party up!

Jeg er ikke helt i sånn der bloggmodus akkurat nå, og jeg kommer garantert til å ange på dette innlegget i morgen. Klarer jeg dette uten skrivefeil så blir jeg superførnyd! Jeg har akkurat ramlet inn døren her hjemme, og er  superdeppa ettersom jeg mistet iphonen i vasken… Den funker ikke…. Det er ikke gøy! Hvordan skal jeg kommunisere med kjæresten min nå da!? Heldigvis kommer han hjem om 2 dager! Elsker han så utrolig høyt! 

Jeg har hatt den beste kvelden på lenge, jeg har hatt det så utrolig gøy! Jeg har hatt et smil om munnen hele tiden – men jeg følte riktignok at det var best for meg å ende kvelden nå, før jeg ødelegger noe mer enn bare iphonen.. Håper alle dere har hatt en super kveld for tro meg, det fortjener dere! :)

Noen bilder fra kvelden: 







52 kommentarer
    1. hehe du er så søt ! å du klarte det hvertfall nesten uten skrivefeil 😉
      digger bloggen din forresten har vært hekta på den helt siden første gang jeg var innom å d er en stunn siden nå 🙂 digger deg ! ^^

    2. er det nest nederdeste bilde retusjert?x) haha tenkte bare på i panna med luggen :p
      haha uansett, kjempefine bilder! 😀

    3. Jeg ville bare ta meg tiden til å skrive at du har en veldig interresant blogg, du er veldig pen, du virker snill og omsorgsfull. Jeg føler ikke at du er en barbie, men en ‘down to earth’ person som faktisk bryr seg om andre mennesker. Du har heller ikke en rosa blogg, etter min mening. Jeg syntes det er så utrolig tøft av deg å ikke bry deg når noen faktisk roper noe stygt etter deg face to face. Hadde aldri taklet det så bra som du gjorde. Jeg syntes ikke du skal bry deg om den dritten, fordi hvis du bryr deg å lar det plage deg, så vinner taperne. Du er absolutt min favoritt blogg, og jeg håper virkelig du leser dette, det hadde betydd mye for meg! Fortsett å vær deg selv, og blogg sånn som du gjør, ville bare la deg vite at det er mange der ute som digger bloggen din!

    4. Fine bilder 🙂 aff,utrolig kjipt det med Iphone’n din.. Er så dritt om man er uheldig med en sånn mobil(i verste fall knuser jo hele skjermen) Får håpe den funker etterhvert og er i bra stand 🙂

    5. Heisann!
      Begynte å lese bloggen din for ikke så lenge siden, og nå er jeg fast leser! 😀
      Digger bloggen din, både fordi du skriver på en ordentlig måte og du tar gode bilder, og du er utrolig pen!! 🙂
      Så ut som du hadde en utrolig fin kveld! Kos deg masse videre i sommer :))

    6. du er så pen ;-* likte bildene også ;** også ville jeg bare si at det forje deignet du hadde var mye finere en det du har nå ,synes nå jeg 😉

    7. Er vel ingenting å angre på 🙂 Trist at du mista telefonen din da, menmen du hadde det jo bra med vennene dine som er det viktikste <3
      Du ligger nå på 12 plass på topplisten 😀
      Stå på, digger deg søta !

    8. Jeg mistet tlf min i do for en liten stund siden og jeg la den i stekeovnen på MAKS 50 grader (da brenner den ikke opp, bare varmes) og da dampet vannet ut av den også funket den igjen 🙂

    9. Skjønner ikke helt greia med å være sammen med småbarn som går i 7-8 klassen. Hva er greia med dere og være sammen med masse små barn.. Tenk nå.. 96’er………………………………… Synes det bare ser helt teit ut.

    10. jeg sitter å ler av å se på bloggen din, kan du si meg hvooor mye innlegg du har i bh’en din? hahahhahaha, man ser jo at puppene dine ikke er så store som du gjør dem til, det er ikke fint og ser unaturlig ut. og på den ene bildet retusjerte du til og med bort kanten på kjolen ved bh’en ? noen som ikke vil bli avslørt ? hahhahaha. jeg dør! du er sikkert mye finere uten å gjøre deg til sånn! LOL at du skriver: ”jeg er for beruset til å retusjere”, tror du ikke er det. jeg blir flau av å se på deg.. ufff, jaja!

    11. jeg sitter å ler av å se på bloggen din, kan du si meg hvooor mye innlegg du har i bh’en din? hahahhahaha, man ser jo at puppene dine ikke er så store som du gjør dem til, det er ikke fint og ser unaturlig ut. og på den ene bildet retusjerte du til og med bort kanten på kjolen ved bh’en ? noen som ikke vil bli avslørt ? hahhahaha. jeg dør! du er sikkert mye finere uten å gjøre deg til sånn! LOL at du skriver: ”jeg er for beruset til å retusjere”, tror du ikke er det. jeg blir flau av å se på deg.. ufff, jaja!
      HAHHA ENIG!!!!! Tenkte akkurat på det samme,hun retusjerte jo vekk litt av nippelen for faen. EID du er Sophie,hvorfor ikke være deg selv med å ha passe små pupper istede for å bruke en push-up hb, også bruke den største bhn du finner for å ta over? Jeg, og alle andre SER jo du ikke har SÅ store pupper…Vel, sånn er det å være blond og wannabee Kissie 🙂 Fjortisser nå til dags.

    12. så artig ut på bursdagen da 😀
      og til dere to nest nederst her:
      hvorfor gidder dere å bry dere egentlig ?
      sjalu kanskje ?`
      dere som er fjortiser så lenge dere gidder å lage big deal av andres kropp, noe dere ikke har en dritt med !
      dere beviser ihvertfall en ting da,
      nå skjønner man hva dere tenker på og bryr dere om 😉 herregud.. blir oppgitt -.-”
      btw. fikk du fiksa mobilen ? o:

    13. Må nesten legge til en kommentar til Ida Therese;
      Sjalu? Hva er det å være sjalu på? Fake pupper(altså for stor bh),fake hårfarge,løshår,melanotan(iallefall før,nå tar hun sikkert sol hver dag),1 tonn med sminke og løsvipper. Altså uten alt dette tror jeg neppe folk hadde syns hu var så pen,men bare en helt vanlig person. Alle kan se ut sånn om de vil. 🙂 Just sayin!

    14. Hahahahahha, fail! Hvorfor er bilde 10 sensurert hved bhkanten? for å vise at du ikke bruker en million bh’er eller? :p fyfaan, du er latterlig :p

    15. Hahahahahha, fail! Hvorfor er bilde 10 sensurert hved bhkanten? for å vise at du ikke bruker en million bh’er eller? :p fyfaan, du er latterlig :p
      hahahahaha

    16. syntes det er litt vittig. hadde du hatt så store pupper hadde ikke du trengt og sensurere bilde når du viser bryst vorten. da hadde ikke areolaen og nippelen vært så langt oppe. det er dritt rart ut. hvorfor ikke bare ta silikon om du ahr lyst på større bryster. skikkelig bummer vist du skal vise puppene til noen og det må tas av 3 bhr, og det viser seg at det bare er ett par myggstikk der:) være heller deg selv. du virker jo som ei sød jente.

    17. Du er kjempe pen, og jeg sytes det er dumt at mange over sier at du har mange bh’er på deg. Det tror ikke jeg <3 og de som tror det kan jo få lov til å tro hva de vil men de kan holde det inni seg! <3 Ikke bli lei deg av de stygge kommentarene, bare tenk på alle de positive kommentarene du får! Håper du har kost deg masse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg