Flink pike!

Jeg kom akkurat hjem! Har vært ute å jogget, vært hos mormor og morfar og gjort noen ærender. Her ligger man ikke på latsiden med andre ord! Jeg skal også prøve å få spilt inn en videoblogg til dere! :) Om noen har forslag til videoblogger jeg kan gjøre (alene), så er det bare å komme med det! Sminkevideo og sangvideo der desverre ganske uaktuelt..

Og man kan trygt si at jeg bryr meg veldig mye om bloggen og bloggleserne mine… Her hjemme har jeg hatt problemer med at nettet klikker hele tiden, så jeg får nemlig ikke blogget så mye som jeg gjerne vil. Men idag fikk jeg endelig fikset mobilt bredbånd, da blir det slutt på det! Da kan jeg blogge hvor jeg vil og når jeg vil, endelig! 

Hunden jeg koser med her er foresten Stine(haawt) sin! Vi er kusiner, så vi har samme mormor og morfar – de passer hunden hennes mens hun er i Spania! 



48 kommentarer

Siste innlegg