dagen etter natten

Hadde et ørlite håp om at telefonen min skulle funke i morges – det gjorde den altså ikke. Ble litt lei meg, noe sånt har aldri skjedd med meg når jeg har vært ute før! What to do… Om noen har en søt liten telefon de ikke trenger lengre som de kan låne bort til en morsom liten blondine, let me know! 

Jeg har akkurat fikset meg, alt som mangler er ordentlige klær! Jeg hater å ligge på latsiden dagen derpå. Folk har en tendens til å stappe i seg alt mulig av junkfood og synes synd på seg selv, jeg har en liten nyhet til dere: selvgjort er velgjort! Drikk vann og kom dere ut! Jeg personlig skal til mormor og morfar ettersom det er så lenge siden jeg har sett de. Skal bare ha litt kvalitetstid, spise kake og slike ting. Folkens, ta vare på besteforeldrene deres om dere er så heldige å ha noen! Om noen år er det mest sanynslig for sent. Mormor og morfar ♥

Meg akkurat nå. Blogges når jeg kommer hjem igjen, stor klem! 



 

26 kommentarer

Siste innlegg