg har sett på tidligere inlegg har du en tynn kroppsbygning, og et stort brystparti. Vil tippe at det er jenter der ute som hadde gjort mye for å få en sånn kropp.
      Ærlig talt, har vi kommet til den tiden hvor man skal mobbe andre fordi de er pene?
      Og om hu så hadde tatt silikon, så hadde henne ikke vert den første. Er en god del filmstjerner og modeller som har silikon, hvorfor ikke hetse de?
      Om du ikke hadde lagt ut inlegg om hvor mye du ‘gir faen’ i de kommentarene etc, hadde du heller ikke fått så mange kommentarer.
      Slike kommentarer provoserer deg, og inleggene dine provoserer de som kommenterer, det er en ond sirkel.
      De kommentarene som omhandler kjæresten din derimot, syntes jeg er idiotiske.
      Folkens, ikke lat som om dere aldri har tenkt på en eldre/yngere person! Jeg har selv en kjæreste som er 22 år gammel, og jeg er selv 17. Det er 6 år imellom oss, men det er også masse kjærlighet.
      Om Sophie har en kjæreste som er 14 år, er det hennes sak. Om det ikke er et problem for henne, burde det heller ikke være et problem for dere.
      Jeg skulle egentlig si en ting til, men glemte det, damn ..
      Personlig syntes jeg du har en fin blogg, og skriver ganske bra. Du klarer å skrive noe som gir mening, fremfor inlegg som “idag har jeg kjøpt en veske <333333" ..
      Gratulerer med kjæresten, håper på det beste.
      Ja, jeg liker puppene dine, men har ingen grunn til å hetse deg på noen måte fordet.

    16. hah, U go girl!:) synes det er bra du er den du vil være!, uansett om folk liker det eller ikke, så er det phett å like opmerksomhet, ikke for alle som sagt

    17. DIGGER DEG! At du står for dine meninger og har denne bloggen. Beundrer kroppen din, og det flotte håret og ikke minst hvor fint du sminker deg!! 🙂 Stå på og få disse drittungene som slenger dritt til å rakke deg ned for det er ikke verdt det. Digger at du oppdaterer så ofte, det er det som er gøy og derfor gøy å lese bloggen din. Skulle gjerne hatt samme motivasjon som deg til å trene å fått så flott kropp.
      Har noen tips til deg om blogg innlegg. Kan du vise hvilken sminkeprodukter du bruker? 🙂 Og vise favoritt klærne dine fra topp – tå? Og kanskje vise bilder av rommet ditt? 🙂

    18. Du er rå! Digger deg og innstillingen din. Du virker som en utrolig bra person, så jeg sjønner ikke hvorfor folk må kommentere stygt og rakke ned på deg hele tiden! Du fortjener så mye bedre. Folk er misunnelige, og jeg kan trygt si at jeg også hadde drept for en slik kropp som du har! Du er rett og slett nydelig! Og hva så om kjæresten din er 14..så lenge dere har det fint sammen spiller alder ingen rolle.
      Stå på Sophie, elsker bloggen din, og du er en stor inspirasjon for meg, og sikkert mange andre 🙂

    19. Håper det er greit at jeg ” reklamerer ” for deg på bloggen din.. Bruker og legge ut hvordan blogger jeg leser akkurat nå, og siden det var din, legger jeg den ut 😀
      Om du vil ha dette slettet er det bare og rope ut:D
      Ps: Vær den du er ;D

    20. La sophie være ! hun må få være og kle seg som hun selv vil. ikke mobb henne eller klage eller noe sånt. ikke alle liker ditt utseende heller!! lær dere respekt. hun synes hun er pen ( jeg å ! :)) å det er det viktigste. Marco er en sykt fin fyr så jeg er glad de har funnet hverandre. så kom med positive kommentarer, det fortjener hun !
      ha bud på klærne 🙂

    21. Det er fordi enkelte folk kan ikke la andre være lykkelige og fornøyde med seg selv og livet sitt. Enkelte gjør alt de kan for å dra andre ned i det miserable bitre hullet av sjalusi de har laget selv fordi de ikke er fornøyd med livet sitt og utseendet sitt. De må egentlig rett og slett ha lav selvrespekt, ikke eie et snev av medfølelse eller empati og ha svært liten sosial antenne 🙂
      All respekt til deg sophie, for at du faktisk tørr å være den du selv vil være, være med den du selv vil og fordi du faktisk kan. Stå på jente, og husk; Haters makes you famous 😉

    22. Gratulerer. Du er den første ekte bloggeren på topplista. Du er vel egentlig den eneste faste bloggen jeg følger med, KUN fordi du slår tilbake til leserene. Virker ikke som du lar deg bryte ned av randoms slik som Voe etc.. Creds for det, no doubt!
      Stå på! Respekt, say no more!

    23. Hei Sophie 🙂
      jag kommer från norge men bor i sverige, därav så kan jag inte speciellt bra norska.
      men iallafall jag kände att jag behövde kommentera, jag har läst din blogg i bara några veckor, och jag tycker redan om dig. Du är söt, pen, och verkar vara en trevlig tjej. Bloggare får ofta mycket skit och får stå emot en del. I sverige så har vi tex Kenza, kissie och paow. de får mycket skit även om de inte gör något. Det finns avundsjuka människor överallt, som vill förstöra, hålla på och kommentera så mycket dumt. Din pojkvän (kjæresten din) är 14 år, åldern är bara en siffra, det betyder ingenting. Är man glad, mår bra och älskar varandra så finns det ingenting som säger att man inte kan vara tillsammans för att man har några års skillnad. Det är så sjukt, men det har alltid vart sån att man har växt upp med att mannen är äldre än kvinnan, jag tror det är därför som folk uppfattar det fel när det bli omvänt. Du är fin och verkar vara smart, stå på dig och lyssna aldrig på skitsnack som andra säger om dig eller till dig, för du vet bäst själv vad du gör och vad du är. Jag läser din blogg även om det ofta är meningar/ord som jag inte förstår, så jag hoppas att det inte blir alldeles för svårt för dig att läsa lite svenska. 🙂
      kram!

    24. aah, sjalusi sjalusi. er helt villt hvordan folk kan være altså… er så utrolig bra at du har en slik holdning som dette! ikke la noen trykke deg ned, for du er en kjempefin person på utsiden og innsiden!

    25. du er sykt pen, og du har sykt fin kropp også. enkelte klarer bare ikke å tenke på annet enn pupper og rumper. Det er så utrolig teit at man nesten må begynne å grine! Du er flott som du er, vær stolt over deg selv! bra skrevet, håper dem trekker det til seg! (:

    26. haha, jeg digger deg! folk kan være så utrolig barnslige noen ganger.. du er som du er 🙂 og jeg synes det er kult at du har en yngre kjæreste, jeg! er jo ikke noe galt i det så lenge dere har det bra 🙂

    27. helt enig med deg! hvorfor bry seg? det er jo ditt liv, det er jo du som skal leve det så. du er sinnsykt pen forresten, digger deg og bloggen din! seriøøøst. stå på!♥
      dessuten er det mange som bærer fordommer – sånn derre “hun der er blond, brun, pen, fin kropp og har laangt hår, hun må være bimbo og dum” – det er sinnsykt teit. når du skriver sånt som dette, viser det jo bare at du har noe i mellom øra ogsånn! åh, liker det. en gang til; stå pååå.

    28. Unnskyld meg, men FY FAEN! Har sagt det før, men sier det til deg igjen Sophie. Jeg liker virkelig bloggen din. Du ei ei nydelig jente med bein i nesa, og holdningen din er helt rå uten tvil. Jeg rett og slett digger deg, jente! Det at puppene dine er fokuset til enkelte er vel kanskje fordi enkelte gutter ikke klarer styre seg, og fordi jenter er sjalu fordi du har råfin kropp, men det er lettere for de å rakke ned på delene av kroppen din de er mest sjalu på, enn å fortelle deg at de liker kroppen din. Av en eller annen wicked grunn! Men for deg å slå tilbake på denne måten står det respekt av, det er helt utrolig. Du er rå 🙂 Vært fast leser av bloggen din ei stund nå (i sommer), og får bare mer og mer sansen for bloggen din og deg. Du er ei utrolig jordnær, pen og tøff jente. Ikke rart mange jenter slenger sjalu dritt rundt seg! Se på deg selv 🙂
      Og det at kjæresten din er 14 år har vel ingen ting å si så lenge dere har det bra sammen. Om han er moden for alderen er det ingen av dine lesere som vet, så er ingen ting de kan uttale seg om 🙂 Skal vedde på dere er nydelige sammen, og jeg unner deg virkelig det beste. Og han er nok heldig som har deg! Stå på, og ikke gi slipp på gutten din på grunn av dumme lesere. Det blir bare for dumt at folk blir så sjalu! 🙂
      Stå på Sophie! Jeg digger deg 🙂
      -Ine

