“kan du linke bloggen min?”

Haha nå skal jeg ta opp en ting som irriterer meg, og sikkert mange flere.. Slik at det forhåpentligvis blir en slutt på det.

Hver eneste dag får jeg sikkert 20 mailer, 50 brev på facebook og 10 kommentarer på bloggen som er noe slik som dette” Kan du linke bloggen min? Please, jeg vil ha flere lesere!:'( vær så snill. om du ikke gjør det slutter jeg å lese bloggen din!!”. 
På en måte gjør dette meg utrolig trist, for jeg kan skjønne at det er frustrerende å blogge uten å ha noen som ser det du gjør å legger mye tid på. Men folkens – ingenting kommer gratis! Dere kan ikke bare håpe på å bli linket av en stor blogger og så wops, er dere “kjendis”. Såklart kan dere havne på topplisten, men med mindre blogger din er “bra” så faller du rett ned igjen, og en-to dager på topplisten blir du ikke kjendis av(som mange tydeligvis vil). Dere må ha noe, noe unikt! Jeg tror at grunne til at jeg, og alle andre som er på topplisten, er fordi man skiller seg ut. Man må være noe mer enn” dette gjorde jeg idag”. Skjønner dere?

Alle er unike, dere må bare finne det som skiller deg fra alle andre. For meg har jeg det at jeg er stereotypisk bimbo, men jeg sliter med depresjoner og angst, samtidig som jeg prøver å holde meg sterk å være snill med alt og alle – noe som kommer tydelig fram på bloggen. Vis deres sanne personlighet, del tankene deres, da kjenner folk seg igjen og vil besøke bloggen deres! Det vises om man legger mye tid ned på noe – jeg bruker sikkert 4 timer av dagen min på bloggen. Leser kommentarer, svarer på mailer og brev på facebook, lager innlegg, tar bilder, redigere bilder.. Ja, dere skjønner!

Jeg ønsker alle sammen lykke til! Tro meg, om dere fortjener det, så kommer det !

 

62 kommentarer

Siste innlegg