hva skal jeg ha på meg i kveld?

Jeg var så usikker angående senere i kveld, skal jeg ha kjole eller skal jeg ha shorts? Hva tror dere? Jeg føler meg veldig barbie og fin i kjolen, men den er minst sagt ikke lur å ha på seg når man har fått i seg litt alkohol og begynner å sprette opp og ned, om dere skjønner. Haha! + at jeg har flere sko som passer til shortsen. 

Hahahah, foresten! Jeg er jo sinnsykt lei av at alle (gutter spessielt) spør meg om bh størrelsen min og om jeg har silikon, så hver gang jeg har fått det spørsmålet i det siste har samtalen gått sånn her:
Gutt: Hvilken bh størrelse har du? Har du silikon? Damn tits as girl,drømmejenta hehe neida:PpP
Meg: Hvor stor penis har du? Lyst til å svare på det? 
Gutt: …..

For det er akkurat det samme! Tenk dere nå litt om før dere spør om kroppsdelene til folk! :)

Hvilken skal jeg ta? Kjolen: (superfin på, får virkelig fram formene!)




Shortsen (er enda usikker på om jeg blir å bruke dette til)





57 kommentarer

Siste innlegg