    29. Der er ikke det at du har pupper som betyr noe, det er hvordan du framtrer. Greit nok, det er lett å lure små fjortissunger, men fyfaen. Pretty much alle bildene dine har et vulgært og seksuelt preg. Og når du har en standard blondine/bimbo stil, må du jo forvente at folk dømmer deg for det, det er menneskelig natur. Nei, det er langt ifra verdenskrise, men dette er en blogg, ikke nyhetene. De som besøker denne bloggen, gjør det kun pga de er interessert i deg. Men det er ditt liv, og jeg dømmer ikke. Kunne gjerne lasta opp bilder av degselv i undertøy, med utfordrende poses og en liten trutmunn, whatevah

    30. Du er råå sofie! 🙂 Dem er bare sjalu, som meg! bare at de ikke klarer å la være å si noe stygt for å heve seg selv! Men vet du hva? det skal ikke gå inn på deg! fordi du har en masse lesere som bare absolutt digger deg! Spesielt fordi du slår tilbake på folk som sier slik om deg! Så du burde heller si tusen takk til dem! For hvor mere de sier stygge ting! Hvor mere ser vi av den virkelige sofie, og hvor mer elsker vi deg bare! Så vil gjerne si TUSEN TAKK til dere som kommenterer stygt! Fordi det gir oss andre lesere en mulighet til å støtte søte sofie enda mere! <3 Du er den beste bloggeren på topplisten! Leser flere, men din gleder jeg meg alltid til hver kveld, derfor leser jeg din sist! du legger ut mange innlegg hver eneste dag! og du er bare deg selv heletiden! Og det kan umulig være så lett å legge ut livet sitt på denne måten å få kritikk fra alle kanter! men det er, som du ser oppover her, mange utrolige lesere som støtter deg og elsker å lese bloggen din! Stå på Sofie! 🙂

    31. Det faktum at du ikke takler negativ kritikk, viser bare at du ikke burde ha en såppas stor blogg som du har.

    32. Takk for alle kommentarer, dere er de beste i verden<3 Og til du som kommenterte svensk, selfølgelig forstår jeg, og er digg at jeg har en leser i Sverige! Er fast leser av alle de du nevnte, så jeg fårsto hvert ord du sa. Det betyr masse:) <3

    33. You tell’em girl ! Digger deg, bare fortsett å gi blanke faen i hva andre sier, de er jo ingenting annet enn sjalu så det ryker av dem ! 😉

    34. ”En sjalu taper uten fin rompe og pupp
      19.jul.2011 kl.02:00
      Der er ikke det at du har pupper som betyr noe, det er hvordan du framtrer. Greit nok, det er lett å lure små fjortissunger, men fyfaen. Nei, det er langt ifra verdenskrise, men dette er en blogg, ikke nyhetene. De som besøker denne bloggen, gjør det kun pga de er interessert i deg. Men det er ditt liv, og jeg dømmer ikke. Kunne gjerne lasta opp bilder av degselv i undertøy, med utfordrende poses og en liten trutmunn, whatevah”
      for det første så skriver du jo selv at du er sjalu og uten pupper og rompe,haha. og for det andre,”Pretty much alle bildene dine har et vulgært og seksuelt preg. Og når du har en standard blondine/bimbo stil, må du jo forvente at folk dømmer deg for det, det er menneskelig natur. ” – uansett om hun har en blondine/bimbostil som du kaller det,hvorfor skal hun forvente å få dritt på seg da? og menneskelig natur har ingenting med denne saken å gjøre uansett. så du feiler egentlig bare :p
      you go girl!

    35. Svingsters: Du forstår tydeligvis ikke ironi. Hun skal forvente det for at hun har det. Blondiner med platinahår og store pupper blir ofte katigorisert som idioter. Jeg sier ikke at hun er det, men det er dessverre den “harde” realiteten. Prøv iallefall og komme med saklige argumenter, ikke idiotiske påpekninger som ikke har noen relevans. Menneskelig natur har alt med saken å gjøre.

    36. Så det er GREIT å være frekke og komme med slemme komentarer fordi noen mener hun er bimbo? det var dagens.. Kunne vel like gjerne vært brunette og hatt store pupper! Digger bloggen din!

