move that ass

Halloj!
Jeg har akkurat kommet inn døren her hjemme, har vært ute og jogget, hoppet på trampolinen og tatt noen mage/rumpe øvelser. Til dere som lurer, så kan jeg gjenta enda en gang hva jeg gjør.. 100 situps og push ups, planken i tre minutter, sideplank på et minutt per side. Så jogger jeg 3 kilometer.

Når dere spør meg om motivasjon, så aner jeg ikke hva jeg skal si.. For meg har det alltid vært viktig å ha en stram og fin kropp (med muskler) , jeg er veldig perfeksjonist og takler ikke at ting ikke er som de”skal”. Det hjelper ikke å ligge inne å syte for at man ikke er fornøyd mens man stapper i seg potetgull annenhver dag, for å si det sånn.. Det er den harde virkeligheten, det er ingen enkel måte å bli tynn å fin på. Desverre! Så løft på rumpa å kom dere ut! :)


Beste rumpeøvelsen ever!!! (Synes jeg..) 


39 kommentarer

Siste innlegg