    37. Driiiiit bra svar/innlegg,
      å alle som kommentere anngående puppene dine, PUPPER ER HELT NATURLIGE,alle jenter har/får d. + D e MAAAAAANGE som stapper mye drit i bHene sine får å få dem “større” (sier IKKE at du gjør d sofie)
      + d e veeeeeldig mange som er liten, store pupper, blond, Men sofie er anneledes ho e SMART, har enVELDIG sterk person<3<3<3
      hvist jeg hadde en blogg, å folk kommenterte sånn ville jeg ha blitt KNUST<3<3
      husk dette sofie:
      haters make you fameis <3

    38. herregud! æ digge dæ totalt! du e jo fette råå, jente. og fyfaen, du e jo bare helt lekker.
      Stå på!

    39. Kun ikke sagt det bedre sjøl. Stå på Sophie, så kan de som misunne deg få gjøre det. Ta det heller som et komplimang, de gjør omtrent hva som helst for kroppen din! The best revenge is when you sit back doing nothing at all ;;

    40. bra skrevet! kan du vær så snill å skrive litt om hvordan sminke du bruker å hvor du har kjøpt de? tenger litt ny inspirasjon til nyye sminkeprodukter! på forhånd takk!
      DU E SÅ PEN!;)

    41. Hvorfor gidder folk å bry seg? Det går ikke ut over NOEN andre hva DU velger å gjøre??!!. Det er DITT liv og DITT valg OG DIN kropp! ;)) Du er fantastisk! – som sakt før ;). YOU GO GIRL!!!

    42. hehe, du eeer så kul ;D vi jenter må jo vise frem det vi har og du har jo alt såeeh.. hvorfor ikke ? 😀

    43. Herregud, de fleste som kommenterer at du er “bimbo” osv er jo bare sjalu? Greit, du har store pupper! So what?! Jeg har 75 B, så med andre ord ikke de største men herregud da! Er jo ikke vits å slenge dritt til de som er heldige og faktisk har litt pupper? Håret ditt er “To die for”, samme med kroppen så skjønner virkelig ikke hva problemet til de sjalue ungene er!
      Stå på, forbilde #1!<3

    44. En sjalu taper uten fin rompe og pupp
      19.jul.2011 kl.02:15
      ”Svingsters: Du forstår tydeligvis ikke ironi. Hun skal forvente det for at hun har det. Blondiner med platinahår og store pupper blir ofte katigorisert som idioter. Jeg sier ikke at hun er det, men det er dessverre den “harde” realiteten. Prøv iallefall og komme med saklige argumenter, ikke idiotiske påpekninger som ikke har noen relevans. Menneskelig natur har alt med saken å gjøre.”
      Isåfall suger du i å skrive ironisk…
      GO SOPHIE! 😀

    45. enig.. har store pupper selv, og det er kun det som er i fokus hele tiden. er så latterlig hvordan andre skal bry seg om puppene til en annen person! kan selv underskrive på at jeg har hatt et par falske venner, spessielt guttevenner, på grunn av puppene mine.
      ikke ta deg nær av de som slenger dritt sophie.. tro meg, du “vinner” på å gi faen 🙂

    46. You go girl! Jeg har platina blondt hår og big boobs som ikke er ekte, noe dine er da 🙂 og jeg vet hvordan det er å få komentert utseende sitt hele tiden og jeg vet også hvor kjipt det er å høre stygge ting om utseende bare fordi man har store pupper og platina blondt hår. Men hadde jeg virkelig brydd meg så hadde jeg gjort noe med det. Men det gjør jeg ikke. Så folk får bare komentere dritt og si sin ubetydelig meningen så mye de vil, jeg godtar at jenter har a/b cup i bh str, og har musegrått hår og med et korts rundt halsen 🙂 Så hvorfor kan ikke vi med platina blondt hår bare blir akseptert og ikke bli sammenlignet med en glamourmodell eller en pornostjerne. Det lurer jeg på 🙂
      Digger deg og bloggen din. Du minner meg så sykt om meg selv og da jeg bloggen. Noe jeg måtte slutte med pga sjalue bitches terga meg hele tiden. Tøff du er som holder ut!
      Dette innlegget her håper jeg satt de sjalue jentene på plass!

    47. Digger bloggen din!
      Folk har faktisk ikke noe med om du er sammen en som er 14 år eller om han hadde vært 24.
      Du er sykt pen!
      STÅ PÅ!

    48. er så drit at folk alltid dømmer etter førsteintrykk og utseendet! Bare av å lest bloggen din nå syns jeg du virker som en kjempekjekk jente 😀 folk er misunnelige som skriver slikt, tenker jeg 🙂

    49. Digge dæ! du e fette rå! dem som skriv drit til dæ e nokk bare folk som e sjalu.
      du har sykt store puppa, du e tynn, du har sykt fint hår, du har en sykt kjekk kjæreste og du e ufattelig pen! dem e jo bare sjalu, fordi dem e sikkert smell feit, e flatbrysta, stygt og fettat hår og har ikke sjangs på noen gutta, oog det e fordi dem rakke ned på dem som e x100 penere enn dæm!
      stå på! 😀

    50. mange her skriver som at disse gigantiske puppene er det uoppnåelige og at aaaalle jenter er såå sjalu, for hvis de har en a-b cup, er det liksom ikke like digg for guttene? heh, jaja! gutter har faktisk forskjellig smak da vet dere vel. men er enig i at det er utrolig bra at hun ikke tolererer at folk skriver så nedverdigende om puppene hennes hele tiden, det er bare pupper? herregud…

    51. for å vise leserne dine at du ikke har noe i BH en, kanskje ta bilde i en trekantbikini ? ikke sett noen bilder av deg i bikini ennå ? love your blogg – <3

    52. For å være ærlig, men ikke frekk, så ber du egentlig om sånne kommentarer. Og ja, som mange sier er det pga sjalusi. Mange kunne sikkert ønske de var som deg. Så mange slenger dritt isteden for å gi deg kompliment. Men det er også som kommenterer slik fordi det er mange som ikke tåler det, fordi du kan fremstå som selvgod og sånn. Mange ser kanskje på deg som en ”bitch” som kun bryr seg om seg selv.
      Sier ikke det at du er sånn. Men kanskje noen ser på deg på den måten. Personlig syns jeg du virker som en herlig person! Og det du legger ut velger du selfølgelig selv, men da må du også ta konsekvensene til de som er sjalu eller har ett dårlig inntrykk av deg. Håper ikke du ser på dette som en stygg kommentar, for det mener jeg virkelig ikke. Jeg er fast leser og digger bloggen din.
      Det er greit å vise kroppen sin når man har en sånn fin en. Selfølgelig er det ikke noe galt i det. Men selv syns jeg det å legge det ut på nettet ikke er ett sjakktrekk akkurat. Man vet aldri hvem pedofiler som er innom, lagrer bildene og sitter å gjør det du vet, langt ut på natta. Det kan også gå ille ut om du skal ha jobb, og man finner slike avslørende bilder av deg. Det er også slik man kanskje angrer på når man blir eldre..
      Men det er totalt opp til deg, sier kun min mening og mener ikke noe stygt eller frekkt med det! Vet at du har fått nok av sånne kommentarer. Skjønner det er provoserende og slitsomt, men altså enten sjalusi, eller dårlig inntrykk! Du kunne kanskje fått en venn av deg skrive ett gjesteinnlegg om deg ossen du er, så kanskje mange endrer syne på deg? Bare en idè. En venninne av meg, var ganske lik deg utseendemessig, og ho var veldig bitch for å si det sånn. Mange som ser sånn ut, kan vell fremstå som det fordi man er så deilig! Men jeg tror ikke du er sånn!
      Ikke bry deg om sånne kommentarer eller dritt, fokuser kun på de fine. Fordi det er de du får mest av. Tenk positivt på de stygge kommentarene. Det betyr jo at de fleste er sjalu og vill være deg! Håper ikke denne kommentaren gjorde deg sint, eller lei deg. For det er ikke meninga! Stå på videre med ditt, og ikke la andre folk komme i veien for det 🙂

    53. for det første , puppan dine er digg og dem som kommenterer de (jenter) er bare sjalu. fuck dem:)
      og det med kjæresten din har ingenting å si,ingen andre enn du å han så har no med den saken å gjøre,sånnt irritere mæ så sinnsykttt. Og 3 år har ingenting å si,halo det e jo bare 3 år!

    54. finnes ikke mange ute som er slik som deg, som bare står på uansett! elskeerrr bloggen din, og du må bare stå på! <3 sjekker bloggen din over 5 gang daglig! du gir meg inspirasjon <3

    55. At folk kommenterer stygt er ikke dermed sagt at de er sjalu på puppene og rumpa. Måten hun fremstiller seg selv på kan provosere andre mennesker til de grader, og de klarer dermed ikke å la være å kommentere. Selv om du har store pupper, stor rumpe eller en fin mage, er det ikke en selvfølge at du må vise det frem i hvert innlegg.
      At du ikke skal være flau over kroppen din er en ting, men man trenger ikke fremstille seg selv som en billig “bimbo” som er blitt nevnt tidligere. Det går an å legge ut fine bilder av kroppen sin uten å ha den største utringningen eller den korteste shortsen 🙂
      Og til de som ikke forstod ironien til “en sjalu taper uten fin rompe og pupp” bør kanskje friske opp kunnskapene i norsk.

    56. you go girl!!
      men grunnen til at mange er så innteressert i puppene dine er nok for de er veldig store og de fleste jenter er dritt messunnelig for de har ikke noe særlig med pupper selv, og guttene.. ja de er bare kåt 🙂

    57. folk som kun studerer puppene dine er bare misunnelige og sjalu. Hvem ville vel ikke hatt de puppene dine! Og jeg skjønner ikke hvorfor folk tror du har sokker eller papir i bh’n, man ser vel at hun ikke har det.. OMG. Man får ikke kløft av å bruke papir eller sokker vet dere. Dere ser vel at puppene hennes er naturlig. Du har jo dritfin kropp. Sophie, du har digge pupper, digg rumpe og fin mage. Alle jentene som slenger all den dritten er bare misfornøyd med seg selv og kroppen og alle guttene der ute bare sikler når de ser deg.
      Og dere som henger dere opp i alderen til kjæresten til sophie, hva er propblemet deres? Har dere aldri hørt “KJÆRLIGHET HAR INGEN GRENSER” Som betyr at alder har ingenting og si, kjønn har ingenting å si osv osv. Så alle dere drittunger der ute, DEAL WITH IT!!!
      Og, Sophie, jeg digger deg!!

    58. Så utrolig teit å si at alle ER sjalu. Kanskje NOEN er sjalu. Men selfølgelig er ikke ALLE som kommenterer slike kommentarer sjalu. Det er mange som ikke orker folk med langt,platinahår som er fake, 5 flasker brunkrem, 80 kilo maskara eller løsvipper, pushup, korte ting eller har null respekt for kroppen sin. Du fremstår negativt, så det er helt klart ikke rart om det kommer negative kommentarer. Så ikke vits å ta det ille opp om du faktisk ber om det selv.

    59. “alle guttene der ute bare sikler når de ser deg” – Tror dessverre ikke at aalle guttene sikler når de ser henne. Kjæresten min f.eks. liker ikke denne type jente, så det blir helt feil å si at alle gjør det. Jeg derimot syns hun ser helt fantastisk ut! Men vet at kjæresten min + de fleste guttevennene mine ikke akkurat tenner mest på dette utseende 😛

    60. Har så å si lest gjennom alle komentarene på dette innlegget. Skjønner at mange er sjalu på deg, er ikke tvil i det. Du er pen, rett og slett! Men det er ingen grunn til å si stygge ting til deg, for vi kjenner deg bare via bloggen, å ikke personligheten, så enig med en over her en plass, at du bør la en venninne f.eks ta en spørsmålsrunde om DEG, sånn at folk kan skjønne at man får ikke vite alt via internett.
      Bare en ide, og forresten: JEG DIGGER DEG OG BLOGGEN! <3 Du er en inspo for meg, for trening å bare det å stå for det jeg mener, å ha mer bein i nesa! 😀
      - Frolandsjenta, your biggest fan, #1 😀

    61. Jeg digger deg Sophie, og den sykt bra attituden din! Og du har såå rett, så om du har store pupper? Er det en regel mot å ha det liksom? Hahahah, det er så latterlig av folk å henge seg opp i sånne ting. Vær som du er, og drit i hva andre synes!

    62. Når du stadig vekk legger ut bilder med fokuset på kroppen din, ligger i senga, rumpa midt i kameraet, og puppa opp, så er det ikke rart folk dømmer deg for det. Og jeg sier ikke nå at JEG gjør det, skrev det bare sånn at du kan tenke over det. Jeg har ingenting imot deg jeg 🙂

    63. det er nok ikke lett for deg å se hva de skriver til deg, men du må vite at jeg og sikkert mange andre synes du er nydelig, og ville gjerne sett ut som deg! personligheten din også, i hvertfall gjennom bloggen 🙂

    64. U GO GIRL!!!!!!!! love u for being you.. trenger flere jenter som deg ! som tør å være seg selv 100 % hele tiden.. ikke ta all dritten du får til deg ! for alt det er bare BULLSHIT!

    65. Begynte akkurat å lese bloggen din og har kun en ting å si; DIGGER DEG ALLEREDE!
      stå på og alltid vær deg selv.

    66. lol ja du seie jo på den videoen alexandra la ut at du har silikon e ikke rar alle blande seg sånn då når du seie du ikke har de nå

    67. DU ER RÅ, SOPHIE! folk er rett og slett bare misunnelige, og jeg synes virkelig synd på dem. du er helt nydelig og jeg synes det er bra at du ikke bryr deg om alderen til kjæresten din! YOU GO GIRL! 😀

    68. De klager fordi de er jealous!! Hadde jeg hatt de puppene hadde jeg vært stolt av det! Shit, de er jo perfect. Drit i alle andre, du vet at det er fordi du ser bra ut

    69. Stå på, du er den du er og det kan ingen ta ifra deg! Klager de øver puppene dine så er de bare misunnelige, på at du har det de ikke har! Men rett og slett, kunne drept for dine pupper isteden for 75A altså 😉

    70. Tok det ikke til meg, haha! Nå døde jeg bare enda mer 🙂 Stå på! Bare prøver å fortelle deg at det ser ikke bra ut. Tenk deg litt om når du sletter kommentaren da, hihi! Tør ikke ha den der 🙂

    71. Rart det, at en del av kroppen din skal bli så mye omdiskutert, ALLE SOM KOMMENTERER HAR DA FAEN MEG PUPPER DE OGSÅ, VISS DE IKKE ER NOEN JÆVLA PERVERSE GUTTER SOM SITTER Å KOMMENTERER SOM OM DE ER NOEN 43 ÅR GAMLE PEDOER. Stå på, Sophie!:-)

    72. Må si mæ eni me Sofie der 🙂 Ho gjør det ho vill, det e jo hennes liv. å dt at kjæresten hennes e 14 år har ingenting å si 😉 e det kjærlighet så e det det 🙂
      Stå på sofie 🙂

    73. Haha, digger deg !! Du er rett og slett genial. Det du gjør med din kropp er din sak.. Og det med at du har en kjæreste på 14 år har ingenting å si. Kjærlighet skal ikke baseres på aldersforskjell.

    74. Enig med deg, og jeg syntes det er kult at du er sammen med en på 14 år (: kult det, det er ikke alder som teller det er hvordan personen er osv…..

    75. elsker dette innlegget, du er så sykt digg! skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om kjæresten din er 14år :s det er ikke alderen som betyr noe, det er hvordan dere har det sammen.

    76. Kjæresten min er 1 år yngre enn meg, han og er 14 og jeg er 15. Så jeg syns bare det er teit at folk reagerer på det. Så lenge gutten er moden og oppfører seg og ser eldre ut, går det jo fint! Gutten din så jo ikke ut som om han var 14.

    77. Jeg har sett gjennom mange innlegg man legger merke til puppene dine, bare for å se på de stygge kommentarene de slenger hver dag.. Gud, du får bare tenke på at det er helt idiotisk å drive å loke på bloggen din og studere puppene dine på hvert innlegg.. helt idiotisk.. hun er 16 år, hvorfor skulle hun tatt silikon så ung? Og hvorfor skulle hun puttet sokker og papir i bhen når hun var med kjæresten og med venner ute, eller i det hele tatt hjemme ?? Dere som er “haters” driter dere selv ut fordi man legger fort merke til at dere er bare missunnelige mennesker. Og alder har ingenting å si..
      Get a life haters.

    78. Fin blogg, denne skal jeg begynne å lese 🙂 liker headeren , designet og måten du skriver på
      og skjønner ikke hvor mye tid folk gidder å sette av bare på å loke rundt på en blogg for å studere pupper og etterpå kommentere dritt. Rett og slett barnslig 😉

    79. fant bloggen din i dag å den var utrolig kul å pen!
      men det at folk komenterer pupper å kjærester er jo bare bevis på en ting.. at dem er sjaluu..:P alder er bare et tall :-S

    80. enig, du er sikert en bra person men jeg skjønner hvorfor folk liker puppene dine .. de er jo fine??
      det syns du vel selv også? 🙂

    81. Når jeg først så på headeren din å litt bilder å slikt nedover tenkte jeg først at du bare var en slik jente som brukte veldig mye pudder å brunkrem(eller sol da) å blondt hår å store pupper.men når jeg faktisk leser hva du skriver å me tanke på at du faktisk får mye kritikk, så er du en veldig sterk person!å har en super bra personelighet,den meningen min ble bare sterkere da jeg så på videoer av deg, stå på! du er et veldig bra forbilde for de som sliter!, å ikke forsåvidt!!<3

    82. Hahaha 🙂 Titta innom bloggen din for første gang i dag og jeg synes du er råkul! Stå på jente, du har virkelig imponert meg.

    83. serriøst? er kjæresten din 14 år? 😮 når jeg leste ett innlegg lenger oppe om at aldersforskjellen mellom dere er 2 år og 2 månder trodde jeg serriøst at han var 18 eller noe!

    84. grunnden til at puppan dine e i fokus. det er jo førr at på hvært jævla bildet, e det pupp,pupp,pupp. skjønner du ingen ting? du kan ikkje legge ut masse puppebilder, også klage over at alle meine at puppan dine e i fokus. nå må du skjerpe dæ!

    85. Du legg er ut jævlig masse Puppe bilder og klager over at vi har bare fokus på puppan dine og jeg mistenker deg litt fordi de endrer størelse hele tiden

    86. Du er så jævlig selvdigger og så klart har du pepper men de blir størrre og mindere hele tiden som du stapper alt oppi for å løfte de opp

    87. Å herregud folk burde ikke snakke , dei er sikkert sjalu på deg . Men ein ting du ikke skal gjere er å bry deg hva andre folk seier om det . Dei er sikkert bare så sjalue på deg , Stå på elsker bloggen din leser den kver dag 🙂

    88. okei. sophie. jeg har aldri vært inne på bloggen din før. og da jeg for et kvarter sin klikket meg inn her for første gang, var det første jeg tenkte: oh shit, barbie… men vet du hva? jeg liker deg. jeg liker at du tørr å være deg selv, og at du skriver det akkurat slik det er. for alt er sant. du er den du er, og da burde ikke utseende, pupper, størrelser, farger og det du liker spille noe rolle. heller ikke det hvor gammel kjæresten din er. sånt burde ikke folk bry seg med. men de gjør det. noen folk er bare så utrolig…ja i hode sitt, og noen mååå bare hakke på noen for å føle seg bedre selv. det er så idiotisk. men hev hode ditt, rett deg opp og gå med strake ben over dem. man burde lære seg å respektere, men noen har aldri fått den lærdommen.

    89. hei, du må stå på!
      du er ei snill jente med fin kropp! 😀
      som jeg har fått intrykk av er du iafall det!! 😀
      jeg har en blogg som heter nomiis.blogg.no… jeg hadde 200 lesere – 300 lesere hver dag før.
      men så var jeg så dum at jeg slutta å blogge. tror du at du kunne nemt bloggen?? 🙂
      stå på jente! vær deg selv!! det liker vi gutter!! 😀

    90. Amalie du over
      Jeg tror ikke at det er så mange som er sjalu
      jeg synest det er styggt med store pupper
      og syl tynn kropp jeg er enig med en jente over
      puppene dine endre størelse hele tiden.

    91. haha, at folk bryr seg!! :p
      bladde igjenom bloggen din, pleier ikke lese men leste litt, og det er bare til å ikke bry seg 😉 de som slenger drit er sjalu og skal prøve å trykke deg ned, vis de ikke liker deg så hadde de ikke giddet å gått innom bloggen en gang, så enkelt er det :p men du må ikke bruke tiden din på det 🙂

    92. Hei Sophie. Jeg har aldri lest bloggen din tidligere, før nå, og jeg har allerede blitt helt hekta. Du er jo bare dødsrå!!!! digger attituden, og hele deg 😉 stå på, du har fått en ny, fast leser 😀

    93. Hei! hehe, sikkert rart at jeg skriver det her men har vært frustrert over det siden jeg begynte å lese bloggen diiin. liksom, jeg er ei jente selv med store pupper men mine ser ikke ut som dine! jeg kan ikke bruke C – cup fordi da er halve puppen min utenfor nesten så jeg må bruke D – cup. Men jeg leste jo at du bruker som oftest C og en sjelden gang D. men allikevel så ser jo dine mye større ut enn mine! :p hih, måtte bare få ut frustrasjonen og spørre deg; hva gjør du for å få såpass med kløft? jeg elsker å ha store pupper, så you go girl! vis dem frem, for man må vise det man har! det gjør de fleste (:

    94. Missunelige folk som må rake noen ned for å føle seg bedre -.- Glad det ikke stopper deg 😉 Støtter deg, du er tynn, har fint blondt hår, ser ut til å ha store pupper vel er da drømme utseende mitt ;P

    95. Det jeg syns er greia, er at du spiller på puppene dine.. Sånn som den videobloggen der du kom rett fra en joggetur, og begynte å snakke om Tcnm og deg, så sa du at Therese ikke har disse, så tar du på puppene dine.. Hva faen er det å gjøre? Alt handler ikke om pupper, men du gjør det så det ser sliktt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg